יובל שמלא עשה זאת שוב - ובענק. מנצח העונה הראשונה של "נינג'ה ישראל" העפיל לגמר בפעם השלישית ברציפות אחרי עוד ביצוע מרהיב שהסתיים כמובן בבאזר וזיקוקים. ברשתות החברתיות לא נשארו אדישים למפגן העוצמה של מלך הנינג'ה והציפו את הרשת מאז שידור התוכנית בתגובות וממים, כולל הסבר מפתיע לקושי החוזר שלו בסולם הסלמון והצעה למפלגה חדשה לקראת הבחירות הקרובות. אספנו עבורכם את התגובות הנבחרות.

>> רוצים להתחרות בעונה הבאה של נינג'ה ישראל? הרשמו עכשיו

ענבל שריד בר שקד התרגשה מהביצוע של שמלא עד כדי כך שהחליטה לאייר סקץ' שלו, כשהוא עושה את הדבר שהפך לכל כך מזוהה איתו על מסלול הנינג'ה - שואג. ענבל ציינה כי שמלא הוא השראה בגלל היכולות הפיזיות והמנטליות שלו ומשמש מודל לחיקוי לילדים ובני נוער רבים שרוצים להיות נינג'ה כמוהו, ויום אחד יעלו על המסלול בעצמם.

אפילו שעל מסלול הנינג'ה הם יריבים ונאבקו ראש בראש על המקום הראשון במקצה חצי הגמר, שמלא וגיל מרנץ, מנצח העונה השנייה, יודעים לפרגן ולהרים אחד לשני גם כשהשני מנצח. סימונה פדידה התרגשה מכך שמרנץ ליווה את שמלא בצד המסלול אמש ושמח בשבילו על ההישג והניצחון במקצה. ככה נראים ספורטאים אמיתיים.

סבתא צפתה בשמלא (צילום: מתוך האינסטגרם של ליטל שפיגל the_awesome_ritaru)
גם סבתות לא מוכנות לפספס את הביצוע של שמלא, גם אם זה אומר להישאר ערות עד מאוחר | צילום: מתוך האינסטגרם של ליטל שפיגל the_awesome_ritaru

לא מעט רגעים בלתי נשכחים תועדו בטקס ההשבעה של נשיא ארצות הברית ה-46, ג'ו ביידן. אחת התמונות המפורסמות מהטקס היא זו של הסנאטור ברני סנדרס, יושב לבדו כשהוא מצונף במעילו ועוטה כפפות לא הכי אופנתיות. התמונה הזאת הפכה למם כשהגולשים החרוצים מיהרו למקם את סנדרס בכל מיני מקומות בלתי צפויים. דרור נחומי הרים את הכפפה (של ברני) ומיקם אותו בפסגת הבניין, ממש ליד הבאזר.

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

View this post on Instagram

A post shared by Dror Nachumi (@drornachumi)

במוצאי שבת הקרובה הגמר של "נינג'ה ישראל 2021" ייצא לדרך ויתחרו בו המתמודדים החזקים מכולם - משמלא ומרנץ, דרך אלכס חזנוב ויוסי בן יוסף ועד טל קלפפר וישי כלפון. המתחרים עברו לא מעט כדי להגיע לרגע הזה והם ייתנו פייט אדיר כדי לסיים את מסלול הגמר, לנצח את העונה ואולי לזכות בהזדמנות לטפס על הר מידוריאמה. היה לגמרי שווה לחכות.