הערב (ה', 21:15, ערוץ 12) בחצי הגמר השני של נינג'ה ישראל, יעלה למסלול דן מור. מאמן האיגרוף והשחקן שכיכב בסדרות בשבילה גיבורים עפים ולהיות איתה, בחר לחזור השנה למסלול כמתמודד מן השורה אחרי שבעונה שעברה השתתף במקצה ה-VIP.

מור צלח את שלב המוקדמות ובאחד מהרגעים המרגשים של העונה, חשף כי אביו שוכב בהוספיס וימיו ספורים. הוא הקדיש לו את הניצחון על המסלול.

"הוא היה מונשם, על מורפיום וקוקטייל של משככי כאבים. הוא כבר לא דיבר ולא תקשר", סיפר מור על התקופה הקשה ועל ההחלטה להשתתף במוקדמות למרות הקשיים. "ידעתי שאם אני אתחיל לתת לזה לחלחל אלי, זה יפיל אותי. נתתי פוקוס לעצמי ואמרתי 'בסופו של דבר זה ביני לבין עצמי'".

מור חשף בכאב כי יומיים אחרי שעבר את המסלול בשלב המוקדמות, אביו נפטר. "אבא שלי הכניס אותנו לספורט, זרק אותי לבריכה מגיל אפס, תמך בי באומנויות לחימה - איגרוף, איגרוף תאילנדי וקראטה. הוא היה שם בשבילי תמיד והוא אחד מעמודי התווך שלי. הספקתי להיפרד ממנו, לחבק אותו, לנשק אותו, להודות לו ולבקש סליחה על מה שעשיתי, אם פגעתי בו".

השחקן, שמקווה לעבור את חצי הגמר ולהגיע לגמר הגדול, הוסיף: "אני בא בתקווה גדולה להיות מפוקס, שהידיים והלב הזה לא יבגדו בי. הוא למעלה שומר עליי. הוא ואמא, יש לי שני מלכים עכשיו".