קשה היה שלא להתאהב אמש (רביעי) בגור ארד, הספורטאי בן ה-26 ממכבים-רעות שהרשים ב"נינג'ה ישראל 2021" בזכות ביצוע מרהיב. אחרי שסיים את המסלול חיבק ארד את הבאזר, עצם את עיניו וספג לתוכו את הרגע העוצמתי הזה לו חיכה כל כך הרבה שנים.

"הייתי ילד טוב ממשפחה מאוד טובה, שושלת של טייסים, אבל מעדתי", שיתף ארד לפני שעלה למסלול, "בגיל 13 התחלתי לעשן, לשתות ולהסתובב עם חברים פחות טובים. העיפו אותי מבית הספר בכיתה י' ועברתי לתיכון לנוער בסיכון".

"בסוף י"א קיבלתי כאפה מאוד רצינית, הסתבכתי עם סמים", תיאר ארד, "האשימו אותי בסחר שזה דבר שלא התקרבתי אליו, לא עשיתי מעולם. זו הייתה חוויה מטלטלת ומאותו היום ניתקתי קשר עם החברים שעסקו איתי בדברים האלו ואמרתי, אני משנה את החיים שלי. עשיתי תפנית 180 מעלות ולקחתי את עצמי בידיים".

הבוקר, סיפר ארד ליואב לימור ב"חדשות הבוקר" על אותה חקירת משטרה מטלטלת שאחריה החליט לשנות את דרכו: "בסוף החופש הגדול, בין י"א לי"ב, ישבתי בחקירה במשטרה ובפעם הראשונה ההורים שלי היו לידי בחקירה. ראיתי את הפרצופים שלהם בזמן שחקרו אותי בצורה קשה ולא נעימה, ובאותו הרגע עשיתי קאט בבת אחת והתחלתי לשנות את החיים".

עברת כברת דרך ארוכה מאז.
"הייתי במקום שלילי מאוד, סטיתי לגמרי מדרך הישר ומדרך המלך. החלטתי שאני רוצה לקחת את עצמי בידיים, לשנות את החיים ולחזור לתלם. כל צעד שאני עושה בחיים, כולל הנינג'ה, זו אבן דרך שאני מוסיף לעצמי".

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

איך הרגשת כשלחצת על הבאזר?
"זו הייתה התרגשות מטורפת, זה שיא שלא חוויתי מעולם. מעבר ללחיצה על הבאזר ולסיום המסלול, זו הגשמת חלום. הייתה לי מטרה, הצבתי לעצמי יעד וזכיתי להשיג אותו ולקטוף אותו".

הטלפון שלך בוודאי מתפוצץ מהודעות מאז השידור.
"הוא הושבת לחלוטין, קיבלתי המון תגובות משוגעות. החבר'ה מהצנחנים היו בהלם, לא חשבו שאגיע לזה. הפתעתי אותם לגמרי וכולם מאושרים בשבילי. ריגש אותי שהצלחתי לגעת באנשים ולרגש אותם, חלק אמרו לי שהם בכו בזמן השידור. זה חשוב לי כי זה המסר שבאתי להעביר - שאפשר לעשות הכל. קיבלתי גם הרבה הצעות לשידוכים ואני פנוי לכל מה שיקרה".