שיא חדש ב"נינג'ה ישראל": לא פחות מ-12 מתמודדים מעולים סיימו את השלב הראשון בגמר ולחצו על הבאזר, ובכך עשו עוד צעד אחד חשוב מאוד לעבר הר המידוריאמה ותואר הנינג'ה ה-15 בעולם. במוצאי שבת הקרובה, בפרק הסיום הדרמטי, גור ארד, רועי בן יקר, ישי כלפון, נתאי הדר, עומר מאיר, דימה דומקוב, פיליפ אנופרייב, אלכס חזנוב, גיל מרנץ, יובל שמלא, יוסי בן יוסף ויניב הכט ילחמו על תואר מנצח העונה - מי מהם יוכתר בסוף הערב כאלוף הנינג'ה?

23:17 - ניצח את סולם הסלמון הכפול: יובל שמלא לחץ על הבאזר והעפיל לשלב השני בגמר
יובל שמלא, מנצח העונה הראשונה, הדהים את כולם בגמר העונה הקודמת כשנפל בסולם הסלמון ולא העפיל לשלב השני. בחצי הגמר השנה פגש שוב את סולם הסלמון ופעמיים התקשה בהקפצת המוט, וכעת יהיה עליו להתמודד לא עם סולם סלמון אחד, אלא עם שניים.

באחד הביצועים הכי טובים שלו אי פעם, שמלא טרף מכשול אחרי מכשול בצניעות ובריכוז, וכמובן עם השאגות שלו שאנחנו כל כך אוהבים. "אני רוצה להגיע להר מידוריאמה, והשנה אמרתי לעצמי שאני חייב לעשות כל מה שצריך כדי לעבור את השלב הראשון ולהגיע לשלב השני והשלישי. זה עומד להיות מטורף", אמר אחרי שלחץ על הבאזר.

יובל שמלא בגמר (צילום: עודד קרני)
יובל שמלא בגמר | צילום: עודד קרני
יובל שמלא בגמר (צילום: עודד קרני)
יובל שמלא בגמר | צילום: עודד קרני

יובל שמלא בגמר (צילום: עודד קרני)
יובל שמלא בגמר | צילום: עודד קרני

23:11 - מים שקטים עושים באזר: רועי בן יקר לחץ על הבאזר והעפיל לשלב השני בגמר
רגע לפני שמלא, ארבעה פיינליסטים מצויינים עלו על מסלול הגמר. אברהם פופקו, אבריימי האהוב שלנו, לא שרד את מתלה הטבעות. המטפס דורון קמינר הגיע אל השעון המשוגע, אבל הסווינג לא היה מספיק מוצלח והוא לא שרד את המעבר מהשעון הראשון לשני. אלכס קוסטנקו הגיע אל סולם הסלמון הכפול, צלח אותו, אבל לא הצליח לתפוס את הטרפז שאחריו. רועי בן יקר, פיינליסט העונה הראשונה המכונה "הנינג'ה השקט", צלח מדהים את המסלול ולחץ על הבאזר. להתראות בשלב 2.

אברהם פופקו בגמר (צילום: עודד קרני)
אברהם פופקו בגמר | צילום: עודד קרני
דורון קמינר בגמר (צילום: עודד קרני)
דורון קמינר בגמר | צילום: עודד קרני
אלכס קוסטנקו בגמר (צילום: עודד קרני)
אלכס קוסטנקו בגמר | צילום: עודד קרני

רועי בן יקר בגמר (צילום: עודד קרני)
רועי בן יקר בגמר | צילום: עודד קרני

22:56 - התיקון שכל כך חיכינו לו: יוסי בן יוסף לחץ על הבאזר והעפיל לשלב השני בגמר
יוסי בן יוסף היה כל כך קרוב לשלב השני בגמר העונה שעברה, ורק טעות טכנית אחת קטנה הובילה לפסילתו. שנה שלמה הוא חיכה לרגע הזה כדי לעשות תיקון ולהוכיח שהוא מסוגל להגיע הכי רחוק שאפשר במסלול.

