הערב (ראשון, אחרי החדשות בערוץ 12) ייצא לדרכו שבוע האלופים של "נינג'ה ישראל 2021". בין המתמודדים שיתחרו בשבוע האלופים אפשר למצוא את מנצחי העונות הקודמות - יובל שמלא וגיל מרנץ.

רגע לפני שהוא עולה על המסלול, שמלא נזכר בנפילה המפתיעה בגמר העונה השנייה. "לא ציפיתי לזה בכלל. אני זוכר את הפרצוף שעשיתי של 'וואו, איך זה קרה?'. הבנתי שזהו, התחרות נגמרה בשבילי", סיפר לאסי ורותם במחנה האימונים.

"חשבתי על זה הרבה מאז הנפילה", הודה שמלא וניסה להסביר מה קרה: "פתאום התחלתי להתלהב שאני עובר עוד מכשול ועוד מכשול ושאני מרגיש טוב. אמרתי 'בואנה, אני הולך לסיים את זה'. יצאתי מהזון שלי ועם תנועה אחת לא נכונה נפלתי".

רותם שיתפה גם היא בתחושות שלה מאותו לילה דרמטי. "אני זוכרת שבאתי הביתה ואמרתי לבעלי שזה כאילו שכולם עולים על המסלול ואז מגיע סופרמן", תיארה, "הפער הוא כל כך עוצמתי. כשאתה רואה בעיניים מולך את כולם עולים ואז את שמלא, זה באמת סופרמן עולה על המסלול. זה לא ייאמן שבגלל פספוס אחד קטן זה מה שקרה".

>> בחנו את עצמכם: עד כמה אתם באמת מכירים את יובל שמלא?

>> יובל שמלא VS גיל מרנץ: למי יש את הסיכוי הטוב ביותר העונה?

יובל שמלא בחצי הגמר (צילום: עודד קרני)
"זה לא ייאמן שבגלל פספוס אחד קטן זה מה שקרה". יובל שמלא | צילום: עודד קרני

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

הנפילה הדרמטית של שמלא הדומיננטי בעונה שעברה הוכיחה לנו שגם ווינרים יכולים לטעות ולהיפגע. המתמודדים החזקים שיתחרו עם שמלא הערב לגמרי מחכים לו בפינה ובנינג'ה כמו בנינג'ה - הכל יכול לקרות.