זינוק לא טוב, מעידה בגשר או סווינג בעייתי - במסלול הנינג'ה טעות אחת קטנה מספיקה כדי שהמתמודדים יפגשו את הבריכה, ולא משנה כמה אימונים הם עשו לפני כן או כמה הם חזקים באמת. אלא שלפעמים, גם כשהכל נראה לגמרי אבוד, קורה נס.

תשאלו, למשל, את יובל מבורך לוי, אסף גורן, אוהד בובר וטל סיקסיק שהיו קרובים מאוד ליפול למים, אבל ניצלו ממש ברגע האחרון, הגיעו עד לבאזר והעפילו לחצי הגמר (הערב, שלישי, אחרי החדשות בערוץ 12).

רגע לפני שנגלה מה הנס שקרה לעומר מאיר על המסלול והאם הוא ימצא את עצמו בבריכה או שיתאושש באורח פלא, רצינו להזכיר לכם כמה ניסים אחרים שקרו העונה על המסלול והשאירו אותנו פעורי פה.

הנס של אוהד בובר

אוהד בובר, או אוליבר לוקאס בשבילכם, היה בין הראשונים העונה שניסה לחצות את גשר הקפיצים - וזה כמעט הסתיים בנפילה לבריכה. הוא חישב טוב טוב את צעדיו לפני שהסתער על הגשר, אבל זה לא הספיק. בקפיץ האחרון הוא מעד אבל הצליח להיתלות בציפורניים ממש על שפת המזרון. הרגליים לא נגעו במים, בובר הצליח לטפס על המזרון - ואחרי המשך מסלול לא רע בכלל הבטיח את מקומו בשלב הבא. בחצי הגמר, נזכיר, מחכה לו מעבר החצייה - שהוא מסוכן וקטלני פי כמה וכמה מגשרי המוקדמות.

>> רוצים להתחרות בעונה הבאה של נינג'ה ישראל? הרשמו עכשיו

הנס של יובל מבורך לוי

יובל מבורך לוי, לוחם MMA לשעבר ונינג'ה בהווה, העיד על עצמו שיש לו את ה"קילר סוויץ'" - ולגמרי הוכיח את זה על המסלול. במכשול הטרפז לרשת, אחד המכשולים הקשים ביותר העונה שהפיל מתמודדים רבים לבריכה, הוא שרד את הקפיצה מהקפצית לטרפז - אלא שבזינוק לקונוסים, כמו רבים אחרים, לא הצליח לתפוס את שני הקונוסים בידיים. הוא תפס קונוס אחד בלבד, אחז בו בשתי הידיים ותוך שהוא מתנדנד באוויר, תיקן את עצמו, שלח יד לקונוס השני וזינק בבטחה לרשת. זו הייתה אחת ההצלות המדהימות העונה ובהחלט הגיע לו על זה כרטיס לחצי הגמר. משבר כזה בדיוק חוו גם ירדן פלפל ושחף לוין במכשול הזה והצליחו להתאושש ולתקן בזמן אמת.

הנס של אסף גורן

בתחרות הנינג'ה, פציעה בכתף בדרך כלל מסתיימת בפינוי לבית החולים, אלא שאסף גורן לא היה מוכן לתת לזה להרוס לו את הסיכוי לבאזר. בסיום המכשול הרביעי, בקפיצה מהחבית המתגלגלת השנייה אל מעבר לחומה, הוא נחת לא טוב על המזרון וסבל מכאבים עזים בכתף. בכל זאת, המשיך לקרניים המסתובבות, ניסה את המגה קיר ובשארית כוחותיו, כשהוא זועק מכאב, זינק על הקיר הרגיל, טיפס עליו עם המרפק ולחץ על הבאזר. נס או אולי כוח רצון אדיר - אבל את המקום שלו בחצי הגמר הוא לגמרי הרוויח.

הנס של טל סיקסיק

חבר להקת HYPE, טל סיקסיק, התחרה באחד ממקצי המוקדמות שבהם הסחרחרה הממזרה, שהייתה המכשול השני בסך הכל במסלול, הפילה למים מתמודדים רבים וטובים אחד אחרי השני. סיקסיק צלח אמנם את הסחרחרה, אבל במכשול שאחריה, גשר האריחים, מעד ונפל לבריכה. עם זאת, באופן נדיר מאוד בתחרות, זה הספיק לו בשביל להעפיל לשלב חצי הגמר. התודות לסחרחרה - ולאלוהיי הניסים, כמובן.

הנס של פיליפ אנופרייב

פיליפ אנופרייב נפל למים בחצי הגמר בעונה הראשונה והודה אחר כך כי לקח לו לא מעט זמן להתאושש מזה. כשחזר השנה הוא לא היה מוכן לאפשר לאף מכשול לעמוד בינו לבין הבאזר. באותו המקצה של סיקסיק הוא מעד גם כן בגשר האריחים, אבל למרבה המזל נפל על הבטן ואחז בחוזקה באריח מבלי שהידיים נוגעות בחבלים השחורים או שהרגליים נוגעות בבריכה. אנופרייב הצליח לייצב את עצמו ובקפיצה מדוייקת לנחות על המזרון. אחרי ההצלה הזאת הוא הגיע עד לבאזר והעפיל לחצי הגמר.

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

הניסים של ליעד יודלא

לא סתם המסלול של ליעד יודלא כונה "מסלול החתול". מאמן הכושר ורוכב השטח הוכיח במוקדמות שיש לו לא פחות מארבע נשמות. זה התחיל בטרפז לרשת: הוא מיהר לזנק מהטרפז לרשת, התחרט ברגע האחרון כי הבין שהסווינג לא מספיק טוב ותיקן את הנדנוד. בקפיצה לחבית המתגלגלת הראשונה הוא תפס את המוט רק ביד אחת, אבל תיקן וזינק בהצלחה ממנה לשנייה. בקרניים המסתובבות התקשה בסווינג ואיבד כיוון, אבל באופן די מדהים הצליח לתפוס את הקרניים הבאות והפך לאחד הבודדים בתחרות שסיימו את המכשול. ראוי לבאזר ולחצי הגמר? לגמרי ראוי.