בשבת הקרובה חצי הגמר של "נינג'ה ישראל 2021" מתחיל ולמתמודדים שהעפילו לשלב זה מחכה מסלול קשה ועוצר נשימה, עם כמה מהמכשולים האכזריים והמרשימים ביותר שנראו אי פעם בתחרות.

מי שמתכונן לקראת מסלול חצי הגמר הוא טל קלפפר, המטפס ששבר את שיא המוקדמות השנה וסומן על ידי רבים כאחד המתמודדים החזקים ביותר שמסוגל לנצח את מנצחי העונה הראשונה והשנייה, יובל שמלא וגיל מרנץ, ולטפס על הר המידוריאמה.

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

"זה לא שתיכננתי לרוץ את המסלול מהר, עשיתי את זה בקצב הרגיל שלי מהאימונים", הוא נזכר בשיחה עם גלית גוטמן ודרור גלוברמן בביצוע המוקדמות המרשים.

"המכשולים בחצי הגמר קשוחים מאוד", הודה קלפפר, "זאת רמה אחרת לגמרי מהמוקדמות. הפעם לא מספיק מזל כדי להמשיך הלאה, צריך להראות יכולות כדי להגיע לגמר".

היו צריכים ממש לשכנע אותך כדי שתירשם לתוכנית.
"רציתי ללכת לעונה הראשונה אבל לא קיבלו אותי. צפיתי קצת בתוכנית, ראיתי מה קורה וזה הוציא לי את החשק. אחרי זה החברים אמרו לי, 'מתי אתה הולך? נו, קדימה, תלך כבר', וכשישבתי בבית אמרתי לעצמי, אני יכול לעשות את זה. באתי להוכיח שאני באמת יכול".

אתה מכיר באופן אישי לא מעט מהמתחרים, כמו שמלא וחזנוב.
"בגיל 13 התחלתי לטפס וכבר לפני עשר שנים התחרתי נגדם בטיפוס. הפרש הרמות היה מאוד גדול גם אז, אבל זה לא הרתיע אותי. באתי לנינג'ה בעיקר בשביל הכיף, לא כדי לנצח. עם זאת, בנינג'ה הכל יכול לקרות ושום דבר לא בטוח, תראו מה קרה לשמלא בשנה שעברה".