יוסי הגיע למכשול מתלה הטבעות כשנותרו לו שלוש דקות וחצי בלבד להשלים את יתר המסלול, מה שעורר דאגה רבה. אחרי שצלח את הקיר והשעון המשוגע, זינק אל סולם הסלמון הכפול כשדקה ו-50 שניות בלבד בשעון. אחרי שסיים מצויין עם ההקפצות, זינק על הטרפז, התנדנד טוב ונחת על המזרון. בדקה ורבע שנותרה לו הוא טס אל הבניין, טיפס קומה אחרי קומה ועשה את התיקון שכל כך חיכינו לו: יוסי בן יוסף הבטיח את מקומו, לראשונה, בשלב השני.

יוסי בן יוסף בגמר (צילום: עודד קרני)
יוסי בן יוסף בגמר | צילום: עודד קרני

יוסי בן יוסף בגמר (צילום: עודד קרני)
יוסי בן יוסף בגמר | צילום: עודד קרני

22:34 - כואב הלב: רם לוין נפל למים במכשול השמיני, סולם הסלמון הכפול
זו השנה השלישית של המטפס רם לוין ב"נינג'ה ישראל". בעונה הראשונה הוא העפיל לגמר אבל לא לחץ על הבאזר, השנה הוא רצה ללכת על כל הקופה ולהגיע עד למידוריאמה. לוין עבר יפה את הסטפר, פעמוני הרוח וגשר הכדוריות האדומות, קפץ טוב מהקפצית אל הרשת והתקדם אל מתלה הטבעות.

אחרי שדיגמן את מכשול הטבעות הסתער על הקיר בדילוגים קלילים, מיהר אל השעון המשוגע, צלח גם אותו ומיהר אל סולם הסלמון הכפול. הוא עבר יפה עם המוט מהסולם הראשון לשני, הקפיץ את המוט עליו, הצליח לעבור שוב בין הסולמות אלא שבהקפצה האחרונה איבד אחיזה במוט ונפל לבריכה. כל כך רצינו את זה בשבילו השנה ומקווים שלא אמר את המילה האחרונה.

רם לוין בגמר (צילום: עודד קרני)
רם לוין בגמר | צילום: עודד קרני

רם לוין בגמר (צילום: עודד קרני)
רם לוין בגמר | צילום: עודד קרני

22:26 - איום אמיתי: פיליפ אנופרייב לחץ על הבאזר והעפיל לשלב השני בגמר
שלושה מתמודדים מעולים עלו על המסלול אחרי הכט: מאמן הכושר ליעד יודלא שרוצה להוכיח שגם מתאמני חדר כושר יכולים להיות נינג'ות, רביל מגידסון בן ה-18 שרוצה להצליח בנינג'ה ולשמח את אמא שלו ופיליפ אנופרייב שצם 20 שעות ביממה ועדיין מצליח לו מאוד על המסלול.

אחרי ביצוע מצויין על המסלול יודלא הגיע לשעון המשוגע מותש ושתי דקות בלבד נותרו לו בשעון. הוא לא שרד את המעבר בין השעון הראשון לשני וסיים במים. מגידסון צלח את השעון המשוגע, זינק לסולם הסלמון הכפול, אבל אז תש כוחו והוא איבד אחיזה במוט. אנופרייב הביא ביצוע מדהים על השעון המשוגע וסולם הסלמון הכפול, רץ אל הבניין, טיפס עד לבאזר בפסגה והעפיל לשלב השני.

