במוצאי שבת (אחרי החדשות, ערוץ 12) גמר "נינג'ה ישראל 2021" מגיע לשיאו. העונה הזו הייתה גדושה במכשולים קשים, מתמודדים חדשים שהפתיעו אותנו ורגעים שהשאירו אותנו פעורי פה, וגם אינספור רגעי צחוק של המנחים האהובים שלנו - אסי עזר ורותם סלע.

בין מנחי "נינג'ה ישראל" יש דינמיקה מיוחדת. האנרגיות הבלתי נגמרות של הצמד מייצרות לא מעט רגעים שגורמים לנו להתרגש, קצת לדמוע ובעיקר לצחוק. מה שבטוח, הם לגמרי אותנטים. מהמהפך שעשו למתמודד עם האפרו, דרך המפגש המרגש עם המפקדת של אסי ועד לפרחים שרותם קיבלה מאריאל דראמי, רגע לפני שעלה למסלול - אלה הרגעים הגדולים של אסי ורותם העונה שנזכור עוד הרבה זמן.

תקרית אלי אוחנה

במחנה האימונים, פגשו אסי ורותם את המתמודד ברק פרצמן ואשתו רוני. אסי חשף כי זמן קצר לפני כן, רותם ראתה את פרצמן מתאמן בחוץ וזרקה "איזה חתיך". רותם לא הבינה מה הבעיה בזה וחשפה כי יום קודם פגשה במקרה את אגדת הכדורגל אלי אוחנה והופתעה מכמה שהוא סקסי וחתיך, לדבריה. היא אף הגדילה לעשות וסיפרה לאסי ההמום כי שלחה לבעלה אריאל תמונה של אוחנה. אחרי שידור התוכנית, עדי אוחנה, אשתו של אלי, שלחה לרותם מסר בסטורי: "רותם, ממה את בשוק? אלי חתיך הורס וסקסי".

המהפך של אסי ורותם

תסרוקת האפרו של האפרו-נינג'ה, ניב לרום, אמנם הרשימה מאוד את אסי ורותם, אבל יותר מזה סיקרן אותם לדעת איך הוא ייראה עם שיער חלק לגמרי. הם קראו למעצב השיער רועי "ההוביט" אפרת, שהתחרה בעצמו העונה, וביקשו ממנו שיעשה פן לאפרו-נינג'ה. כעבור כמה דקות לרום חזר כשהוא נראה שונה לגמרי, עד כדי כך שחלפו שניות ארוכות עד שאסי זיהה אותו בכלל. "אני בשוק. תקשיב טוב, בחיים שלך אל תעשה פן", הציעה רותם, כשהבינה שהניסוי הקטן שלה ושל אסי לא בדיוק הסתיים כפי שציפתה.

כן, המפקדת

אסי ורותם פגשו השנה מאות מתמודדים ובני משפחה במחנה האימונים, אבל הייתה אישה אחת שהצליחה להפתיע אותם מאוד. חלי לוין, המפקדת לשעבר של אסי במשטרה הצבאית, ליוותה את בנה שחף למחנה האימונים וברגע אחד החזירה את אסי 20 שנה אחורה. לקח לו אמנם כמה שניות עד שקלט במי מדובר, אבל מהרגע שהאסימון נפל - הייתה חגיגה. "היא אהבה אותי אהבת מוות בגלל הבן שלה", העיד אסי, שבהמשך גם טען שהוא דומה לשחף. רותם סיכמה: "אתה מג'נון של משטרה צבאית, חי בסרט שאתה עדיין שוטר צבאי".

רותם VS דניס הישרדות

דניס הישרדות אמנם לא התחרה בעצמו על המסלול, אבל הוא הפך לכוכב גדול העונה בזכות שני מתמודדים מצויינים אותם גידל וטיפח: נכדו סאן הנובר ועומר מאיר. כשרותם פגשה את דניס היא התנדבה לקבל ממנו שיעור פרטי בהגנה עצמית, אלא שדי מהר השיעור הזה יצא לגמרי משליטה. דניס ביקש להדגים כיצד רותם צריכה להתגונן מפני מכה בפרצוף, אלא שהוא תפס אותה לא מוכנה והיא חטפה ממנו מכה חזקה באף. "דניס, נתת לי מכה", נדהמה רותם ועל אף הכאב התפוצצה מצחוק, "בוא'נה, הוא דפק לי מכה חזקה".

מי מסנג'ר את מי?

בין מתמודד למתמודד וכדי "לתדלק" את עצמם באנרגיה בשעות הקטנות של הלילה, אסי ורותם מנשנשים להנאתם משולחן המזון והמשקאות המשותף שלהם. אלא שלפעמים, ניצת ויכוח מי מסנג'ר את מי יותר. כשרותם ביקשה מאסי, פעם אחת יותר מדי לדעתו, שיזיז את השולחן אליה, הוא מחה: "את מסנג'רת אותי, את נותנת לי הוראות. 'תביא את זה לפה, תזיז לפה'. צריך לשדר את זה ואת תראי איך את יוצאת". את רותם זה בעיקר הצחיק והיא נתנה סיבה מצויינת למה היא לא יכולה לקום: "אני עם עקבים ומיני. תביא את השולחן, עינאל אחותך".

כשאסי חיקה את חני

מאמן הכושר הדר אילי הביא איתו למסלול שתי מעודדות מפורסמות ואהובות מאוד: שחקניות התיאטרון חני נחמיאס ומיקי קם. אחרי שהדר נפל במכשול החמישי, גלגלי הענק, ממש סנטימטרים מהמזרון, נחמיאס כל כך התבאסה שראו את זה על הפנים שלה, ממש. אסי הוכיח שהוא שחקן תיאטרון מחונן בעצמו, ותוך כדי שהפרצוף הכאוב של חני מוקרן בהילוך חוזר ושוב ושוב, עשה קולות של כאב, כאילו חטפה אגרוף בבטן. הבטן באמת כאבה - אבל מצחוק.

הפרחים לרותם סלע

אריאל דראמי בן ה-21 הגיע למסלול הנינג'ה עם מטרה חשובה יותר מלנצח את העונה: לפגוש את האישה שהוא אוהב, רותם סלע. "היא גם משכילה וגם יפה, יש לה חיוך יפה", תיאר אריאל המאוהב, "אני מגיב לה על תמונות, עושה לה לייקים, אני מקנא". לפני ההזנקה שלו, אריאל טיפס על סולם והגיש לרותם בעמדה זר פרחים. רותם כידוע נשואה באושר, ובכל זאת - היא זכתה למחמאה גדולה והוא זכה להגשים חלום.