חודש חלף מאז אותה נפילה דרמטית בגשר הקוביות וגיל מרנץ עדיין חי אותה וחושב עליה יום יום. מנצח העונה השנייה חזר בעונה הזאת כשלכולם - וכמובן שגם לו עצמו - ציפיות אדירות ממנו, אבל במשך כמה רגעים מלחיצים ומדהימים במסלול המוקדמות היה נדמה שמרנץ מצא את עצמו מחוץ לתחרות מוקדם מהצפוי.

אחרי בירור מעמיק בישר לו רסקין כי מדובר בטעות אנוש: הקובייה השנייה בגשר סודרה בזווית לא הגיונית ובלתי אפשרית ולמרנץ לא באמת היה סיכוי לצלוח את המכשול. מרנץ זכה להזדמנות שנייה ואחרי התלבטות לא קטנה בכלל בחר לקחת את הסיכון וללכת על זה. זה נגמר בבאזר מרגש ומוצדק ובכרטיס לחצי הגמר.

>> רוצים להתחרות בעונה הבאה של נינג'ה ישראל? הרשמו עכשיו

רגע לפני שהוא עולה על מסלול חצי הגמר (מוצאי שבת, אחרי החדשות, ערוץ 12) וכשהוא עדיין לא לגמרי התאושש מאותה תקרית דרמטית, פגש מרנץ את אסי עזר ורותם סלע והתייחס לראשונה לאירועי הלילה ההוא.

מאז אותה טעות שהובילה לנפילתו לבריכה, נשמעו כמה וכמה תיאוריות והשערות שונות באשר למה שקרה. "זה מדהים, חושבים שעשינו מניפולציה", תיאר אסי, "חושבים שעשינו את זה בכוונה ושהצלנו אותו".

"הקונספירציה אומרת שרצו לעשות משהו הוליוודי דרמטי ושאני נבחרתי לזה", סיפר מרנץ ורותם מיהרה להבהיר: "נישיר מבט למצלמה ונגיד לצופים שלנו שלא רצינו לעשות פרובוקציה. זה באמת מסוג הדברים שאף אחד לא רוצה שיקרה לו על המסלול".

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

אחרי הניצחון המנטלי בסיבוב השני שלו במוקדמות, במוצאי שבת מרנץ יצטרך להוכיח שהוא שם את זה לגמרי מאחוריו ויתמודד עם המסלול הקשה ביותר שפגש בנינג'ה. האם מחכה לו דייט שני עם הבריכה או דווקא עם הבאזר?