אמש (שבת) בחצי הגמר של "נינג'ה ישראל 2021" עלה על המסלול הנינג'ה החרדי הראשון - אלי רוט. פיינליסט העונה הקודמת הרשים במסלול המוקדמות השנה אחרי שטיפס את המגה קיר ואל חצי הגמר הגיע עם ציפיות גדולות מאוד, אלא שבמכשול הרביעי, מעבר החצייה, מעד וסיים את דרכו בתחרות העונה.

>> רוצים להתחרות בעונה הבאה של נינג'ה ישראל? הרשמו עכשיו

בפוסט שהעלה לאינסטגרם, תיאר רוט את התחושות שלו לפני העלייה למסלול חצי הגמר: "אני זוכר שבאתי בבוקר של התחרות עם תחושות טובות. הייתה לי תחושה פנימית שאני הולך ללחוץ על הבאזר בחצי הגמר, וכשראיתי את המכשולים עוד יותר התחדד לי שאין סיבה הגיונית שלא אלחץ על הבאזר".

"הרי אני מתאמן כבר שנתיים, כבר הייתי על הבמה הזו ארבע פעמים, התאמנתי כמה שאפשר על הלחץ המנטלי, ובתפילה שלי לפני אמרתי - 'ריבונו של עולם, כל תוצאה שתיתן לי אני אשתדל לקבל מיד, וגם אם זה לא יהיה באזר אשתדל. אולי זה יהיה לי קשה ולא אצליח לחייך מיד, אבל מבטיח שאעבוד על זה ובסוף אחייך'".

View this post on Instagram

A post shared by אלי רוט / eli rot (@eli.rot)

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

רוט הודה כי התאכזב מאוד מהנפילה אבל זה לא יעצור אותו מלנסות שוב: "לפני מכשול הרגליים עברתי שלושה מכשולים בצורה יפה, וכך רצה בורא עולם שאני לא אגיע לבאזר העונה ונפלתי במכשול הנוראי הזה. מודה שהיה לי מאוד קשה אחר כך, אבל אני אלוף העולם בליפול ולקום כמו גדול - ואני מבטיח לכם שלא אוותר ואמשיך לכבוש כל חלום וכל פסגה".