אמש (שלישי) ב"נינג'ה ישראל 2021" עלה על המסלול דניאל אורובנו, "בטטת כורסה" להגדרתו שלקח על עצמו פרויקט להפוך השנה לנינג'ה. כשפגש במחנה האימונים את צמד המגישים האהובים אסי עזר ורותם סלע, הציג בפניהם את התוכנית המפורטת שגיבש וסיפר כי התחיל להתאמן לאתגר רק לפני כמה חודשים.

לרוב, מי שמגיע למסלול הנינג'ה מתאמן במשך שנה ולפעמים אף יותר, כך שאסי ורותם היו מופתעים. "אתה מהמקרים האלה שהאימונים והאמונה יביאו אותך לגעת בבאזר", עודד אסי את אורובנו. לעומתו, רותם הייתה ספקנית. "יש לי תיאוריה אחרת לגביך: אני חושבת שאין סיכוי עלי אדמות שבן אדם שהתחיל להתאמן בספטמבר 2019 מסוגל לעשות משהו שהוא בעל משמעות בנינג'ה", העריכה רותם.

אסי לא פספס הזדמנות להתערבות טובה והבטיח כי אם רותם תנצח, ייתן לה את שעון הקרטייה שבעלו אלברט קנה לו ליום ההולדת. רותם הציעה בתמורה את הז'קט שלה. במהלך המסלול נראה לרגעים שאסי הוא זה שהולך לנצח, אבל כשאורבנו פגש את מכשול הקרניים המסתובבות הוא מצא את עצמו בבריכה. בעוד שהמנחה האהוב נותר המום מהנפילה של אורבנו, רותם הזכירה לו: "והשעון מה איתו?".

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

בלית ברירה אסי נפרד מהשעון, אבל זה נעשה בקושי רב: "קחי את השעון ותתחדשי, אבל תחזירי לי אותו, זה בעלי קנה לי". לא היה קשה לפספס שהשעון היפהפיה והמרשים שאסי עונד יקר מאוד לליבו, וסיקרן אותנו האם הוא גם היה יקר לכיסו של אלברט.

האקססורי המדובר הוא שעון אנלוגי יוקרתי מאוד של חברת קרטייה, בעל רצועה מעור וספרות רומיות כשחלקי הזהב שבו עשויים מזהב צהוב 18 קראט. אז מה שוויו? בחיפוש מהיר מצאנו את השעון היוקרתי ברשת פדני, הנציגה של המותג בישראל, וגילינו שאלברט השקיע מכספו במתנת יום ההולדת סכום של לא פחות מ-23,910 שקלים. עכשיו לגמרי ברור לנו למה לאסי היה קשה לוותר על השעון - ולמה רותם ממש לא מתכוונת להחזיר לו אותו.

רותם סלע ואסי עזר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
אין על המתנות של אלברט. רותם חוגגת עם השעון | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1