דקל בוארון עבר ערב לא פשוט אמש (שבת) ב"נינג'ה ישראל" (פרק חדש ברביעי הקרוב, אחרי החדשות, ערוץ 12). הביצוע שלו על מסלול הנינג'ה היה פשוט מושלם: הוא סיים את המסלול בזמן מעולה, דקה ו-56 שניות, אבל אחרי הלחיצה על הבאזר, החגיגות והריקודים, חיכתה לו בשורה מאוד לא נעימה מניב רסקין.

הסתבר שבמכשול השני, טרפז לרשת, דקל נגע עם הרגל במים במהלך הטיפוס מהרשת למזרון - ולכן נפסל. רוכב השטח בן ה-27 התנחם בזרועותיה של חברתו הקולומביאנית, עליה סיפר בעיניים נוצצות לאסי ורותם במחנה האימונים. אלא שבבדיקה שעשינו התגלה כי לפני שבוארון מצא אהבה קולומביאנית, הוא חיפש זוגיות תקופה ארוכה, כולל בתוכנית טלוויזיה.

לפני שנתיים השתתף דקל בתוכנית השידוכים "דייט ראשון", במסגרתה יצא לבליינד דייט עם בחורה מתוקה בשם ליאן לנדסברג. "אני יוצא להרבה דייטים, לא כל דייט מצליח", סיפר בתוכנית לפני שפגש אותה, "אבל מתישהו, בסוף הערב, ברגע האחרון זה תמיד זורם, עולות המעלות והבנות עולות לאוטו".

"אני פלרטטן, מה אני אעשה? בנות חושבות שאני סטוציונר, וזה בעצם מה שמרתיע אותן", המשיך דקל, "זה לא נכון. זה שאני רווק שנתיים וחצי ושהיו לי דייטים מוצלחים יותר ומוצלחים פחות, ובנות פה ובנות שם, זה לא אומר שזה כל החיים ככה, אלה דברים שצריכים לשנות בגבר, ואם את האישה הנכונה, את תשני את זה בגבר".

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

כבר ברגע המפגש היה ברור שבין דקל לליאן יש כימיה טובה, ולא לקח זמן עד שדקל הכריז שהקרח נשבר. גם כשליאן הודתה שהיא לא מנוסה בדייטים ופחות יודעת איך זה עובד, זה לא הרתיע את דקל אלא דווקא מאוד מצא חן בעיניו. בסיום הדייט ליאן ודקל החליטו לצאת עוד באותו הלילה לדייט שני, למסיבה אליה יגיעו גם החברים של דקל. כאמור, הדייט הזה לא נגמר בקשר זוגי, אבל בהתחשב בזוגיות הנוכחית שלו, יש לנו תחושה שדקל לא מצטער על זה.