אליפות האולסטארז הראשונה של "נינג'ה ישראל" יצאה הערב (שני) לדרך ושיאי המהירות נשברו בזה אחר זה. בתחילת הערב המתחרים חולקו לארבע קבוצות שבראשן קפטנים. בנבחרת הוורודה של יוסי בן יוסף חברים סול בוסיאן ואמור פז, בנבחרת האדומה בהנהגתו של גיל מרנץ חברים טל קלפפר וסבטה חורין, בקבוצה הצהובה שבראשה אלכס חזנוב חברים דפנה גיטלר וג'וני יגן ובקבוצה הכחולה בהובלתו של יובל שמלא, חברים שלמה "300" ויצמן ודנה תייר.

הקבוצות התחרו זו בזו בשני סבבים של דו-קרבים: מתמודד מול מתמודד, מתמודדת מול מתמודדת וקפטן נגד קפטן. המטרה - להגיע הכי רחוק במסלול, הכי מהר. שני הדו-קרבים הראשונים שווים נקודה אחת, בעוד שדו-קרב הקפטנים שווה שתי נקודות. שתי הקבוצות שיזכו במספר הנקודות הכי גבוה בסבב שלהן, יתמודדו בשלב הגמר המכריע אחת נגד השנייה במירוץ שליחים.

ארבעת הקפטנים (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
ארבעת הקפטנים: שמלא, מרנץ, חזנוב ובן יוסף | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

>> רוצים להתחרות בעונה הבאה של נינג'ה ישראל? הרשמו עכשיו

סבב א': האדומים (טים מרנץ) מול הוורודים (טים בן יוסף)

ראשונים התחרו זה נגד זה האדומים (מרנץ) מול הוורודים (בן יוסף). בדו-קרב הראשון, קלפפר מול בוסיאן, שניהם סיימו את המסלול ולחצו על הבאזר - אלא שקלפפר עשה זאת בזמן קצר יותר (01:33 לעומת 02:17 של בוסיאן) והעניק נקודה אחת לאדומים.

בדו-קרב השני, אמור מול סבטה, אמור נפלה במכשול השלישי - הגשר השבור, וחשבה שאת הדו-קרב הזה היא הפסידה. אלא שסבטה לא שרדה את המכשול השני, ג'ונגל החבלים - ולכן הוורודים זכו בנקודה אחת. בשלב הזה היה תיקו 1-1 בין הקבוצות.

בדו-קרב הקפטנים, מרנץ מול בן יוסף, האחרון הדהים בביצוע מהיר ועוצמתי על המסלול וסיים אותו בתוך דקה ו-18 שניות. אבל, עוד לפני שהספקנו להירגע מהתוצאה המדהימה הזו, בא מרנץ ולחץ על הבאזר בזמן שיא, דקה ו-9 שניות בלבד. בכך, זיכה מרנץ את קבוצתו בשתי נקודות מכריעות - ועם שלוש נקודות לאדומים לעומת אחת בלבד לוורודים, הקבוצה של בן יוסף הודחה מהתחרות ומרנץ וקבוצתו ממשיכים הלאה.

נינג'ה אולסטארז, הקבוצה האדומה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
העפילו למירוץ השליחים. הקבוצה האדומה - מרנץ, קלפפר וחורין | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

סבב ב': הצהובים (טים חזנוב) מול הכחולים (טים שמלא)

שמלא, מנצח "נינג'ה ישראל" 2018 ו-2021, וסגנו בשתי העונות האלו - חזנוב, נאבקו ראש בראש בסבב הזה. בדו-קרב הראשון שלמה 300 מהכחולים גבר על ג'וני הגולש מהצהובים, אחרי שהאחרון נפל לבריכה בגשר השבור. בפעם הראשונה בתחרות הנינג'ה שלמה סיים את המסלול ולחץ על הבאזר, ובכך העניק לקבוצה הכחולה נקודה ראשונה.

בדו-קרב השני, גיטלר מהצהובים שרדה את הגשר השבור אבל התקשתה בבר הקופים ונפלה לבריכה. תייר, לעומת זאת, התקדמה עד למכשול החמישי, אחיזת המעגל, ואמנם לא צלחה אותו אבל כן זיכתה את הכחולים בנקודה נוספת. התוצאה בשלב זה: 2-0 לכחולים.

בדו-קרב הענקים, שמלא-חזנוב, חזנוב סיפק את הסחורה, כרגיל, ולחץ על הבאזר בזמן מצויין: דקה ו-34 שניות. אלא שאז, שמלא עשה את הבלתי ייאמן: הוא לחץ על הבאזר בזמן הקצר ביותר בתולדות "נינג'ה ישראל", דקה ו-8 שניות בלבד. בכך, לא רק ששבר את שיא המהירות ונכנס לדפי ההיסטוריה, אלא גם זיכה את הכחולים בשתי נקודות נוספות - ובכך, למעשה, הכחולים ניצחו את הצהובים 4-0. "יובל שמלא לא אנושי - סופי", קבע רסקין בסיום הביצוע.

יובל שמלא (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
נכנס (שוב) לדפי ההיסטוריה. יובל שמלא | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

בסיום הערב, כשהאדומים והכחולים מתכוננים לקראת שלב הגמר, התבשרו חזנוב ובן יוסף כי עדיין יש להם סיכוי לחזור לתחרות. אחת הקבוצות שהפסידה תחזור לתחרות, וזה יוכרע על ידי ארבעת הג'וקרים - הראל דודסון, אור מיניאלי, אדם ברוטמן ויפתח קושניר. מי הקבוצה שתחזור לתחרות ומי זו שתנצח בסוף ותזכה בגביע אליפות האולסטארז? התחרות תגיע להכרעה בפרק סיום האליפות שישודר בשבוע הבא, ערוץ 12.

יפתח קושניר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת 12)
ג'וקר. יפתח קושניר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת 12