22:48 - אלוף אירופה בבריכה: פיטר פלצ'יק נפל למים במכשול החמישי (02:59)
הג'ודוקא פיטר פלצ'יק הוא הספורטאי הפעיל הכי גדול שעלה אי פעם על מסלול "נינג'ה ישראל". אחרי שזכה באליפות אירופה בג'ודו, הוא רוצה להוכיח הערב שגם מסלול הנינג'ה קטן עליו. "אני רוצה לנצח", הכריז לפני העלייה למסלול, "בכל תחרות שאני הולך אליה אני תמיד מכוון לטופ. מקווה שאעשה את זה, אני רוצה לקטוף עוד תואר". פיטר עבר מדהים את הסטפר המתכווץ, צינורות לרשת והדרגנוע, התייצב בנקודת הפיצול ובחר במסלול A. הוא זינק מושלם לטרפז הראשון, התקשה מעט עם הסווינג אך הצליח להתייצב ולעבור לטרפז השני וממנו למזרון. במכשול הקורה הכפולה הוא טיפס יפה את החלק הראשון של הקורה, ביצע יפה את המעבר לחלק השני אך איבד אחיזה בקורה ונפל לבריכה, קרוב כל כך לקיר.

פיטר פלצ'יק (צילום: עודד קרני)
פיטר פלצ'יק | צילום: עודד קרני

פיטר פלצ'יק (צילום: עודד קרני)
פיטר פלצ'יק | צילום: עודד קרני

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

22:33 - ההשראה שלנו: טל רמון נפל למים במכשול הרביעי (04:31)
המוזיקאי והיוצר המוכשר טל רמון נוגע בלבבות רבים באמצעות שיריו המרגשים. "אמא, אבא ואחי נמצאים בתוך היצירה שלי ובתוכי", סיפר לפני העלייה למסלול, "דרך המוזיקה והמילים אני שופך קצת אור בתוך הגעגוע הגדול אליהם". טל צופה מושבע ב"נינג'ה ישראל" ומאמין שיש לו את מה שצריך כדי להגיע לבאזר. אחרי התחלה מעט משובשת בסטפר המתכווץ, הוא צלח את הצינורות לרשת, חצה את הדרגנוע ובחר במסלול B. טל זינק יפה אל הפטיש, התנדנד עליו, תפס את החבל אבל התקשה מאוד בטיפוס על החומה ואחרי מאבק ארוך איבד כוחות ונפל למים.

טל רמון (צילום: עודד קרני)
טל רמון | צילום: עודד קרני

טל רמון (צילום: עודד קרני)
טל רמון | צילום: עודד קרני

22:25 - באזר ראשון להערב: יהודה נהרי לחץ על הבאזר אחרי 5 דקות ו-5 שניות
השחקן יהודה נהרי היה מועמד לפרס אופיר על תפקיד רוצח ראש הממשלה יצחק רבין בסרט "ימים נוראים". "זה נושא כאוב, זה השאיר בי סוג של פוסט טראומה", הודה נהרי, "הייתי צריך לשים את עצמי במקום של רוצח ראש הממשלה ואת כל השנאה הזאת להכיל בתוך הגוף שלי". על אף שהוא זוכה להצלחה יפה בעולם, בארץ הוא מרגיש שלא מציעים לו תפקידים משמעותיים ואחת הסיבות שהגיע לנינג'ה זה כדי להראות את עצמו ואת מה שהוא מסוגל לעשות.

נהרי פתח טוב בסטפר המתכווץ, עבר בצעדים מדודים וזהירים בין הצינורות ואחרי שטיפס על הרשת התקדם לדרגנוע, חצה אותו מצויין והגיע לנקודת הפיצול. הוא בחר במסלול A, זינק לטרפז הראשון, עבר ממנו לטרפז השני ונחת על המזרון. אחרי שסיים יפה את הקורה הכפולה הוא הסתער על הקיר הרגיל, טיפס אותו ולחץ על הבאזר, לראשונה במקצה זה.

