קבלו את המהלך החדש והלוהט של מנה חמה שלגמרי מסדר אתכם הקיץ: קניתם מנה חמה? לא רק שסגרתם לעצמכם פינה עם ארוחה טעימה ומהירה באפס מאמץ, אלא גם קיבלתם הזדמנות לזכות בפרס שווה במיוחד. בתחתית של כל אריזת מנה חמה שתקנו יופיע קוד ייחודי- איתו תוכלו להשתתף בפעילות. בכל יום נשאל אתכם שאלה אחרת, ובכל שעה המשתתף שיענה את התשובה המקורית ביותר יוכל לזכות בקונסולת המשחקים החדשה של נינטדו - מתנה!

מנה חמה (צילום: יח"צ)
צילום: יח"צ

נינטנדו סוויץ׳ (Nintendo Switch) היא הקונסולה הנמכרת ביותר ב-2019 בארה״ב, אירופה ויפן, ויש לזה סיבה מוצדקת. הקונספט שלה גאוני: נינטנדו התבססו על הסלוגן ״בכל מקום, בכל זמן, עם כל אחד״, ופיתחו את הקונסולה היחידה בשוק שהיא היברידית - גם ביתית וגם ניידת.

לקונסולה יש שלושה מצבים: אפשר לשחק בה כקונסולה ניידת - יש לה מסך 6.2״ ושלטי ג׳וי-קון שיכולים להתחבר אליו בקלות. פגשתם חבר בדרך? אפשר להניח את הקונסולה על השולחן, לתת שלט ג׳וי-קון אחד לחבר ולשחק ביחד על המסך של הסוויץ׳. ובבית, כשאין סיבה להסתפק במסך קטן, פשוט מחברים את השלטים לשלט אחד, מחברים את הקונסולה  למעגן שמחובר לטלוויזיה - ועוברים לשחק על המסך הגדול.

נינטנדו סוויץ' ג'וי-קון (צילום: יח"צ באדיבות באג)
צילום: יח"צ באדיבות באג

נינטנדו סוויץ' הוא ה-דרך המושלמת לשחק במשחקים כמו פיפא, פורטנייט, NBA ומורטל קומבט וגם לקחת אותם איתכם בדרכים, אבל השוס הוא שמצאנו כמה משחקים מעולים שתוכלו לשחק רק בסוויץ׳:

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

זהו כותר ההשקה של הקונסולה, שזכה לדירוג ממוצע של 97 באתר metacritic, קטף אינספור תארי ״משחק השנה״ וצבר סטטוס של אחד ממשחקי העולם-הפתוח הכי טובים אי פעם. המשחק עוקב אחרי האביר לינק, שיוצא למסע כדי להציל את הנסיכה זלדה ואת הממלכה כולה. משחק חובה לכל מי שיש לו סוויץ׳ ולכל מי שקורא לעצמו גיימר באופן כללי.

  Super Mario Odyssey

גרסת הסוויץ׳ של סופר מריו זכתה גם היא לדירוג ממוצע של 97 ב-metacritic. זוהי גרסה תלת-מימדית למשחק הפלטפורמה הקלאסי עם אנימציה מהממת ופוטנציאל התמכרות קשה, שמוכיחה שמריו עדיין חי ובועט גם ב-2019.

 Super Mario Kart 8

באותה אנימציית תלת-מימד עטורת שבחים הופק גם משחק הקארטינג המקורי עם כל הדמויות המוכרות של מריו. זה משחק מרוצים שקל מאוד ללמוד אותו אבל קשה להתמקצע בו, ואחד הכותרים הנמכרים ביותר בעולם בשנתיים האחרונות.

מריו, נינטנדו סוויץ' (צילום: באדיבות באג)
צילום: באדיבות באג

 Super Smash Bros. Ultimate

משחק לחימה שהוא מאש-אפ מושלם בין הדמויות של נינטנדו לאורחים מיוחדים. המשחק מותאם לשניים עד שמונה שחקנים (שכולם יכולים לשחק על אותו הסוויץ׳), עם היצע מטורף של מעל 70 דמויות, ביניהן - מריו, פקמן, דונקי קונג, פיקאצ׳ו, קירבי, סוניק ועוד. בחירה מושלמת למשחק עם חברים, בבית, בהפסקות או בכל מקום בעצם.

 Marvel Ultimate Alliance 3

משחק החלומות למעריצי מארוול, שפותח באופן בלעדי לסוויץ׳. מרכיבים צוות של ארבעה גיבורי על מתוך היקום הקולנועי המורחב של מארוול (כולל "הנוקמים", Spiderverse, Defenders, Inhumans ועוד), ויוצאים להילחם בת'אנוס ובמסדר השחור, כדי לעצור אותם מלהשיג את אבני האינסוף.

 אז למה אתם מחכים? קנו מנה חמה, התפנקו על ארוחה טעימה במינימום מאמץ,  חפשו את הקוד ונסו את מזלכם, בכל שעה התשובות המקוריות ביותר יוכלו לזכות בנינטנדו סוויץ'!

*בכפוף לתקנון המבצע המפורסם באתר אסם ובאתר מאקו