שנה חלפה והרגע הזה עדיין לא יוצא לנו מהראש. לביא "ספיידרמן" מלבסקי, מי שבעונה הראשונה הרשים במוקדמות עם ביצוע שלא היה מבייש את איש העכביש, נפל בעונה השנייה במכשול הראשון, הסטפר המרחף, שניות אחרי ההזנקה. הוא קיבל הזדמנות נוספת וחריגה מאוד אחרי שהתגלה כי משטח ההזנקה היה רטוב, אלא שגם בפעם השנייה החליק בסטפר ונפל לבריכה.

הנפילה הכפולה זכתה לתגובות רבות, חלקן לועגות, ברשת. "הוא קיבל שיעור חשוב לחיים על שחצנות. מי שמשתחצן, זה מה שקורה. בושות", כתב אחד הצופים. צופה אחרת המליצה: "בפעם הבאה שלא יעוף על עצמו, הצניעות תעזור לו לעבור יותר משלוש שניות במסלול". צופה נוסף תקף: "שתי טבילות במים, על הסטפר? שחצן, יהיר, זחוח ומתנשא".

אלא שאם חשבתם שזה מה שיגרום לספיידרמן להישאר השנה בבית ולוותר על השואו שאנחנו כל כך אוהבים ממנו, טעיתם. בשבת הקרובה (אחרי החדשות, ערוץ 12), מלבסקי חוזר ל"נינג'ה ישראל" כדי לנקום במסלול כשהוא מחוזק בנבחרת גיבורי העל שלו שגם הם בתורם יתחרו וינסו להגיע לבאזר. הכירו את "הנוקמים של ספיידי".

נבחרת גיבורי העל של לביא מלבסקי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
נבחרת גיבורי העל של ספיידרמן | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

מישה שיינין - "מוטיבציה מן"

דרך ארוכה עברנו עם מישה בשנה שעברה והיא לא הייתה משעממת לרגע. הבחור בן ה-18 עלה למסלול המוקדמות כאנדרדוג מוחלט, והשאיר את הלסתות של כולם על הרצפה אחרי שטיפס את המגה קיר והעפיל לחצי הגמר. זה לקח לו אמנם 9 דקות מייגעות שבמהלכן הוא נח בין מכשול למכשול וגרם לרסקין ולרותם ישראל לאבד סבלנות, אבל זה השתלם לו, גם כלכלית - הוא חזר הביתה עם 10,000 שקלים.

אם היה מי שחשב שהבאזר הראשון היה בסך הכל צירוף מקרים, הגיע שלב חצי הגמר. במקצה האגדי שבו התחרו יובל שמלא, בר סנפיר ויוסי בן יוסף, מישה הגיע פעם נוספת לבאזר והבטיח את מקומו בגמר לצד הטובים ביותר. במסלול הגמר הגיע עד למכשול השמיני בשלב הראשון, מסילת החודים, ושם תש כוחו והוא נפל למים. מישה הוכיח בעונה הקודמת שאם יש מספיק מוטיבציה אפשר להגיע רחוק גם מבלי להיות הכי חזק או הכי שרירי ולכן הוא הכי ראוי בעינינו לתואר "מוטיבציה מן" שילווה אותו השנה במסלול.

מישה שיינין (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
מישה שיינין, "מוטיבציה מן" | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

>> עוד על "נינג'ה ישראל 2021" בפייסבוק ובאינסטגרם

ארז זיו - "האיש והדרקון"

ארז, מורה לקרקס ואמן מוכשר שיוצר מיצגים מקרטון, הופיע במסלול המוקדמות בלבוש לוחם המצויד במגן ובחרב מרשימה והרביץ חתיכת ביצוע על המסלול. אחרי שלחץ על הבאזר, פרץ בבכי והודה: "לא האמנתי שאמצא את הדרך שלי בחיים, הוכחתי לעצמי שאין מה שיעצור אותי". ארז עבר לא מעט אתגרים וקשיים בחיים, אבל בזכות הספורט ובניית עולמות פנטזיה מקרטון הצליח לעמוד על הרגליים ולהגיע להישגים מרשימים.

