כוכבים חדשים ומבטיחים מתגלים העונה על מסלול "נינג'ה ישראל". במקצה הקודם פגשנו את תומר כנען שהוכתר כ'שמלא החדש' ואמש (שבת) היה תורו של יובל מבורך לוי לזרוח על המסלול, לטפס את המגה קיר ולמצב את עצמו כאיום אמיתי בדרך לניצחון העונה.

מבורך לוי בן ה-23 היה אלוף הארץ לנערים ב-MMA וסומן לו עתיד מבטיח בתחום, אלא שביום אחד הכל השתנה. "בצבא הייתי לוחם בכפיר וסבלתי מכאבי בטן", תיאר ב"חדשות הבוקר", "שלחו אותי לעשות סריקות, חשבו שיש לי אפנדציט. הפתיע אותי מאוד כשסיפרו שיש לי כליה אחת. הכליה אחראית על מאזן הנוזלים בגוף, יש סכנה אמיתית להתייבשות. אני שירתי במקום חם מאוד ואף פעם לא הרגשתי את זה. תמיד הייתי בכושר טוב".

לדבריו, על אף שנאלץ לקטוע את אימוני ה-MMA, החיים עם כליה אחת שגרתיים לחלוטין. "זה לא משפיע עליי יותר מדי. היו יכולים להודיע לי על זה בגיל 40 ולא הייתי מרגיש את זה עד אז", סיפר יובל, "אמנם הקריירה שלי ב-MMA נעצרה, אבל אני שמח שיצא לי להגיע למסלול הנינג'ה".

איך התגלגלת לתחרות הזאת?
"תמיד רציתי להגיע לנינג'ה. כל החיים שלי וכל התחרויות הספורטיביות שהשתתפתי בהן, הכינו אותי לרגע הזה. הגעתי לאודישנים גם בעונה הראשונה, אלא שאז סיפור הכליה היה ממש טרי והייתי קצת מעופף".

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

איך הרגשת כשסוף סוף עלית על המסלול?
"אחרי חצי שנה של אימונים, הכל התנקז לרגע אחד. זה היה כיף לא נורמלי. הבאזר בהתחלה, כשמתחיל המסלול, מפתיע אותך ואתה פתאום מתחיל לרוץ. ממש פחדתי בהתחלה, חששתי מהמסלול, הייתי בלחץ לא נורמלי, אבל אני שמח מאיך שזה יצא".

אילו תגובות קיבלת מאז השידור?
"מלא הודעות תמיכה ופרגון מהמשפחה, מחברים מהצבא, מאנשים שמכירים אותי מפעם. עפים עליי, זה פשוט כיף חיים. ממש מחמם את הלב לקבל הערכה כזאת, זה כיף רצח. חיכיתי כל כך הרבה לרגע הזה".