רק 15 נינג'ות בעולם הצליחו לכבוש את הר המידוריאמה, האם הנינג'ה הבא יגיע מישראל? במוצאי שבת הקרובה (אחרי החדשות, קשת 12) הגמר של נינג'ה ישראל מגיע לשיאו, בו יעלו למסלול 12 הפיינליסטים שכל מטרתם היא לעבור את שבעת המכשולים הקשים שנותרו בשלבים 2 ו-3, לטפס את הר המידוריאמה המאתגר ולזכות בתואר הנינג'ה הישראלי הראשון.

יוסי בן יוסף הוא אחד המתמודדים החזקים בתוכנית שעבר דרך ארוכה, כשבעונה הקודמת נפסל ברגע המכריע והגיע לעשות תיקון בעונה הנוכחית. הבוקר (חמישי) בשיחה עם נסלי ברדה בחדשות הבוקר סיפר על החלום הגדול – לכבוש את ההר ולזכות בתחרות. "כשאתה נמצא בסיטואציה שאתה מתכונן לתחרות, זה הדבר היחידי שיש לך בראש", אמר הפיינליסט, "אם זה תחרות טיפוס, נינג'ה או כל תחרות אחרת. כרגע הנינג'ה זה מן הסתם אצלי במקום הראשון".

יוסי בן יוסף בגמר (צילום: עודד קרני)
צילום: עודד קרני

"אני מנסה לעשות דמיון מודרך לפני כל שינה", הוסיף יוסי, "אני קם בבוקר לאימון במחשבה על זה ואני באמת מנסה לאסוף את כל כולי בפן המנטלי, הפיזי והנפשי כדי להגיע הכי רחוק שאפשר".

ברור לנו שיוסי מרכז את רוב האנרגיה, המחשבה והזמן שלו לדבר אחד - תחרות הנינג'ה, אבל מה קורה בתחום הרומנטי? "אני אגיד את האמת, אני לא פוסל שום דבר", הודה הפיינליסט המבטיח, "כרגע אני נמצא בסיטואציה שטוב לי עם מה שאני עושה, אני צעיר ורוצה להשקיע רק בספורט כדי למנף את זה ולהגיע לקצה גבול היכולת". 

זו העונה השנייה שבה יוסי בן יוסף מתמודד ראש בראש מול המסלול שהפיל ספורטאים רבים, ונראה ששום דבר לא יעצור אותו מלהגיע להר המידוריאמה במקצה הגמר שיתקיים בשבת הקרובה. ואיך שומרים על מוטיבציה גם כשזה נראה כמו אתגר בלתי אפשרי? "הגעתי בידיעה שאם אני מגיע ומצליח לבצע את מה שאני יכול, אני באמת אקבל את החשיפה והתמיכה שאני צריך בעולם הספורט", הודה יוסי שיש יתרונות בלהיות נינג'ה, "האהבה שאתה מקבל מאנשים בחוץ והתמיכה הכלכלית יכולים לגרום לי להתרכז אך ורק בטיפוס במקום לעבוד בעבודה פיזית שמונה שעות ביום ולשלב אותה עם ספורט".