אחד החידושים המשמעותיים בעונה החדשה של "נינג'ה ישראל" הוא מסלול החץ שמאלץ את המתמודדים לבחור באחת משתי דרכים במסלול. מדובר בבחירה גורלית שיכולה להכריע בין באזר לנפילה לבריכה. כדי לתרגל את הבחירה, אסי ורותם הפתיעו את האחים יוסי ודוד בלנד שיעלו למסלול בפרק הקרוב (שבת, אחרי החדשות, ערוץ 12) עם שאלה שאין באמת דרך לצאת ממנה בלי להסתבך.

אז מה בדיוק קרה שם? העונה החדשה צולמה במהלך תקופת הקורונה, בימים שבהם שמים דגש על הפרדת כוחות ועבודה בקפסולות גם במהלך הצילומים. אסי עזר החליט לנצל את המצב כדי לבחון את המתמודדים, הודיע לאחים בלנד שלפי ההנחיות צריך לפצל גם את המנחים ושאל את מי הם היו מעדיפים לראות כשהם עולים על המסלול - אותו או את רותם.

הדילמה שאסי הציב בפני מתמודדי נינג'ה ישראל (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
באיזה מסלול כל אחד מהם יבחר? | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

בעינינו הבחירה הזאת פשוט בלתי אפשרית, אבל המתמודד יוסי בלנד החליט לקחת סיכון עם תשובה די נחרצת. "אם נגיד אותך, איך שנעלה נקבל ממך איזו זאפטה, איזו דחיפה", הוא הסביר את הבחירה שלו, "אני מעדיף את רותם, שתיתן לנו אנחת רווחה כזו". כמובן שהתשובה של יוסי הרימה לרותם, שהבטיחה "חיבוק רך ואוהב" ושלחה את אסי לחפש תמיכה אצל החצי השני של משפחת בלנד. "תפצל את התשובה, תרים לי", הציע אסי בזמן שרותם פתחה במסע שכנועים: "דוד, אתה יודע טוב מאוד את מי לבחור".

למזלנו אין פה באמת דילמה ושני המנחים יחכו למתמודדים בפתח המסלול, כי באמת שפשוט אי אפשר בלי אחד מהם. השאלה האמיתית היא, איך האחים בלנד יתמודדו עם הבחירה הגורלית כשיפגשו את החץ שיכול להכריע האם הם יהיו הנינג'ות של ישראל?