חצאי הגמר מאחורינו ובמוצאי שבת הבאה הגמר המוגזם והמותח של "נינג'ה ישראל" 2021 ייצא לדרך. אחרי הבאזר המשוגע של גיל מרנץ בערב הראשון של מקצה חצי הגמר הזה, מנצח העונה הראשונה יובל שמלא יעשה הכל כדי לגבור עליו, לסיים את המקצה במקום הראשון וכמובן - להבטיח את מקומו בגמר, בפעם השלישית ברציפות.

הראשונים שעלו הערב על המסלול היו "תואמי שמלא" - יואב כנפו ואוהד בובר המוכר גם כאוליבר לוקאס. על אף הברכה שקיבלו משמלא המקורי לפני העלייה למסלול, השניים לא הצליחו להגיע לבאזר או להשיג תוצאה טובה מספיק בשביל הגמר. לכנפו היה ביצוע מצויין עד שהגיע למעבר החצייה, אז מעד, נאבק כדי להתאושש ולהגיע למזרון ואמנם הצליח לעשות זאת, אבל דרך עם הרגל על המשטח האסור ונפסל. בובר עבר יפה את ארבעת המכשולים הראשונים, אבל בסולם הסלמון המוט התנתק מהסולם במהלך הקפצה והוא נפל למים.

>> רוצים להתחרות בעונה הבאה של נינג'ה ישראל? הרשמו עכשיו

 יואב כנפו בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
נאבק כדי להציל את עצמו במעבר החצייה - אבל נפסל. יואב כנפו | צילום: עודד קרני

אוהד בובר בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
סולם הסלמון ניפץ לו את חלום הגמר. אוהד בובר | צילום: עודד קרני

אחרי כנפו ובובר הגיע תורם של שלושה מתמודדים שבלטו במוקדמות, אבל גם הם לא הצליחו להעפיל לגמר: ווסאי באייך, רוני קפלנסקי ודן היימן. באייך התקדם עד למכשול מעבר החצייה, אך מעד באמצע הדרך ונפל למים. קפלנסקי, מי ששבר את הבאזר במוקדמות אחרי מגה קיר אדיר, מעד גם הוא במעבר החצייה אבל הציל את עצמו והמשיך לסולם הסלמון אל הווים בשמיים. קפלנסקי צלח את הקפצת הטבעת הראשונה, אבל לא הצליח בשנייה ונפל לבריכה. היימן ממקצה החיילים שרד את שתי ההקפצות, אבל לא הצליח לייצב את עצמו ולזנק למזרון.

ווסאי באייך בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
מעבר החצייה ממשיך לגבות קורבנות. ווסאי באייך | צילום: עודד קרני
רוני קפלנסקי בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
לא הייתה לו הזדמנות לשבור שוב את הבאזר. רוני קפלנסקי | צילום: עודד קרני

דן היימן בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
כל כך קרוב למזרון. דן היימן | צילום: עודד קרני

הטרייסר דימה דומקוב חזר לתחרות במקצה ההזדמנות האחרונה ורצה לתקן את הסיבוב הלא מאוד מוצלח שלו במוקדמות ולהעפיל לגמר גם השנה. לדומקוב יש היסטוריה לא טובה עם טבעות בנינג'ה: במוקדמות השנה הוא נפל במכשול קליעת הוו, בחצי הגמר בשנה שעברה בזינוק לטבעות ובגמר במכשול שלושת החישוקים. לצערו, הקללה לא נשברה הערב: הוא נפל בקפיצת הטבעות שאחרי סולם הסלמון, אבל למזלו זינק למכשול מהר וזה הספיק לו לגמר.

דימה דומקוב בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
קללת הטבעות עדיין לא נשברה. דימה דומקוב | צילום: עודד קרני

ישי כלפון סומן כהבטחה גדולה העונה מהרגע הראשון. במוקדמות, במקצה "סוויט 17", הוכיח שיש לו גם קבלות - ואם למישהו עוד נשאר ספק לגבי היכולות המטורפות שלו, הגיע הביצוע המדהים בחצי הגמר. בתנועות בטוחות ומהירות הוא טרף מכשול אחרי מכשול, הגיע אל המוט הטלסקופי והצליח לגבור גם עליו. כלפון הסתער על הבניין, טיפס קומה אחרי קומה וחבל אחרי חבל, הפך את החומות הכבדות, לחץ על הבאזר אחרי 5 דקות ו-31 שניות וזכה בכרטיס לגמר.

ישי כלפון בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
ההבטחה לגמרי התממשה. ישי כלפון | צילום: עודד קרני

ישי כלפון בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
טרף את המסלול ולחץ על הבאזר. ישי כלפון | צילום: עודד קרני

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

איתן גולן הודה שלא התאמן לנינג'ה ברצינות, אבל בכל זאת במסלול המוקדמות הגיע עד למכשול החמישי, בר הקופים - וזה הספיק לו כדי להעפיל לחצי הגמר. על אף שנפצע בברך במשחק כדורגל בסמוך למקצה הערב, הוא צלח את הטיק טוק, דרך הצינורות, הקימורים המסוכנים ואפילו את מעבר החצייה שדרש ממנו עבודת רגליים זריזה, אבל לא שרד את סולם הסלמון ומצא את עצמו בבריכה - ומחוץ לגמר.

איתן גולן בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
הישג מרשים בשביל אחד שלא התאמן לנינג'ה. איתן גולן | צילום: עודד קרני

השמש זרחה ואיתה עלה למסלול האחד והיחיד, מלך הנינג'ה, מנצח העונה הראשונה - יובל שמלא. הוא שבר לכולנו את הלב בגמר העונה הקודמת כשנפל בסולם הסלמון הידוע לשמצה, גרם לנו לצרוח כשעשה באזר ומגה קיר במוקדמות השנה ועכשיו הוא רוצה להבטיח את מקומו בגמר. אחרי שעבר את ארבעת המכשולים הראשונים בקלילות, שמלא הגיע אל סולם הסלמון ופעמיים לא הצליח להנחית את המוט כמו שצריך על השלב בסולם. עם זאת, הפעם הוא הצליח לתקן את עצמו, סיים את הסולם ואת הקפצת הטבעות, צלח גם את המוט הטלסקופי ואחרי שטיפס את הבניין לחץ על הבאזר, התמקם במקום הראשון בטבלה והעפיל לגמר בפעם השלישית.

יובל שמלא בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
סולם הסלמון ממשיך לעשות צרות למלך הנינג'ה. יובל שמלא | צילום: עודד קרני

יובל שמלא בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
אלוף הנינג'ה עשה זאת שוב - נתראה בגמר בשבוע הבא. יובל שמלא | צילום: עודד קרני