ליעד יודלא בגמר (צילום: עודד קרני)
ליעד יודלא בגמר | צילום: עודד קרני
רביל מגידסון בגמר (צילום: עודד קרני)
רביל מגידסון בגמר | צילום: עודד קרני
פיליפ אנופרייב בגמר (צילום: עודד קרני)
פיליפ אנופרייב | צילום: עודד קרני

פיליפ אנופרייב בגמר (צילום: עודד קרני)
פיליפ אנופרייב | צילום: עודד קרני

22:18 - ק-ר-נ-ב-ל: יניב הכט לחץ על הבאזר והעפיל לשלב השני בגמר
יניב הכט בא לעונה הזאת לא רק כדי לנצח, אלא גם כדי לעשות קרנבל. זאת הפעם השנייה שהוא בגמר הנינג'ה, אלא שהשנה הוא הגיע לתחרות מוכן יותר ונחוש יותר והוא לא מתבייש ליהנות על הדרך. מכשול אחרי מכשול הוא שאג, צעק והשתטה ואחרי גשר הכדוריות האדומות אפילו החליק, אבל קם מזה, המשיך במסלול ואפילו טיפס את המגה קיר.

עם זאת, בגלל המגה קיר הכט ביזבז זמן יקר ויצא למירוץ נגד השעון. הוא מיהר לסיים את השעון המשוגע, המשיך אל סולם הסלמון הכפול וכש-50 שניות בלבד על השעון טס אל הבניין. חומה אחרי חומה וחבל אחרי חבל הוא טיפס אל פסגת הבניין, לחץ על הבאזר והבטיח את מקומו בשלב השני.

יניב הכט בגמר (צילום: עודד קרני)
יניב הכט בגמר | צילום: עודד קרני
יניב הכט בגמר (צילום: עודד קרני)
יניב הכט בגמר | צילום: עודד קרני

יניב הכט בגמר (צילום: עודד קרני)
יניב הכט בגמר | צילום: עודד קרני

22:08 - כבוד ל'וואח נינג'ות': עומר מאיר לחץ על הבאזר והעפיל לשלב השני בגמר
שלושת נציגי 'וואח נינג'ות' - עומר מאיר, רז רונן ואלון פרבר, הדהימו העונה עם ביצועים מעולים - מהמוקדמות ועד לגמר. "הנינג'ה זה ג'וק שאני לא יכול לעזוב אותו", הודה אלון. עומר הדגיש את חשיבות מעמד הגמר: "לבוא כאנדרדוג ולהפתיע זאת תחושה מספקת. להיות הנינג'ה הישראלי הראשון זה כבוד עצום, אני הולך לתת פייט ולהילחם על המקום שלי". גם רז הצהיר כוונות: "אני רוצה להגיע לחבל, וכשאגיע לחבל - אני גם הולך לעלות אותו".

בזה אחר זה עלו השלושה על מסלול הגמר. אלון מעד על גשר הכדוריות האדומות, אבל הצליח להציל את עצמו והמשיך אל הקפצית לרשת. הוא לא הצליח לתפוס את הרשת אחרי הזינוק ונפל לבריכה. רז צלח את הקפצית לרשת, מתלה הטבעות, הקיר והשעון המשוגע, זינק על סולם הסלמון הכפול ובמירוץ נגד השעון ניסה להשלים אותו, אלא שבהקפצה האחרונה המוט ניתק והוא נפל למים. עומר גבר על תשעת המכשולים במסלול, טיפס על הבניין ולחץ על הבאזר, מוכיח פעם נוספת שהוא אחת ההפתעות הגדולות ביותר העונה.

אלון פרבר בגמר (צילום: עודד קרני)
אלון פרבר בגמר | צילום: עודד קרני
רז רונן בגמר (צילום: עודד קרני)
רז רונן בגמר | צילום: עודד קרני

עומר מאיר בגמר (צילום: עודד קרני)
עומר מאיר בגמר | צילום: עודד קרני

21:58 - וואלאק, הוא! יוסי שליט נפל למים במכשול השמיני, סולם הסלמון הכפול
כלפון הוא לא המתמודד החדש היחיד שכיכב העונה על המסלול. יוסי "באתי לקחת את העונה" שליט הקריב המון בשביל תחרות הנינג'ה, התאמן במשך שנה שלמה בוקר עד ערב ואת התוצאות לגמרי ראו על המסלול. "הנינג'ה זאת החוויה הכי גדולה שעברתי בחיים", הודה שליט, "אני משווה את זה ללידה של הבן שלי. מרגש אותי מאוד המעמד הזה".

