אם זה לא היה ברור עד עכשיו, אחרי אמש (רביעי) כבר אין ספק: המתמודדים החדשים שהגיעו ל"נינג'ה ישראל 2021" באו כדי לנצח והם ממש לא מתכוונים לוותר לוותיקים מהם. זה התחיל עם תומר כנען, אברהם פופקו וברק פרצמן, המשיך עם יובל מבורך לוי, טל קלפפר וגור ארד ואתמול בערב הגיע לשיא עם הביצוע הבלתי ייאמן של רוני קפלנסקי.

המדריך לאימוני כושר קרבי בן ה-22 מנתיבות חיכה עד לסיום השירות הצבאי שלו כדי להירשם לתחרות הנינג'ה ולנסות את מזלו על המסלול. מזל היא אולי מילה פחות מתאימה, כי הוא קרע את עצמו באימונים לקראת התחרות.

הופעת הבכורה שלו ב"נינג'ה ישראל" הייתה בלתי נשכחת אחרי שנתן ביצועים יפים בכל המכשולים, טיפס את המגה קיר בהצלחה והפך לראשונה את הביטוי "שבר את הבאזר" לתיאור אמיתי ונאמן למציאות, כשבלהט הרגע ובהתרגשות מסיום המסלול, לחץ על הבאזר בעוצמה כזאת שהוא נשבר.

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

כמו שאר יחידי הסגולה שעברו את המגה קיר, קפלנסקי חזר הביתה עם צ'ק נאה ובובה של גיל מרנץ. "קיבלתי על המגה קיר 10,000 שקלים, סכום מכובד. מגיע בול בזמן", הודה קפלנסקי בראיון ל"חדשות הבוקר" ונשאל על הפידבקים שקיבל בעקבות השידור.

"יש מלא תגובות טובות וחמות, לא הספקתי לענות לכולם", סיפר הנינג'ה, "אני רוצה להודות לכולם על התמיכה. הייתה הרבה ציפייה ממני ומקווה שסיפקתי את מה שציפיתם לו. הראתי אתמול רק חלק קטן ממה שאני מסוגל לעשות, אני חושב שאני יכול ללכת עד הסוף ומקווה מאוד שאצליח לעשות זאת".

התאמנת כמו משוגע למסלול, ביצועים כאלה לא קורים בטעות.
"רציתי להגיע לנינג'ה עוד בעונה הראשונה אבל לא יכולתי בגלל השירות הצבאי. התאמנתי הרבה בשנה האחרונה, אפילו שזה היה קצת קשה בגלל הקורונה. אני מתאמן במגוון תחומים כמו סטריט וורקאאוט, הליכה על חבל וטיפוס. זה הכין אותי מצויין. אני חייב תודה ענקית לאבא שלי ולשכן חיים המטורף, שבנו עבורי מלא מתקנים בבית וממשיכים לבנות עוד לקראת חצי הגמר".

מה היעד הבא שלך?
"החלום הכי קרוב הוא לנצח את הנינג'ה, מקווה שהוא יתגשם. יש רמה מאוד גבוהה העונה והגיעו מלא מתמודדים טובים, גם ותיקים וגם חדשים".