חשבתם שראיתם כבר הכל בשלב המוקדמות של "נינג'ה ישראל 2019"? ביום שבת הקרוב (אחרי החדשות, ערוץ 12), מסלול הנינג'ה יצרף אל שורותיו שלושה מכשולים חדשים, מפורסמים מאוד בעולם, שהולכים לעשות חיים קשים למתמודדים גם פה בישראל. אם חשבתם שמכשולים כמו גשר הקוביות, הפטיש ובר הקופים מסובכים ומאתגרים, חכו עד שתפגשו את הרכש החדש מאוסטרליה.

הכירו את הלווין, המכשול השלישי במסלול שיגרום למתמודדים להתגעגע לגשרים שהיו עד כה מכשולי האמצע במסלול. המתמודדים יצטרכו לטפס על עמוד גבוה, לעבור ממנו אל הלוח הראשון ומשם לזנק ללווין תוך שהם יוצרים תנופה מספיק חזקה שתגרום ללווין להסתובב על צירו ובכך לקרב אותם אל הלוחות הבאים שמרוחקים מטר זה מזה. מכשול הלווין הוא מהמכשולים האגדיים בעולם הנינג'ה, הוא נחשב למכשול קשה מאוד שמשולב בדרך כלל רק במסלולי הגמר של הנינג'ה האמריקאית.

מכשול הלווין (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
מכשול הלווין | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

המכשול הרביעי במסלול, ציר הפרפר, גם הוא מהמכשולים שבדרך כלל מחכים למתמודדים רק בשלב הגמר. המתמודדים יצטרכו לזנק אל הפרפר באמצעות טרמפולינה. הפרפר מסתובב על צירו ועל המתמודדים לנצל את המומנטום ולזנק ממנו אל חבל הבנג'י שבאמצעותו יגיעו אל הצד השני של הבריכה. אם לא יקפצו בזמן מהפרפר אל החבל, יאבדו את תנופת הסיבוב וימצאו את עצמם בבריכה. בנינג'ה האוסטרלית, מכשול זה הפיל מתמודדים רבים ורק מעטים הצליחו לסיים אותו מבלי לפגוש את הבריכה.

מכשול ציר הפרפר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
ציר הפרפר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

ולדובדבן שבקצפת: במכשול שלפני הקיר, מסילת הכוח, המתמודדים יצטרכו להתקדם במעלה המסילה באמצעות אחיזה במוט משני צדיו וזינוקים קדימה. המסילה שופעת בפינות, עיקולים ועליות שיקשו על המתמודדים להגיע אל הצד השני של הבריכה. אם כל זה לא מספיק, המסילה גם מחולקת לשניים כשבאמצעה מגרעת אותה המתמודדים יצטרכו לעבור מבלי ליפול למים.

מכשול מסילת הכוח נחשב לאחד הקשוחים ביותר בנינג'ה. בשלב המוקדמות בנינג'ה האמריקאית רק 25% מהמתמודדים הצליחו לסיים אותו. הוא הפיל למים כמה מהמתמודדים החזקים ביותר של הנינג'ה, בהם בריאן ארנולד שהצליח להעפיל שבע פעמים לשלב הגמר. באחד הרגעים המפתיעים והזכורים בנינג'ה, ארנולד ניסה לקפוץ מעל המגרעת, התנגש חזיתית עם אפו במסילה, שבר את האף ונפל למים.

מכשול מסילת הכוח (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
מסילת הכוח | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12