יהודה נהרי (צילום: עודד קרני)
יהודה נהרי | צילום: עודד קרני

יהודה נהרי (צילום: עודד קרני)
יהודה נהרי | צילום: עודד קרני

22:16 - קפיצה קטלנית: עדן סבן נפלה למים במכשול הרביעי (03:13)
השחקנית והדוגמנית עדן סבן, כוכבת הסדרות "תאג"ד", "ג'ודה" ו"ספיידרז", נמשכה לספורט מגיל צעיר. "הייתי ג'דאית כזאת, מטפסת על עצים וקופצת, ספורטיבית מאוד", סיפרה לפני שעלתה למסלול, "יש פה נינג'ה חדשה". עדן חצתה מצויין את הסטפר המתכווץ, עברה יפה מאוד גם את הצינורות לרשת וטסה את הדרגנוע. היא בחרה במסלול A, התקדמה לטרפז הכפול אבל לא חישבה נכון את הקפיצה לטרפז הראשון והתרסקה לבריכה.

עדן סבן (צילום: עודד קרני)
עדן סבן | צילום: עודד קרני

עדן סבן (צילום: עודד קרני)
עדן סבן | צילום: עודד קרני

22:14 - ביום שהדרגנוע רעד: עודד לאופולד נפל למים במכשול השלישי (01:30)
השחקן המוערך עודד לאופולד משחק בעשרים השנים האחרונות בתיאטרון הקאמרי וצפינו בו בלא מעט סרטי קולנוע וסדרות טלוויזיה כמו "ביום שהאדמה רעדה", "רביעיית רן" ו"השיר שלנו". הסיבה המרכזית שבגללה הגיע לאופולד לנינג'ה היא כדי להעלות מודעות לארגון "אור שלום" שדואג למערך בתי האומנה בארץ. לפני כמה שנים אימץ לאופולד משפחתון והוא מתנדב בו בקביעות. אחרי פתיחה מהירה וחזקה במכשולים הסטפר המתכווץ ובצינורות לרשת, הוא מעד בדרגנוע ונפל למים.

עודד לאופולד (צילום: עודד קרני)
עודד לאופולד | צילום: עודד קרני

עודד לאופולד (צילום: עודד קרני)
עודד לאופולד | צילום: עודד קרני

21:57 - הפרויקט של הנינג'ה: אלירן צור נפל למים במכשול החמישי (08:10)
אלירן צור, חבר בהרכב הפרויקט של רביבו, הוא לא רק זמר אלא גם ספורטאי. הוא מתאמן מינימום שלוש פעמים בשבוע בחדר כושר עם מאמן אישי, משחק כדורגל ולאחרונה גם מתאמן חזק לנינג'ה. אלירן טס את הסטפר המתכווץ, עבר לאט אבל בטוח את הצינורות לרשת וחצה טוב גם את הדרגנוע. בנקודת הפיצול בחר במסלול B, התקדם לפטיש וזינק עליו תוך כדי שהוא נוגח בו עם הראש. הוא זינק יפה לחבל, איבד גובה אבל הצליח לקפוץ מעבר לחומה. במכשול החמישי, הצמיגים התלויים, אליו הגיע כעבור שש וחצי דקות ארוכות, הוא טיפס על החבל, עבר ממנו לצמיג הראשון אבל לא הצליח לייצר נדנוד לטובת המעבר לצמיג השני ונפל למים.

אלירן צור (צילום: עודד קרני)
אלירן צור | צילום: עודד קרני

אלירן צור (צילום: עודד קרני)
אלירן צור | צילום: עודד קרני

21:47 - מלכת המסלול: סלע שרלין נפלה למים במכשול הרביעי (04:58)
סלע שרלין, מלכת היופי לשנת 2019, היא לא רק דוגמנית בינלאומית אלא גם ספורטאית שמתאמנת מגיל 13 בטריאתלון ובריצה ואף זכתה בתחרויות. "אני לא מלכת היופי הטיפוסית, אני לגמרי שוברת סטיגמות", הצהירה לפני העלייה למסלול, "הנינג'ה תפור עליי".

