האירוע הזה הטריף את קהילת הנינג'ה בעולם - והערב (שני, אחרי החדשות, ערוץ 12) זה קורה גם אצלנו. אליפות האולסטארז של "נינג'ה ישראל" מתחילה ולראשונה אי פעם המתמודדים הטובים והאהובים מכל עונות יתחלקו לקבוצות וילחמו ראש בראש על הניצחון. בעולם, תחרות האולסטארז הולידה לאורך השנים רגעים מותחים ומפתיעים על המסלול. אספנו עבורכם את הטובים שהם - ומודים, זה לגמרי פתח לנו את התיאבון.

דו קרב לפסגת ההר

כיבוש פסגת הר מידוריאמה זה האתגר הקשה והמלחיץ ביותר בתחרות הנינג'ה, אז תחשבו איך זה מרגיש לנסות לעשות את זה במקביל למתמודד אחר. בנינג'ה אולסטארז האמריקאית, מייקל טורס ואיתן סוונסון התחרו ראש בראש עד לפסגת ההר.

טורס - נגר בן 26 שהעפיל לגמר שלוש שנים ברציפות. סוונסון - פעלולן בן 30 שמחזיק באותו הרקורד בדיוק. השניים טיפסו למעלה באמצעות הידיים והרגליים, טורס שמר על הובלה לאורך כל הטיפוס - וזה לקח לו 16 שניות בלבד להגיע לפסגה וללחוץ על הבאזר, שיא חדש בנינג'ה האמריקאית.

מירוץ שליחים

מתלה אצבעות הברזל, הלוחות הצפים וקפיצת מוט המתח - בקושי הספקנו להתאושש מהמכשולים הקשוחים האלה ששמלא, הכט, מרנץ, בן יוסף וחזנוב נאלצו להתמודד איתם בשלב 3 בגמר. רק תדמיינו איך זה נראה כשצריך לעשות אותם במירוץ שליחים במסגרת אליפות האולסטארז. הקבוצה שניצחה בתחרות האוסטרלית בשנה שעברה הייתה זו שבה השתתפו כמה מהפייבוריטים הגדולים בנינג'ה באוסטרליה - בן פולסון, אוליביה ויויאן, סאם גודמן וזד קולבאק. גם באליפות האולסטארז שלנו ייערך מירוץ השליחים הראשון אי פעם ב"נינג'ה ישראל", קבלו טעימה לאיך זה נראה כשהאלופים משתפים פעולה כדי לצלוח את המסלול.

סולם הסלמון הבלתי נגמר

בגמר העונה השלישית פגשנו לראשונה את סולם הסלמון הכפול והמאיים, אבל הוא לגמרי מתגמד לעומת סולם הסלמון הענק שעליו התחרו מתמודדי נינג'ה אולסטארז בארצות הברית. גובהו של הסולם: 13.2 מטרים והוא מכיל לא פחות מ-40 שלבים. בספיישל האולסטארז לפני שלוש שנים, שון בריאן טיפס את כל 40 השלבים, כשבמהלך רוב הטיפוס דילג בכל פעם על שני שלבים בבת אחת. שון הגיע לפסגה תוך 19 שניות בלבד, ואם חשבתם שזה עייף אותו - אז לא. הוא גם דאג לרדת את השלבים האלה אחר כך.

ג'סי גראף שוברת שיאים

אם כבר משתתפים במירוץ שליחים, תמיד טוב לדעת שיש את אגדת הנינג'ה ג'סי גראף בקבוצה. ג'סי וחבריה לקבוצה, פליפ רודריגז וניקולס קולרידג', היו צריכים לסיים את המסלול וללחוץ על הבאזר בפחות מדקה ו-25 שניות כדי לנצח את הקרובה היריבה ולזכות באליפות האולסטארז. כמובן שגראף לא איכזבה גם הפעם, נתנה על המסלול ביצוע אדיר ומהיר מאוד ולחצה על הבאזר תוך דקה ו-18 שניות, בסיום בלתי נשכח.

מסלול נינג'ה כפול

איך נראה מסלול נינג'ה כפול, שמתחרים עליו בו זמנית לא רק מתמודד אחד או שניים - אלא שישה? בנינג'ה האמריקאית לקחו את מירוץ השליחים הנינג'אי צעד אחד קדימה, הכפילו את המכשולים שעל המסלול וייצרו את אחד ממרוצי השליחים המותחים והצמודים בתולדות הנינג'ה במסלול ענק שהכיל לא פחות מ-12 מכשולים.