קשה היה לפספס דמות מוכרת אמש (שלישי) על מסלול הנינג'ה: ליליאן פרץ, עוזרת הבית לשעבר במעון ראש הממשלה שתבעה את רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, אחרי חמש שנים וחצי שבהן עבדה במעון בבלפור. פרץ טענה להתעמרות קשה נגדה ויחס משפיל מצד שרה והתביעה הסתיימה, כזכור, בהסכם פשרה.

ליליאן ליוותה לתחרות את בנה, אסף אדרי בן ה-35, מנהל חדר כושר שמחזיק בתארים מר ישראל לשנת 2019 ותואר אלוף האלופים.

לפני שעלה על מסלול הנינג'ה (פרק חדש הערב, רביעי, אחרי החדשות בערוץ 12), סיפר אדרי כי התנגד נחרצות להגשת התביעה נגד שרה - וזה בכלל לא משנה, לטענתו, אם הייתה התעמרות או לא. "הייתי בצבא ופתאום ראיתי מודעה בעיתון על אמא שלי", נזכר אדרי, "היא הסבירה לי שהדליפו בעיתון ועשו מזה בלאגן. לא משנה מה שרה עשתה, לא עושים דברים כאלה".

אדרי ניסה לשכנע את אמו לסגת מהגשת התביעה: "אמרתי לאמא, 'תרדי מהעץ, את סתם עושה רעש'. שורה תחתונה, זה לא רק היא. יש תמיד את המעגל מסביב. באו וחפרו לאמא, עשו מזה מטעמים כדי לפגוע בביבי ובשרה".

ליליאן פרץ על מסלול הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
"אמרתי לאמא, 'תרדי מהעץ, את סתם עושה רעש'. ליליאן פרץ | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

אם חשבתם לרגע שעדיין יש דם רע בין ליליאן ומשפחתה לבין בני הזוג נתניהו - אז בדיוק להפך. "ביבי מלך", קראה ליליאן על המסלול ואסף הצטרף והודה שהוא עדיין מצביע לנתניהו: "מה יש לי לכעוס עליו? מה הוא אשם? ביבי זה ביבי, אשתו זאת אשתו. ביבי הוא זהב, אין לו מתחרים וגם לא יהיו. הוא הכי טוב שיש", פסק אדרי.

באשר לביצועים על המסלול, אדרי מצא את עצמו במים בתוך חצי דקה בלבד אחרי שגם הוא לא שרד את הסחרחרה האכזרית. "92 קילוגרמים אל המים, אסף אדרי מסיים את זה מהר מאוד. שוב הוכחה, חברות וחברים - מתאמנים בחדר כושר, מרימים משקולות, אבל הנינג'ה דורשת כל כך הרבה יותר דברים מעבר לזה שאינם רק להרים משקולות", סיכם רסקין.

נתניהו בנאום הניצחון שלו בבחירות (צילום: החדשות)
"ביבי זה ביבי, אשתו זאת אשתו. ביבי הוא זהב, אין לו מתחרים וגם לא יהיו" | צילום: החדשות