סלע עברה מצויין את הסטפר המתכווץ, הסתבכה מעט במעבר מהצינור הראשון לשני אבל סיימה יפה את המכשול והתקדמה לדרגנוע. היא צלחה אותו לאט אבל בטוח, הגיעה לנקודת הפיצול ובחרה במסלול B, לראשונה הערב. במכשול הפטיש זינקה לעבר הפטיש הענק, הצליחה לתפוס יפה את החבל אלא שבניסיון לטפס אל מעבר לחומה איבדה אחיזה ונפלה לבריכה.

סלע שרלין (צילום: עודד קרני)
סלע שרלין | צילום: עודד קרני

סלע שרלין (צילום: עודד קרני)
סלע שרלין | צילום: עודד קרני

21:39 - וואלה, נרטבתי: דניס רוסקוב נפל למים במכשול הרביעי (02:00)
התאהבנו בו ב"חתונה ממבט ראשון", עקבנו באדיקות אחרי מערכת היחסים שלו עם הדר ברייר והערב נגלה האם דניס רוסקוב הוא לא רק הבן זוג המושלם והייטקיסט מוכשר, אלא גם נינג'ה. דניס עבר מעט מהוסס את הסטפר המתכווץ, עבר מהצינורות לרשת והתקדם לדרגנוע. אחרי שחצה אותו הגיע לנקודת הפיצול, בחר במסלול A והמשיך אל הטרפז הכפול. הוא קפץ יפה לטרפז הראשון, התקשה לייצר סווינג מספיק חזק, לא תפס את הטרפז השני ונפל לבריכה.

דניס רוסקוב (צילום: עודד קרני)
דניס רוסקוב | צילום: עודד קרני

דניס רוסקוב (צילום: עודד קרני)
דניס רוסקוב | צילום: עודד קרני

21:30 - תמיד אפשר לנסות: בן זיני נפל למים במכשול הרביעי (02:13)
הזמר וכוכב הרשת בן זיני היה קרוב מאוד לקיר במקצה ה-VIP בשנה שעברה - הוא נפל במכשול החמישי, הקרוסלות, במעבר בין הקרוסלה השנייה לשלישית. השנה הוא התאמן קשה לקראת התחרות והוא לא מתכוון להתפשר על פחות מבאזר וכרטיס לחצי הגמר כמובן.

זיני הוזנק, צלח את הסטפר המתכווץ ועבר יפה בין שלושת הצינורות עד לרשת. הוא רץ יפה את הדרגנוע, הגיע לנקודת הפיצול ובחר במסלול A. במכשול הטרפז הכפול הוא זינק לטרפז הראשון, ייצר סווינג טוב אבל לא הצליח לתפוס את הטרפז השני ונפל לבריכה, מוקדם ממה שכולם ציפו ובלי סיכוי לחצי הגמר.

בן זיני (צילום: עודד קרני)
בן זיני | צילום: עודד קרני

בן זיני (צילום: עודד קרני)
בן זיני | צילום: עודד קרני

21:20 - ברוכים הבאים למקצה ה-VIP
זה אחד הרגעים האהובים עלינו בעונה: הרגע שבו מיטב סלבריטאי ארצנו שמים לערב אחד את חיי הזוהר בצד ועולים על מסלול הנינג'ה הקשוח. בשנים קודמות היו אלה הקופץ במוט האולימפי אלכס אברבוך, השחקן דין מירושניקוב ומלך הריאליטי אסף גורן שלחצו על הבאזר וניצחו את המסלול, אלא שהשנה מדובר במשחק אחר לגמרי. בעונה הזאת, הסלב שיינצח במקצה ה-VIP יזכה בכרטיס לחצי הגמר וימשיך הלאה בתחרות עם האפשרות לנצח אותה. הערב, נפגוש על המסלול את הזמר וכוכב הרשת בן זיני, דניס רוסקוב מ"חתונה ממבט ראשון", אלוף אירופה בג'ודו פיטר פלצ'יק ועוד. מי מהם יתמקם במקום הראשון בטבלה?

דניס רוסקוב מתכונן למסלול (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12)
ברוכים הבאים למקצה ה-VIP, עם מנחה VIP | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2021", קשת12