רוצים לדעת עוד על האקדמית תל-חי?

במיוחד עכשיו, שווה לצאת מאזור הנוחות וללמוד רחוק מהבית באקדמית תל-חי

הנה עובדה מעניינת: בשנים האחרונות יותר ויותר צעירים בישראל בוחרים לעזוב את בית ההורים ולהתחיל ללמוד במוסדות אקדמיים מרוחקים. למה זה קורה? מפני שהיום יותר מתמיד, ברור שמדובר בחלק חשוב בסלילת הדרך החדשה והמאתגרת בחיים, דרך המעניקה לצד הלימודים האקדמיים הזדמנות לצאת מאזור הנוחות ולפתח כישורים חדשים רבים, שיאפשרו לכם להגיע הכי רחוק שאפשר.

במקום הטיול הגדול

זה לא סוד וזה די מבאס אבל בשנה האחרונה, בגלל מגפת הקורונה, לא ניתן לטוס לטיול השחרור הגדול במזרח או בדרום אמריקה. זו הסיבה שרבים מהמשוחררים בוחרים בפתרון הכי קרוב לטיול הגדול ונרשמים ללימודים באקדמיה הצפונית ביותר במדינת ישראל, כדי ללמוד בנוף פסטורלי, להרגיש חו"ל, לחיות בצורה עצמאית לגמרי קרוב לחבריהם ולהתנתק מהקשיים הרבים שהולידה המגפה. 

 לצאת מאזור הנוחות ולהגיע למקומות נפלאים

מה זה אומר בדיוק לצאת מאזור הנוחות? אז כן, זה אומר לעזוב את הבית של ההורים ולהרחיק לצפון אבל זה ממש לא הכל. האקדמית תל-חי מזמינה אתכם ללמוד במקום שמפתח גמישות מחשבתית, יזמות, מקוריות ורב תחומיות וליהנות מאקו-סיסטם שלם, שמייצר תכניות לימוד בלעדיות וייחודיות בתחומי הפודטק, הביוטק, האגרו-טק, וגם בתחומי הפסיכולוגיה, העבודה הסוציאלית והחינוך.

 כל מה שאתם חולמים ללמוד

בתל-חי 15 חוגים אקדמיים לתואר ראשון המחולקים לשלושה קמפוסים: בקמפוס מערב שוכנת הפקולטה למדעים וטכנולוגיה המעניקה תואר .B.Sc בחוגים: מדעי החי (כולל התמחות חדשה בבריאות בעלי חיים), מדעי התזונה, מדעי המזון, ביוטכנולוגיה במסלולים: קדם רפואה, ביו-דאטה וחקלאות. מדעי המחשב, ומדעי הסביבה. בקמפוס מזרח שוכנת הפקולטה למדעי החברה והרוח, המעניקה תואר .B.A בחוגים: חינוך, לימודים רב-תחומיים, כלכלה וניהול, פסיכולוגיה, שירותי אנוש, עבודה סוציאלית ולימודי מזרח אסיה.

בנוסף לכך מציעה המכללה בקמפוסים אלה, עשר תכניות לימוד לתואר שני: ביוטכנולוגיה, מדעי התזונה, מדעי המים, ניהול וכלכלה, עבודה סוציאלית, לימודי גליל, דרמה-תרפיה, חינוך, פסיכולוגיה חינוכית וטיפול באמצעות אומנות.

השנה תל-חי מתחדשת בקמפוס אוהלו לחדשנות בהוראה, שנלמדים בו החוג לתואר ראשון בחינוך והוראה והחוג לתואר ראשון בחינוך גופני (.B.Ed). בקמפוס אוהלו נמצא מרכז החדשנות Edutech Inovation Lab , שמהווה מעבדת חדשנות לטכנולוגיית הוראה ומעניק לסטודנטים מיומנויות טכנולוגיות בעידן אי וודאות.

לא מתפשרים על האיכות האקדמית

סגל ההוראה של האקדמית תל-חי מורכב מחוקרים ומומחים מובילים בתחומם, במגוון רחב של תחומים. המכללה מחזיקה מעבדות מחקר מתקדמות, הכוללות ציוד וטכנולוגיות משוכללות, המשמשים את הסגל האקדמי והסטודנטים לביצוע מחקרים אקדמיים ומחקרים יישומיים.

חיי קמפוס כמו בחו״ל

החיים בצפון יוצרים קמפוס עשיר ותוסס, בדומה לחיי קולג׳ בחו״ל וכמובן עם המון פעילות עשירה של אירועי אומנות, תערוכות, כנסים, ימי עיון ופעילויות חברתיות מגוונות.

מה יותר מתבקש עכשיו מלקחת יום חופש ולנסוע להתרשם מתל-חי הקסומה? בקרוב מאוד זה יתאפשר ובינתיים אנו עורכים ימים פתוחים וירטואליים שיאפשרו לכם להתרשם מכל מה שיש למכללה להציע לכם, כולל סיורים מצולמים של 360 מעלות ברחבי הקמפוס.

בימים הפתוחים תוכלו לשמוע את כל הפרטים על החוגים האקדמיים ותכניות הלימוד הייחודיות. ניתן יהיה לקבל ייעוץ אישי באמצעות הזום, מראשי החוגים,  ממרצים בכירים, סטודנטים ובוגרים. בנוסף נפעיל בימים הפתוחים את מתחם "חיים בתל- חי", בו תוכלו לקבל את כל המידע על מלגות לימודים, מעונות, אגודת הסטודנטים, אפשרויות התעסוקה, הבילויים, חיי החברה ועוד.

הנרשמים ללימודים בימים הפתוחים לתוכניות התואר הראשון יזכו לקיזוז דמי ההרשמה בסך 380 שקל.

להרשמה ולפרטים נוספים ניתן לשוחח עם מרכז ייעוץ והכוונה ב-9827*.