יוסוקה מורימוטו עשה זאת שוב והוכיח כי הוא אחד ממתחרי הנינג'ה החזקים בעולם. מפתח התוכנה בן ה-29 הפך בשנת 2015 לנינג'ה השישי בעולם אחרי שטיפס עד לפסגת הר המידוריאמה ולחץ על הבאזר בזמן. השבוע עשה זאת בפעם השנייה ובכך הפך לנינג'ה השני בסך הכל אי פעם שטיפס את המידוריאמה פעמיים.

מורימוטו מחזיק בשיאים ותארים רבים, ביניהם המתמודד שהפך לנינג'ה בגיל הצעיר יותר - 23. הוא מתחרה ב"סאסקה" היפנית מאז שהיה בן 15 והשתתף ב-14 עונות, מתוכן העפיל לטיפוס המידוריאמה לא פחות מארבע פעמים.

>> רוצים להתחרות בעונה הבאה של נינג'ה ישראל? הרשמו עכשיו

המידוריאמה היפני מורכב משלושה אלמנטים שונים: בחלק הראשון טיפוס על ההר באמצעות הידיים והרגליים כמו במכשול פיר המעלית, בחלק השני הקפצת מוט כמו בסולם הסלמון עם הבדל אחד קטן - 15 הקפצות במקום ארבע, ובשלב האחרון טיפוס על חבל לראש ההר.

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

גיל מרנץ, מנצח העונה השנייה של "נינג'ה ישראל", טס ליפן אחרי הזכייה והתחרה ב"סאסקה", בין היתר מול מורימוטו. כשמרנץ פגש את מורימוטו, הודה כי הוא המתמודד שהשפיע עליו יותר מכולם: "אתה ההשראה שלי לעשות את זה", סיפר לו מרנץ, "מצפה לראות את המסלול שלך, עד עכשיו ראיתי אותך ביוטיוב וממש מדהים אותך לראות אותך עובר את המכשולים אחד אחרי השני". שלב חצאי הגמר של "נינג'ה ישראל 2021" מתקרב לשיאו והגמר בפתח, האם הנינג'ה הבא שיטפס את המידוריאמה יהיה ישראלי?

יוסוקה מורימוטו וגיל מרנץ (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
ההשראה שלו. יוסוקה מורימוטו וגיל מרנץ | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1