אמש עלה אורן מלול על המסלול של "נינג'ה ישראל", ולמרות שהוא נפל במכשול עצבי הברזל שבמסלול A, הביצוע המרשים שלו הפך אותו לאחד מהמתמודדים הזכורים ביותר במקצה. כעת מסתבר שממש בזמן שאורן צפה בעצמו על המסך, הוא עבר אירוע לא נעים בחייו האישיים - הקורקינט שלו נגנב לעיני מצלמות האבטחה. בתיעוד שהעלה אורן לחשבון האינסטגרם הפרטי שלו, הוא ביקש את עזרת הציבור באיתור הגנבים.

כשהוא לא על המסלול של הנינג'ה, אורן הוא גם מדריך קרב מגע בעל שם עולמי ויזם בתחום הכושר שמפעיל מתחם אימוני נינג'ה בתל אביב, שם התבצעה הגניבה. "אתם הולכים לראות איך ממש עכשיו גנבו לי את הקורקינט שלי מתחת לעיניים", אמר אורן לעוקביו, "בחלק הראשון אתם רואים את רוכב האופניים של 'וולט' מגיע, הוא יפתח את הדלת ויראה את הקורקינט, הנה, הוא מסתכל למצלמה. אני צריך את העזרה שלכם, הציבור".

View this post on Instagram

A post shared by Oren Mellul (@orenmellul) on

האירוע כולו תועד במצלמות האבטחה של העסק של אורן, שם ניתן לראות צעד אחר צעד כיצד התבצעה הגניבה. "לפי דעתי הוא קורא לחבר שלו כי מישהו אחר יגיע ויגנוב את הקורקינט, אתם תראו את הגנב נכנס מהדלת הזאת ופשוט גונב את הקורקינט. חברים, שמתי את זה בסלואו-מושן, אולי תוכלו לזהות את הפרצוף שלו", המשיך מלול. לדבריו, השמחה על כך שהוא הופיע אמש בפרק של נינג'ה מהולה בעצב על אובדן הכלי האהוב.

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

עוד סיפר אורן לעוקביו כי בחודשים האחרונים העסק שלו נקלע למשבר בעקבות הגבלות הקורונה, ועל כן למציאת הקורקינט יש חשיבות גדולה במיוחד. "סליחה שאני ככה מתרגש, הרבה רגשות אבל משתדלים להיות אופטימיים. אולי אתפוס אותו בעזרתכם", הוא הוסיף.

"זה היה ערב מיוחד, נקרא לזה ככה", אומר לנו מלול היום. "מצד אחד התרגשות עילאית, לא מפסיקים לשלוח לי הודעות, ומצד שני באמצע הפרק אני מגלה שגנבו לי את הקורקינט שקניתי במיטב כספי, והוא יקר מאוד. עם זאת, צריך לקחת בפרופורציות ולעשות את המירב שאנחנו יכולים. להתעצבן לא יעזור, למרות שזה מבאס אותי".

מה עשית מאז אתמול כדי לאתר את הגנב?
"הלכתי למשטרה והיא בקשר עם חברת 'וולט' שמנסה לאתר את הנהג בעזרת GPS. עכשיו אני עומד ללכת לעסקים שמסביב ולקחת את התיעוד ממצלמות האבטחה שלהם. אני מקווה שיהיה לסיפור הזה סוף טוב".