בשבת הקרובה נינג'ה ישראל חוזרת למסך (אחרי החדשות בקשת 12) ואליה יגיעו מתמודדות ומתמודדים חדשים לצד ותיקים שינסו לכבוש את המסלול ולזכות בתואר הנינג'ה הבא של ישראל. שתיים מהם הן תימור כספי (46) ודנה תייר (25) שלא מוותרות לעצמן גם בימי הקורונה ונהנות מכל רגע באימונים. "כל מה שהוא קשה לי ואני בסופו של דבר משיגה אותו, הרבה יותר טעים לי", סיפרה תימור ליונתן ריגר מחדשות 12. דנה הוסיפה: "כל המהות של הנינג'ה זה לקחת את הגוף לקצה".

תימור, נשואה ואמא לשניים, עובדת בבנק וכבר שלוש שנים מתאמנת בהשראת הנינג'ה. "הפכתי להיות טבעונית, הורדתי במשקל, אני מתאמנת כל יום בין שעה וחצי לשעתיים", התגאתה תימור. "אני מגיעה לנינג'ה והלב שלי דופק מרוב התרגשות, אני נרגשת מלהתנסות. ידיים שהן לא ממש של אישה, אין ציפורניים, יש יבלות, בעלי אומר לי שכשאני נוגעת בגוף שלו זה כאילו שהוא עושה אהבה עם פועל בניין. ליעוז אהובי, אני מצטערת, אני ממש אוהבת את הנינג'ה".

נשות הנינג'ה בדרך למסלול (צילום: החדשות , קשת12)
"לומדת איך להתמודד עם החרדות ביום יום". דנה תייר | צילום: החדשות , קשת12

דנה, שהתמודדה לפני שנתיים בעונה הראשונה של נינג'ה ישראל, מגיעה עכשיו קצת יותר מנוסה: "המטרה היא להגיע לסוף, לא באתי בשביל החוויה". דנה סבלה מפוסט טראומה במהלך השירות הצבאי שלה, ומצאה בספורט את הדרך להתמודד עם הקושי. בעונה הראשונה סיפרה שאחת הסיבות שהיא באה לנינג'ה הייתה כדי לחשוף את הפוסט טראומה: "הרגשתי שזה גורם לי להתחבא.

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

"דרך הנינג'ה אני לומדת איך להתמודד עם החרדות ביום יום", הוסיפה דנה, "הדבר הראשון שלקחתי זה 'עיניים למטרה'. לאן שאתה מסתכל, זה לאן שאתה מכוון. תסתכל למטה - תגיע למטה, וזו לא סתם נפילה, זו נפילה רטובה".

החידוש בעונה הזאת הוא שהמסלול בשלב המוקדמות בנוי בצורת חץ. המסלול מתפצל לשני כיוונים וכל מתמודד יצטרך להחליט לאיזה כיוון להמשיך. חוץ מההחלטה הקשה הזאת, האתגר הנוסף שחיכה למתמודדים בעונה הזאת הוא האימונים בזמן הקורונה. "זה קשה מאוד כי אין כל כך איפה להתאמן, אז מנסים למצוא פתרונות", תיארה תימור, "למזלי יש לי בחצר מתקן נינג'ה שהקמתי מאחורי הבית, אז אני מתאמנת בבית". 

נשות הנינג'ה בדרך למסלול (צילום: החדשות , קשת12)
"זה ספורט שעושה אותי פשוט מאושרת וממלא אותי". תימור כספי | צילום: החדשות , קשת12

ולמה תימור כל כך מתרגשת מהנינג'ה? "אני לא נראית בת 46, נכון?", שאלה תימור, "זה כי הנינג'ה מחזיר אותי לילדות. זה ספורט שעושה אותי מאושרת וממלא אותי".