המסע בנינג'ה הסתיים מוקדם משציפה, בחצי הגמר, כשבמכשול הראשון ארז הסתחרר על הפרופלור, לא הצליח להשתלט עליו ולאחוז בו כמו שצריך ונפל לבריכה אחרי 16 שניות בלבד. אחרי תחפושת הלוחם במוקדמות והדרקון בחצי הגמר, איך יפתיע ארז השנה?

ארז זיו (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
ארז זיו, האיש והדרקון | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

אלדד בבאי - "חתיך העל"

הרבה לפני שאלדד הצטרף לנבחרת גיבורי העל של ספיידרמן, הוא עורר סערה גדולה בגלל ריקוד אחד עם רותם סלע אי שם בעונה הראשונה. אלדד, חשפן במקצועו, נפל מוקדם במוקדמות באותה שנה ובכל זאת הוזמן לעמדת השידור של אסי ורותם ושם רקד ריקוד חושני שגרר אחריו תגובות רבות ברשתות החברתיות.

אלדד חזר בעונה השנייה, ליבן את העניינים עם רותם סלע ("אמרו לי שהוטרדתי מינית, אבל זה היה גאג של חשפן שמגיע למסיבת רווקות", סיכמה רותם את הפרשה) וניסה שוב את מזלו על המסלול, אלא שגם הפעם לא הצליח להגיע לבאזר. אלדד מכונה בחבורה "חתיך העל", בצדק רב אם תרשו לנו, ואולי המיתוג החדש וכשהוא מחוזק בחבריו גיבורי העל יצליח סוף סוף להגשים את החלום ולסיים את מסלול הנינג'ה?

אלדד בבאי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
אלדד בבאי, "חתיך העל" | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

אדם דיין - "המאסטר"

אדם דיין, מורה לאומנויות לחימה ותנועה, הופיע במסלול המוקדמות בשנה שעברה כשהוא לבוש בחליפת המאסטר שלו - ומי שהעז לזלזל בו בגלל זה, אכל את הכובע ובענק. אדם, סגן אלוף העולם בטאי צ'י, מכונה בעולם הלחימה "שיפו" שפירושו מאסטר בסינית.

לא ברור איך החיבור בין מלבסקי לאדם לא קרה עוד קודם, בטח לאור היכולות האדירות של האחרון: במוקדמות הוא הביא ביצוע מצויין ולחץ על הבאזר אחרי דקה ו-59 שניות בלבד והצליח לסיים גם את מסלול חצי הגמר ולהתברג שלישי במקצה שלו אחרי שמלא וסנפיר. בגמר היה לו קצת פחות מזל והוא נפל במכשול הראשון, ג'ונגל החבלים, אבל יש לנו תחושה שעוד לא שמענו ממנו את המילה האחרונה.

אדם דיין (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
אדם דיין, "המאסטר" | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1

לביא מלבסקי - "ספיידרמן"

מנהיג חבורת גיבורי העל, מי שכל העיניים נשואות אליו השנה. אפשר לאהוב אותו ולהיות הכי בעדו, אפשר להתעצבן עליו ולחשוב שהוא טיפה מוגזם - אבל אי אפשר להתעלם ממנו. מלבסקי לחץ על הבאזר בעונה הראשונה ולולא תקרית הסטפר בעונה הקודמת, סיכוי טוב שגם היה מצליח לשחזר את ההישג.

אחרי שנה של אימונים, הפקת לקחים וכשהוא מלווה בארבעה גיבורי על שיתמכו ויעודדו אותו מהצד, זה הרגע של ספיידרמן "לקום לתחייה" ולהראות לכולם שגם אחרי נפילה קשה - תמיד אפשר לקום ולתקן.

לביא מלבסקי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1)
לביא מלבסקי, "ספיידרמן" | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", באדיבות ספורט 1