רגע לפני שמקצה חדש יוצא לדרך (שבת הקרובה, אחרי החדשות, ערוץ 12), קיבלנו הצצה בלעדית לביצוע של אלירן כוכבי (36), שלפני עלייתו למסלול שיתף בסיפורו המרגש. חייו של אלירן התהפכו בבת אחת כאשר הרופאים בישרו לאשתו, כשהייתה בחודש החמישי להריונה, על בעיה בהיריון. "הם גילו בסקירה שיש בעיה בהתפתחות העובר ושיש לו מומים. אמרו שהוא לא ישרוד את תקופת ההיריון ושעדיף שנוותר עליו", תיאר אלירן.

"רציתי להיות אבא הכי בעולם, זה היה החלום שלי", הודה, "הייתי בשוק לכמה שניות, קפאתי במקום. מבחינתי הילד שלי בריא ושלם. חמישה חודשים אתה מתלהב על כל גדילה שלו ופתאום היא נעצרה, אז זהו, העולם חרב? להרים ידיים? רציתי תשובות".

אלירן ואשתו החליטו להתייעץ עם רב, וכבר באותו הערב טסו אליו. הוא אמר להם בדיוק את ההפך: שאשתו בריאה ושלמה וכך גם העובר, ושהרופאים טועים לגמרי. "לא ידעתי למי להאמין", סיפר אלירן, "שאלתי את אשתי אם אנחנו הולכים להילחם עד הסוף, היא אמרה לי שברור. צעקתי: 'אבא שבשמיים, זה הזמן שלך להוכיח שאתה קיים'".

אלירן כוכבי באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
היה להם ברור שהם הולכים להילחם. אלירן כוכבי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

את יום הלידה אלירן לא ישכח לעולם. "היו האטות בדופק של העובר ואז לא היה דופק", שיחזר אלירן. "הרופא אמר לי 'הצלחנו להציל את אשתך, את הילד אנחנו עוד לא יודעים. העברנו אותו לטיפול נמרץ'. ראיתי ילד חבוש כולו, בגודל של כף יד. הוא נולד במשקל 670 גרם אבל נלחם כמו אריה על החיים שלו".

היום ניתאי בן שלוש וחצי ולפי אביו אלירן, "הוא ליצן חצר שמסתלבט על כולם, שחקן מהשורה הראשונה. הילד הזה הוא נס, האוויר שלי והעורק הראשי שלי", התגאה אלירן, "ויש אחד שאחראי על הכל, זה הקדוש ברוך הוא, הוא אחראי על הניצחון".

אלירן כוכבי באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
הייתה חסרה טכניקה. אלירן כוכבי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

על המסלול ליוו את אלירן אשתו ובנו ניתאי, הנס הקטן שלו, שלא הפסיק לתמוך באבא שלו ולהתרגש. אלירן רץ את הסטפר המתכווץ, זינק אל הטרפז וממנו אל הרשת, שגם אותה עבר בהצלחה. הוא המשיך לעבר גשר המטבעות, קיפץ בקלילות על שני המטבעות הראשונים ובמטבע השלישי מעד, אך הצליח להציל את עצמו בזכות זריקת הכתפיים קדימה. הוא בחר במסלול A, התקדם לעבר מכשול תליית ה-וו, אחז בטבעת, ניסה לשחרר אותה אך לא הצליח, ומשנגמר כוחו קרס לתוך הבריכה. "איבדתי כוח", הסביר ביציאה מהמסלול והתנחם בזרועות משפחתו האהובה.