בשבת הקרובה זאת תהיה הפעם השלישית שלב רסין (33) יעלה על מסלול "נינג'ה ישראל" (אחרי החדשות, קשת 12). אחרי שהגיע לחצי הגמר בעונה הקודמת, הפעם הוא מכוון הכי רחוק שאפשר. רסין סיפר היום (חמישי) לגלית ויואב על ההכנות שהשתנו בזמן הקורונה ועל ההתרגשות לקראת העלייה למסלול.

"הרמה קופצת די מהר וצריך להשלים פערים", הודה המתמודד, "אבל מסתגלים לזה, והאמת שהיה לנו את כל הזמן שבעולם להתאמן. ידעתי שאני רוצה לעשות את זה שוב, אין לי בעיה אפילו אם עכשיו ישימו אותי על המסלול. בהתחלה הידיים קצת רועדות, אבל כשאתה עולה - תוקף אותך אדרנלין ופוקוס, והכל נשכח בצד. זה רק אתה והמסלול. מאז שאני זוכר את עצמי אני מטפס וקופץ, שברתי את היד וגם הרגל. אני ממש חי את העולם הזה אז איפשהו הנינג'ה מרגיש לי בית".

מה צריך לעשות מי שרוצה ללכת לנינג'ה?
"קודם כל להתאמן. שגרת אימונים בבית זה לא קל, צריך לקום בבוקר ולאלתר אימונים, זה לא כמו במכון שיש לך מסגרת, זה מאוד קשה. אבל הכי חשוב זה לאכול נכון, כי בתכלס זה 70 אחוזים אוכל ו-30 אחוזים אימונים. מעבר לזה גם צריך לרצות בזה ולבוא באווירה טובה, זה מאוד כיף ופאן".

לב רסין (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
גונב את ההצגה כהרגלו. לב וטומי רסין | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

אבל עם כל הכבוד לרסין (ויש הרבה), מי שכרגיל גנב לו את ההצגה זה כמובן בנו הקטן טומי (4), ששוב הצליח להציף באבא לב את הרגשות. "אני מאוד מתרגש", הודה כשהוא מנסה לעצור את הדמעות, "כל התוכנית הזאת זה דבר מאוד מרגש בשבילי וזה כיף".

איזה תגובות קיבלת אחרי התוכנית?
"רק מפרגנות. פרגנו לי המון ושמחו. הרבה מאוד חברים קרובים וגם אנשים שאני לא מכיר ישבו ובכו בבית. אפילו כשאני לוקח את טומי לגן הילדים מזהים אותי, לא בשם, אבל הם אומרים 'זה זה מהנינג'ה'".