הם מתוקים להפליא, דביקים לא פחות ותמיד בהיכון אם יצטרכו לשיר את מחרוזת דיסני שלהם. שרון וגיא ארגמן, ברבי וקן של "נינג'ה ישראל 2021", אומנם מצאו את עצמם במים אמש (מוצאי שבת) מוקדם משציפו, אבל אין ספק שאת השואו שלהם לא נשכח בקרוב, וכל זה עוד לפני שבכלל עלו על המסלול.

לפני כשנה הם נכנסו לחופה כשהם מבצעים בעצמם את השיר "A Whole New World" מהסרט אלאדין של דיסני, ומאז אוהבים להתגאות בו בכל הזדמנות. הם שיחזרו את הקטע הרומנטי גם על מסלול הנינג'ה כשעלו עם השיר "Can You Feel The Love Tonight" מתוך מלך האריות, והמתיקו לכולם את הערב.

"אנחנו עדיין בשיא ההתרגשות ממה שהלך אתמול", סיפר גיא לניב רסקין בחדשות הבוקר, "איזה תגובות קיבלנו, אמאל'ה". שרון חיזקה אותו והוסיפה: "התגובות היו מטורפות, מלא פרגונים ואנשים שפתאום אמרו 'ואוו, גם אנחנו מחוברים לדיסני'. זה מטורף, יש קהילה שלמה מסתבר ואפילו לא ידענו".

שרון ארגמן באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
"אנחנו הכי דביקים". שרון וגיא ארגמן | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

אבל התגובות לא הסתכמו רק בקהילת חובבי דיסני. "אנשים שאלו אותנו 'מה הסוד שלכם לזוגיות כזאת מוצלחת?'", המשיך גיא, "'רואים שאתם אוהבים אחד את השנייה', ובאמת שרון ואני כל כך הרבה שנים ביחד, למדנו ביחד בבית הספר ולבוא ולראות את החתונה שלנו בטלוויזיה בגאווה זה היה פשוט וואו".

אתם תמיד ככה דביקים?
גיא: "ברור, כיף לנו ביחד. אנחנו החברים הכי טובים".
שרון: "אנחנו הכי דביקים, זה האופי שלנו".

היו אנשים שזה לא ירד להם בגרון.
גיא: "אתמול בלילה קיבלתי הודעה מאבא לילדים שכתב לי 'מה אתה שר שירים של דיסני? תצא מהארון, מה נראה לך?'. זה פשוט ביזיון. לצד זה היו את כל התגובות הטובות, היה לנו כזה כיף, ישבנו וצחקנו".
שרון: "קיבלתי הרבה תגובות טובות, אבל היו גם המון תגובות מקנאה. זה משהו שכולם רגילים לו, אופייני שיעשו את זה. אנחנו לוקחים את זה בגבול הטעם הטוב, לא לוקחים את זה כזה קשה, זה מצחיק אותנו".

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

"עד גיל 16 הייתי ילד שמן, לא היה לי ביטחון אפילו להגיע לבית הספר", הודה גיא, "הייתי מסתתר כל הזמן. לבוא ולעמוד בביטחון ובגאווה עם הילדה הכי יפה בשכבה, להיות שמח מהגוף שלי ומאיך שאני נראה, זה פשוט ניצחון".

תחזרו לנינג'ה בשנה הבאה?
גיא: "נשים את זה כמטרה ויש לנו עוד הרבה מטרות. בקרוב תראו אותנו על המסך בעוד כמה מקומות. מקווה שתאהבו אותנו כמו שאהבתם אותנו אתמול".