אסי עזר, מגיש "נינג'ה ישראל 2021" (הערב, רביעי, אחרי החדשות, ערוץ 12), מתגאה בשירות שלו כשוטר צבאי, גם שנים אחרי שנשא את הכומתה הכחולה בפעם האחרונה. כשהמתמודד שחף לוין נכנס לשיחה איתו ועם רותם במחנה האימונים כשהוא מלווה באמא שלו, לא לקח לאסי יותר מכמה שניות להבין שהוא מכיר אותה טוב טוב.

"חלי, מה את עושה פה? את אמא שלו?", שאל אסי ההמום, "זאת המפקדת שלי מהצבא, מהמשטרה הצבאית. זה הבן שלך?" שאל והסביר לרותם המבולבלת: "את לא מאמינה מה קרה פה עכשיו, אני בשוק. היא אהבה אותי אהבת מוות בגלל הבן שלה, היא ילדה אותי. אנחנו בקשר עד היום, התכתבנו לפני חודשיים".

אסי ביקש מחלי שתזכיר לו מה בדיוק כתב לה בהודעה, והיא ענתה: "רצית לדעת אם מותר לנסוע באוטו בלי כומתה". כן כן, אפילו שחלפו אי אלו שנים מאז שהשתחרר, שוטר צבאי תמיד נשאר שוטר צבאי והנאמנות לחיל לא עזבה אותו.

אסי עזר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
השוטר האהוב עלינו. אסי עזר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

"אתם קולטים מה נחשף כאן?", צחקה רותם, "אתה ממש מג'נון של משטרה צבאית, אתה אשכרה חי בסרט שאתה עדיין שוטר צבאי". אסי היה משוכנע שגם היום הוא יכול לתת דוחות לאנשים ולעכב אותם והופתע לשמוע מחלי שלא כך הדבר. "אסור לי לחלק דוחות ולעצור בן אדם לחקירה? נוסעת לידי חיילת ואני רואה שהיא מדברת בטלפון, אני לא יכול לעצור אותה? אמרתם בצבא שמותר לנו, שיקרתם לנו בתעודת שוטר".