אדם מלכי ודימה דומקוב (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
בסיום מקצה מטורף: אדם מלכי ודימה דומקוב העפילו לחצי הגמר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

זה היה קרב צמוד ומותח עד לשנייה האחרונה. 16 מהתותחים הכבדים שיש לתחרות הנינג'ה להציע נאבקו על שני כרטיסים אחרונים בהחלט לשלב חצאי הגמר שייצא לדרכו בשבת הבאה. מוקדם יותר העונה, ה-16 הללו סיימו את מקצי המוקדמות שלהם מקום אחד מתחת לרף הכניסה לחצי הגמר, ולראשונה ב"נינג'ה ישראל" הייתה להם הזדמנות לתיקון.

הראשונים לעלות על המסלול הערב היו ארטיום שפר שהודח מהחמישייה על ידי יובל שמלא, מישה "מוטיבציה מן" שמי שדחק אותו מחצי הגמר היה מנהיג חבורת "טים ספיידי", לביא מלבסקי, ותמיר נהור, מי שצפה בגיל מרנץ האגדי נופל למים, היה בטוח שהעפיל לחמישייה - רק כדי לגלות שנעשתה טעות אנוש במסלול ושמנצח העונה השנייה זכאי לעוד הזדמנות, אותה לקח בשתי ידיים ולחץ כמובן על הבאזר.

שפר לחץ על הבאזר אחרי 3 דקות ו-40 שניות, שיינין עשה את המגה קיר וסיים את המסלול אחרי 2 דקות ו-35 שניות ונהור לחץ על הבאזר תוך 2 דקות ו-6 שניות בלבד והתמקם נכון לאותו הרגע במקום הראשון.

ההזדמנות השנייה של דימה דומקוב (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
כל כך רצה את זה. דימה דומקוב | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

בתוך דקות הקלפים נטרפו. יהונתן ויסמן, מי שפעמיים לחץ על הבאזר אבל לא בזמן מספיק טוב ולכן נשאר מחוץ לחמישייה, לחץ על הבאזר תוך דקה ו-59 שניות בלבד וטיפס לראש הטבלה. בני יפרמוב, הטרייסר שכל כך מזוהה עם תחרות הנינג'ה, מי שרבים הימרו עליו כבעל הסיכויים הגבוהים ביותר לזכות באחד משני הכרטיסים לחצי הגמר - נפל שוב לבריכה במכשול הרביעי וסיים את דרכו בתחרות השנה.

דימה דומקוב, פיינליסט העונה השנייה, לחץ על הבאזר בזמן שיא: דקה ו-45 שניות וגל כהן תוך דקה ו-57 שניות, ובכך דחקו את ויסמן ונהור מחוץ לחצי הגמר. הערב הסתיים במסלול הדרמטי של אדם מלכי, מי שעבר כל כך הרבה עליות ומורדות על מסלול הנינג'ה אבל במקצה הזה, ברגע הגורלי ביותר שלו, עשה זאת בענק ולחץ על הבאזר בזמן מדהים: דקה ו-49 שניות, ובכך הצטרף לדומקוב בחצי הגמר. המוקדמות מאחורינו, חצאי הגמר יוצאים לדרך - וצפויה תחרות מטורפת עם מתמודדים סופר חזקים שילחמו בענקי הנינג'ה, שמלא ומרנץ, על המקום הראשון.

ההזדמנות השנייה של אדם מלכי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
אוהבים אותך ומחכים לך בחצי הגמר. אדם מלכי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12