מיקי קם וחני נחמיאס הן אגדות בעולם הבמה, ובימי השגרה, בין הצגת תיאטרון אחת לאחרת, הן מתאמנות יחד אצל מאמן הכושר הדר אילי.

הדר, בן 28 מתל אביב, מעביר אימוני תנועה, גמישות וכוח לסלבס רבים וביניהם גם לנחמיאס וקם, במכון הכושר שבבעלותה של רוני דואני. במוצאי שבת הוא יעלה על מסלול נינג'ה ישראל (אחרי החדשות, ערוץ 12) ובמחנה האימונים הופתע כשהשתיים הגיעו כדי לחזק אותו ולהרים לו.

"אני מאוד מתרגשת שאתן כאן, אתן אורחות מכובדות", התפעלה רותם סלע ונחמיאס השיבה: "ההתרגשות היא לשבת ליד הדר. מיקי קוראת לשיעורים שלו 'קופיפיזם' כי הכל זה תנועות כמו של קופיפים, שימפנזים. אבל הדר הוא נמר". קם החמיאה: "אנחנו מתרגשות בשביל הדר כי הוא איש מאוד מיוחד".

אסי היה משוכנע שבאימונים נחמיאס וקם עומדות אחת ליד השנייה, מפטפטות ומרכלות והופתע לגלות שזה ממש רחוק מהמציאות. "אנחנו לא מדברות", טענה קם ונחמיאס הוסיפה, "אין זמן לרכל". הדר אישר: "יש מתאמנות שעושות יותר מגברים בני 20. הן הדוגמה. חיות".

הדר אילי וחני נחמיאס (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
"חמסה, חמסה, שום בצל". הדר אילי וחני נחמיאס | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

קם ונחמיאס הבטיחו ללוות את הדר למסלול הנינג'ה, גם אם זה יקרה בשתיים לפנות בוקר, אלא שמשפט אחד שנחמיאס אמרה עורר מעט דאגה. "חברים, יושב פה הנינג'ה הבא של ישראל", הכריזה. את אסי, שהואשם לא פעם בניחוס מתמודדים בעצמו, זה הקפיץ מיד: "אוי ואבוי, איך חני עשתה את הטעות. זאת הטעות הנפוצה של מישהו שאוהב מישהו, היא הרימה לו לנפילה ישירה לבריכה". האם הדר ינצח את הנאחס האפשרי ויוכיח שהוא באמת נינג'ה?