ירדן פלפל חזר בפעם השלישית למסלול "נינג'ה ישראל" אמש (רביעי) והזכיר לכולם בדיוק מה הוא שווה. המטפס בן ה-22 שעשה את המגה קיר בשנה שעברה שיחזר את ההישג המרשים וטיפס אותו שוב, לא לפני ששרף את מסלול המוקדמות.

את העונה הקודמת סיים ירדן בטעם מר בגלל נפילה מאכזבת בסולם הסלמון בחצי הגמר, אבל נראה שהשנה הוא חזר חזק ומיומן יותר. "עשיתי המון הכנות ואימוני נינג'ה ספציפיים, כי השנה הייתה תנופה אדירה של פתיחת מכוני נינג'ה בישראל", סיפר ירדן ב"חדשות הבוקר", "זה נהיה אמנם מעט קשה יותר בגלל הקורונה, אבל היו קפסולות".

ירדן הוא מטפס מוכשר וחבר בנבחרת ישראל בטיפוס. חוץ מהאימונים לקראת חצי הגמר פניו אל האולימפיאדה. "ספורטאי שיש לו שאיפות תחרותיות צריך להשקיע בזה את כל כולו", הסביר, "אנחנו מקווים שב-2021 יהיה נציג ישראלי באולימפיאדה בענף הטיפוס, יש עוד תחרות קריטריון אחרונה במוסקבה עוד שבועיים. אני משקיע את המאמצים שלי לכיוון 2024. זה עוד קצת רחוק, אבל לשם השאיפות שלי. אני מאוד רוצה".

ירדן פלפל (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
ירדן פלפל, רגע אחרי הבאזר המרשים | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

נחזור רגע למסלול, הייתה לך שם הצלה מטורפת. כמעט נפלת למים.
"במכשול הרביעי, הראשון אחרי נקודת הפיצול, הייתי צריך לקפוץ מטרמפולינה, לתפוס את הבר המתנדנד ומשם לתפוס שני קונוסים. זה היה קשה".

שעת הלילה המאוחרת והמצלמות מסביב בטח לא הקלו.
"ברור שאלה לא תנאי מעבדה וזה הופך את זה לקצת יותר קשה, אבל כולם מתמודדים עם אותם התנאים אז זה לא באמת תירוץ. כולנו באים ועושים ביחד הכל, פשוט צריך להתמודד עם מה שיש".

איך התגובות מאז אמש?
"יש תגובות מהחברים, מהמשפחה, מחברים של ההורים ומכל מיני מורות שלי ביסודי. זה מציף".