המדים מצוחצחים, הכומתה בכותפת והנשק בהצלב - הערב (רביעי) אחרי החדשות בערוץ 12, מיטב בנינו ובנותינו, החיילים הקרביים בצה"ל, ילחמו על חמישה כרטיסים נחשקים לחצי הגמר של "נינג'ה ישראל 2021".

מתמודדי המקצה הערב כולם חיילים בסדיר שינסו להביס את מכשולי המסלול הקשוחים ולעשות כבוד ליחידה שלהם. בין הלוחמים שיעלו על המסלול תמצאו את אביעד אבוטבול, לוחם בגדס"ר נח"ל בפלוגת העורב. בסופי השבוע אביעד חוזר לבית אביו בירושלים, בעוד שאמו גרה רחוק ממנו, בפינלנד.

"באתי מבית שחיינו בו חיים לא הכי פשוטים בעולם", הסביר אביעד בשיחה עם אסי ורותם במחנה האימונים, "היו לנו הרבה ריבים וויכוחים. לא הסתדרנו אחד עם השני - ההורים ואני, ההורים ביניהם והאחים הגדולים שלי".

היחסים המורכבים בין בני הבית הסלימו לפעמים אפילו לכדי מצב של מגע פיזי. "המשטרה הייתה מעורבת", סיפר אביעד, "זה לא רק שההורים לא היו בסדר, גם האחים שלי ואני לא היינו בסדר. כולנו עשינו משהו לא טוב".

אביעד אבוטבול (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
ריגש אותנו בטירוף. אביעד אבוטבול | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

את המפלט שלו מהבעיות בבית אביעד מצא בספורט: "חיפשתי מקום אחר, עולם אחר, כמה שיותר לברוח מהבית", תיאר. האימונים האינטנסיביים הכינו אותו לא רק לשירות צבאי משמעותי, אלא גם למסלול הנינג'ה: "מאמין שאגיע לבאזר, מאמין שיש לי את זה. אני רוצה להצליח ולהגיע רחוק". ובאשר למשפחה, העניינים השתפרו מאז ולאביעד יש משאלה מרגשת וחשובה לא פחות מהלחיצה על הבאזר - "אני רוצה שלמילה 'משפחה' תהיה משמעות עבורנו, יותר מסתם קשר דם. אני רוצה להרגיש את זה".