ליוסי הייתה פתיחה טובה על המסלול, הוא טרף את שלושת המכשולים הראשונים בזמן מאוד מהיר אלא שבמכשול הרביעי, קפצית לרשת, הרגל שלו הסתבכה ברשת ונתקעה. אחרי שניות ארוכות וכשהנעל בפה שלו, הוא הצליח לשחרר את הרגל והמשיך למתלה הטבעות. אחרי שצלח גם אותו, את הקיר ואת השעון המשוגע, הוא הגיע לסולם הסלמון הכפול אבל הזמן בשעון כמעט נגמר והיה ברור כי אין לו סיכוי להספיק להגיע לבאזר. יוסי טיפס בכל זאת על הסולם, נאבק עד טיפת הכוח האחרונה ואמנם סיים בבריכה, אבל את מה שהוא עשה העונה הזאת לא נשכח.

יוסי שליט בגמר (צילום: עודד קרני)
יוסי שליט בגמר | צילום: עודד קרני
יוסי שליט בגמר (צילום: עודד קרני)
יוסי שליט בגמר | צילום: עודד קרני

יוסי שליט בגמר (צילום: עודד קרני)
יוסי שליט בגמר | צילום: עודד קרני

21:37 - ילד פלא: ישי כלפון לחץ על הבאזר והעפיל לשלב השני בגמר
ישי כלפון, בן 17 בלבד, סומן במוקדמות כהבטחה גדולה - וההבטחה הזאת התממשה לנגד עינינו. אחרי שני באזרים מושלמים במוקדמות ובחצי הגמר, המטפס הצעיר רוצה להוכיח שכבר בעונתו הראשונה הוא מסוגל להגיע הכי רחוק שאפשר - אם תרצו, אפילו עד להר מידוריאמה.

"שמלא הצעיר" כינתה אותו רותם סלע, ורותם ישראל הזכירה כי אם כלפון יזכה בתואר הנינג'ה - הוא יהיה הנינג'ה הצעיר ביותר בעולם. הערב, כלפון עשה עוד צעד לעבר הניצחון. הוא צלח את תשעת המכשולים בשלב הראשון מבלי להיתקל בקשיים כלל, גרף עוד 10,000 שקלים בזכות טיפוס על המגה קיר ולחץ על הבאזר, כשהוא מבטיח את מקומו בשלב השני.

ישי כלפון בגמר (צילום: עודד קרני)
ישי כלפון בגמר | צילום: עודד קרני
ישי כלפון בגמר (צילום: עודד קרני)
ישי כלפון בגמר | צילום: עודד קרני

ישי כלפון בגמר (צילום: עודד קרני)
ישי כלפון בגמר | צילום: עודד קרני

21:27 - גמר נינג'ה ישראל 2021 ממשיך: מי יעפילו לשלב השני בגמר?
חמישה פיינליסטים לחצו אמש (שבת) על הבאזר והבטיחו את מקומם בשלב השני בגמר - דימה דומקוב, גור ארד, נתאי הדר, אלכס חזנוב וגיל מרנץ. מי יצטרפו אליהם בסיום הערב הזה? נזכיר כי מסלול השלב הראשון מורכב מתשעה מכשולים קשוחים שעל המתמודדים לסיים בתוך חמש דקות וחצי בלבד. רק אלו שילחצו על הבאזר בזמן יתקדמו לשלבים הבאים שבסיומם - הר מידוריאמה ותואר הנינג'ה ה-15 בעולם.

ניב רסקין ורותם ישראל (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
ניב רסקין ורותם ישראל | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1