כשהם עלו על המסלול של נינג'ה ישראל עצרנו את הנשימה, אבל אם נהיה כנים, זה לא היה רק בגלל המתח לקראת המכשולים הקשים שציפו להם בדרך לבאזר. אז מזל שיום האהבה כבר כאן וזאת הזדמנות מצוינת כדי לחטט קצת בחיים הרומנטיים של רווקי הנינג'ה.

ג'וש סימונס, 28, רופא

איזו פדיחה בלתי נשכחת קרתה לך בדייט? "פגשתי עולה חדשה מארצות הברית והבאתי אותה לדייט בארוחת שבת אצל חברים. חבר שלי שאל אותה למה עלתה דווקא לחיפה, והיא ענתה 'כי אלוהים אמר לי'. חשבתי שזו בדיחה, אבל אז קלטתי שהיא לא צחקה. היא באמת חושבת שאלוהים דיבר איתה כשנסעה לתגלית ואמר לה שהיא צריכה לגור בחיפה מאיזושהי סיבה. אחר כך היא גם אמרה לי שהיא לא מאמינה בחיסונים, ופה נגמר הדייט".

מה הדרך הכי מקורית שבה התחלת עם בחורה? "הייתי במשחק בייסבול בוושינגטון, ישבתי עם כמה חברים ופתאום הגיעה קבוצת צעירים וצעירות מבית כנסת באיזור. אחת מהן, יפה ממש, ישבה ממש מאחורי. הסתובבתי ואמרתי לה, 'הפנים שלך קידוש השם'. היא ממש אהבה את זה ונתנה לי את המספר מיד".

מה תעשה ביום האהבה? "אהיה במחלקת טיפול נמרץ מ-7 בבוקר עד 19:00 בערב. זה בדיוק מה שאני עושה כל יום, כי אני בהתמחות בניו יורק".

View this post on Instagram

A post shared by @anicejewishboy on

אדי ווינר, 22, קופץ במוט

איזו פדיחה בלתי נשכחת קרתה לך בדייט? "אני לא יוצא לדייטים כל כך, אני ספורטאי ועסוק מאוד. אני כמעט ולא יוצא בכלל בגלל שאני מתאמן בקפיצה במוט, לומד באוניברסיטה וגם מצלם ועורך לערוץ היוטיוב שלי, EddieStyle".

מהי הדרך הכי מקורית שבה התחלת עם בחורה או שהתחילו איתך? "הופעתי בתוכנית 'חי בלילה' והמנחה שאלה אותי איך אפשר להתחיל איתי. אמרתי בהומור שכדי להתחיל איתי בחורות חייבות לעקוב אחריי בערוץ היוטיוב שלי ובאינסטגרם ומשם נמשיך. נשים באמת צילמו את המסך כהוכחה שהן עוקבות אחריי ושלחו לי, זה היה נהדר".

מה תעשה ביום האהבה? "אני לומד בארצות הברית ופה נהוג בסופי השבוע ללכת למסיבות בית ובריכה. אולי אלך לאחת מהן אחרי שאסיים את האימונים שלי".

אדי ווינר (צילום: אלבום פרטי)
צילום: אלבום פרטי

גיל מרנץ, 24, מאמן כושר

איזו פדיחה בלתי נשכחת קרתה לך בדייט? "לא יצא לי לצאת כל כך לדייטים. יצאתי לדייט אחד בערך בחיי, והוא הלך די טוב".

מהי הדרך הכי מקורית שבה התחלת עם בחורה או שהתחילו איתך? "התחילו איתי ברמזור. שמעתי מטאל קשוח ולא שמתי לב שהחלון פתוח, הבחורה במכונית לידי שרה את השיר ואז ביקשה את מספר הטלפון שלי. נתתי לה אותו, היא הייתה מספיק מגניבה לבקש ממני וזה עשה לי את זה בטירוף".

מה תעשה ביום האהבה? "אחגוג יום הולדת. נולדתי בט"ו באב".

View this post on Instagram

A post shared by Gil Marantz/ Self Awareness (@gilmarantz) on

שאול חכם, 21, דוגמן וכדורגלן

איזו פדיחה בלתי נשכחת קרתה לך בדייט? "לא קרתה לי פדיחה שגרמה לי להיות ממש נבוך. לפעמים הבחורה מתווכחת איתי על זה שהיא רוצה לשים כסף ביחד על החשבון, ואני אומר לה 'הי, תעצרי'".

מהי הדרך הכי מקורית שבה התחלת עם בחורה או שהתחילו איתך? "בדרך כלל מתחילות איתי בהודעות מטרידות וטיפשיות באינסטגרם. מישהי שלחה לי פעם: 'תעשה לי ילד, אבל גם בלי הילד זה בסדר, העיקר שתעשה', וגם 'אני צריכה לעשות איתך תאונה בשביל לקבל את הפרטים שלך?'".

מה תעשה ביום האהבה? "יום האהבה עבורי הוא לא פקטור. מעולם לא הייתי בזוגיות ביום האהבה, כל פעם שהוא מגיע זה נותן לי תקווה ליום האהבה הבא, לנשק את האחת שלי בחצות".

View this post on Instagram

A post shared by @shaul_haham on

יונתן יגן, 20, גולש גלים

איזו פדיחה בלתי נשכחת קרתה לך בדייט? "פעם דיממתי על מישהי מהאף תוך כדי שאני מנשק אותה. הייתי מיובש, התנשקנו והתחלתי לדמם עליה. נבהלתי, חשבתי שזה ממנה, והיא הסתכלה עלי ואמרה, 'אמא'לה, מה קרה?'".

מהי הדרך הכי מקורית שבה התחלת עם בחורה או שהתחילו איתך? "הלכתי יום אחד בחוף אחרי שסיימתי לגלוש, התקדמתי ובדיוק הייתי חייב ללכת לשירותים. עברה מישהי חמודה, יפה, והבאתי לה חיוך וקריצה. היא חזרה אלי, הביאה לי את המספר שלה עם לב וכתבה 'תתקשר דחוף'".

מה תעשה ביום האהבה? "בדרך כלל אני לא מתכנן מה אני הולך לעשות מרגע לרגע, אני מנסה להספיק כמה שיותר ברגע שאני נמצא בו. לא יודע מה יהיה מחר, מחר אולי לא יהיה, אז אני רוצה לנסות להספיק כמה שיותר".

View this post on Instagram

A post shared by Johnny yagen (@johnny_yagen) on

זוהר גניש, 23, מאבטח אישים

איזו פדיחה בלתי נשכחת קרתה לך בדייט? "יצאתי עם מישהי לדייט ואחרי זה הגענו אלי הביתה. אני גר בשותפות עם דוד שלי ואיך שהגענו הוא אמר לי בצחוק, 'כל יום מישהי אחרת, אה?'. הבחורה הסתכלה עלי במבט הזוי ועוד שנייה הלכה, עד שהסברתי לה שאנחנו תמיד עושים פדיחות כאלה אחד לשני".

מהי הדרך הכי מקורית שבה התחלת עם בחורה או שהתחילו איתך? "לא כל כך יוצא לי להתחיל עם בנות כי אני די ביישן, אפילו שאני לא נראה. הכי מקורי היה דרך משחק אונליין בסמארטפון בשם pubg".

מה תעשה ביום האהבה? "אני בחו"ל אז אזרום על מקום מעניין, כנראה איזו מסעדה טובה".

View this post on Instagram

A post shared by ✊Zohar Genish (@zohargenish) on