אחרי שנת היעדרות בעקבות פציעה, המטפס אלכס חזנוב חזר השנה לתחרות הנינג'ה. הוא רצה להוכיח לאלה שמזלזלים בו שהוא לא רק אחד המטפסים המוכשרים בארץ, אלא גם נינג'ה לכל דבר ועניין. אחרי ביצוע מוקדמות מושלם וביצוע חצי גמר טוב לא פחות, הוא יתחרה במוצאי שבת בגמר "נינג'ה ישראל 2021" (אחרי החדשות, ערוץ 12), בתקווה לשחזר ואף לעבור את ההישג שלו מגמר העונה הראשונה.

חזנוב הוא לא המטפס היחיד שהעפיל לגמר השנה: הוא עשה זאת יחד עם יוסי בן יוסף, רם לוין, ישי כלפון, יובל שמלא, טל קלפפר ואסף חילי. מי שחסרונו הורגש מאוד השנה מבין חבורת המטפסים-נינג'ות האלופים, זה יפתח קושניר.

המטפס האהוב סיים במקום השלישי בגמר העונה הראשונה והפך מיד לאחד הנינג'ות האהובים ביותר. בעונה השנייה הייתה לו חוויה פחות חיובית, כשבמוקדמות נפל קורבן למכשול זינוק בעלייה ונשאר מחוץ לחצי הגמר. זו הייתה מכה לא פשוטה, אבל נראה שהוא שם אותה מאחוריו - כי בגמר בשבת הוא יחזור למסלול.

יפתח קושניר (צילום: עודד קרני)
מתי שוב? אנחנו מתגעגעים נורא. יפתח קושניר | צילום: עודד קרני

נכון, הוא לא יעשה זאת כמתחרה - עדיין - אלא רק ילווה ויעודד את חברו הטוב חזנוב בצד המסלול, אבל אנחנו שמחים לראות אותו ולא משנה באילו נסיבות. אם תהיתם כמה זמן לקח לאסי ורותם לשאול אותו מתי הוא חוזר לתחרות - אז בערך חמש שניות. "כן, מדגדג קצת לחזור", הודה קושניר והשאיר אותנו אופטימים מאוד.

"לא יודע מה איתכם חברים, זה הכי קרוב שקיבלנו לקאמבק של קושניר", סיכם רסקין, "עצרתי את הנשימה". אולי אחרי שיצפה בחבריו המטפסים עושים את מסלול הגמר ייפתח שוב לו שוב התיאבון? אנחנו מחכים לו בזרועות פתוחות.

כשאסי ורותם פגשו את יפתח קושניר (צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12)
בשנה הבאה במידוריאמה הבנויה. אמן. יפתח קושניר | צילום: מתוך "חי בלילה", קשת12