סיכום הטבלה בתום מקצה המוקדמות ה-11

טבלת התוצאות מקצה המוקדמות ה-11 (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:56 - "ספיידרמן: רחוק מהקיר": לביא מלבסקי נפל שוב למים במכשול הראשון (00:08)
לביא מלבסקי עלה על המסלול בפעם השנייה הערב אחרי שהחליק ונפל למים עוד לפני שעלה על המכשול הראשון. מלבסקי מצא את עצמו שוב בבריכה בתוך שמונה שניות בלבד, אחרי שניסה להביא ביצוע מרשים על הסטפר המרחף אבל ניתר בין הלוחות בפזיזות ובמהירות מופרזת. "ההתרגשות הצליחה להתגבר עלי. תזיזו את המצלמות ותיתנו לי עוד פעם", ביקש מלבסקי אבל הוא יאלץ להמתין כמובן עד לשנה הבאה כדי לעלות על מסלול הנינג'ה שוב. "עוד לא אמרתי את המילה האחרונה ב"נינג'ה ישראל", שנה הבאה הר המידוריאמה", הבטיח ספיידרמן.

לביא מלבסקי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
לביא מלבסקי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

אסי עזר ורותם סלע (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
אסי עזר ורותם סלע | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:40 - מקום ראשון: אילן בלופרב הגיע לקיר אך לא הצליח לעבור אותו (06:08)
הכירו את המטפס לשעבר אילן בלופרב, בן 19 מתל אביב. הוא התחרה לצד מטפסים מוכרים כמו יפתח קושניר, אור מיניאלי, אלכס חזנוב, יובל שמלא ורם לוין, היה סגן אלוף הארץ בטיפוס ופרש מהתחום בעקבות פציעה שנגרמה בגלל נפילה מגובה. בלופרב עבר את הסטפר המרחף לאט אבל בטוח, אחז בצלחת המעופפת וירד אל חבל הבנג'י וממנו למזרון. הוא רץ את הגשר השבור מבלי ליפול וזינק למתלה היתדות המתנדנד הראשון. יתד אחר יתד הוא התקדם אל קצה המסגרת הראשונה, זינק למסגרת השנייה וממנה קפץ לצד השני של הבריכה. במכשול בר הקופים, בלופרב התקשה בברים הראשונים אבל למד את הטכניקה, עבר בר אחרי בר והגיע אל הקיר. בלופרב בחר ללכת על בטוח ולנסות את הקיר הרגיל, אבל לא הצליח לעבור אותו בכל שלושת הניסיונות שלו ולא סיים את המסלול. עם זאת, הוא הגיע הכי רחוק מבין כל המתמודדים, התמקם במקום הראשון וימשיך לחצי הגמר.

אילן בלופרב (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
אילן בלופרב | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

אילן בלופרב (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
אילן בלופרב | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:29 - דרמה על המסלול: לביא מלבסקי החליק ונפל למים ביציאה לסטפר
המתמודד החוזר האהוב לביא "ספיידרמן" מלבסקי, בן 33 מראשון לציון, חזר השנה לסיבוב נוסף על המסלול. בעונה הקודמת הוא סיים את המסלול בשלב המוקדמות ונפל במכשול זינוק הטבעות בחצי הגמר. "אחת הטעויות שלי זה באמת הרצון לתת שואו על חשבון לבצע", הודה מלבסקי ולא דמיין כמה זה הולך לפגוע בו הערב על המסלול. מיד עם הישמע צופר ההזנקה נרשמה דרמה ענקית, כשמלבסקי רץ אל הסטפר המרחף, החליק ומעד הישר לתוך הבריכה. "אין לי בעיה להיכשל על מכשול, אבל על זה?", התעצבן מלבסקי וטען שמזרון ההזנקה היה רטוב ולכן החליק למים. מכיוון שמדובר במקרה חריג מאוד, צוות הפיקוח של התוכנית נקרא לחוות את דעתו. בדיקה העלתה שאכן הייתה רטיבות על המזרון, מה שכנראה גרם להחלקה של מלבסקי ולכן תינתן לו הזדמנות נוספת על המסלול בהמשך הערב.

לביא מלבסקי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
לביא מלבסקי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

לביא מלבסקי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
לביא מלבסקי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:10 - בעקבות אחיו: יקיר קבלה נפל למים במכשול החמישי (05:04)
יקיר קבלה עלה על המסלול מיד אחרי אחיו גיל כדי לנסות ולגבור עליו ולסיים את המסלול. הוא עבר את הסטפר בשיטת קפיצות הצפרדע, ירד עם הצלחת המעופפת עד לחבל הבנג'י, תפס אותו והמשיך אל המזרון. קבלה סיים יפה את הגשר השבור וטיפס על מתלה היתדות המתנדנד הראשון. יתד אחר יתד הוא התקדם לעבר קצה המסגרת הראשונה, יצר נדנוד וזינק למתלה היתדות השני. מהמתלה השני זינק לעבר המזרון והמשיך אל המכשול שלפני הקיר, בר הקופים. קבלה זינק לבר הראשון, התקדם יפה עד לבר הרביעי אבל לא הצליח להניח את המוט על הבר החמישי ונפל למים.

יקיר קבלה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
יקיר קבלה | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

יקיר קבלה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
יקיר קבלה | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:05 - הבר הכריע: גיל קבלה נפל למים במכשול החמישי (05:01)
הכירו את האחים גיל ויקיר קבלה. הם הגיעו למסלול הנינג'ה כדי להתחרות אחד בשני ולראות מי יגיע יותר רחוק. הראשון שעלה על המסלול הוא גיל קבלה בן ה-26. קבלה עבר לאט אבל בטוח בין לוחות הסטפר, ירד באומגה אל חבל הבנג'י, תפס אותו היטב וקפץ למזרון. קבלה עבר טוב גם את הגשר השבור והתקדם למתלה היתדות המתנדנד הראשון. הוא התקדם באמצעות היתדות בין המסגרת הראשונה לשנייה וממנה אל הצד השני של הבריכה. בבר הקופים, קבלה זינק אל הבר הראשון, לא הצליח למקם את המוט על הבר השני ומצא את עצמו בבריכה.

גיל ויקיר קבלה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
גיל ויקיר קבלה | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

גיל קבלה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
גיל קבלה | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:55 - נתן את הכל: אלי סופר נפל למים במכשול הרביעי (02:32)
אלי סופר ריגש את כולם בעונה שעברה כשסיפר על תהליך החזרה בשאלה שבעקבותיו הפך להומלס. סופר נפצע ברגלו במבצע צוק איתן ואומץ זמן קצר לאחר מכן על ידי משפחתו של הזמר והמגיש יאיר ניצני. סופר נפל בשנה שעברה בשלב המוקדמות במכשול השני וכעת רוצה להוכיח שהוא מסוגל להגיע רחוק יותר על המסלול. הוא עבר מעולה את הסטפר המרחף, אחז בצלחת המעופפת והצליח לתקן את הטעות מהשנה שעברה ולתפוס נכון את חבל הבנג'י. בגשר השבור, הוא מעד בלוח השני אבל הצליח להתאושש ועבר את הגשר במעבר בזחילה בין הלוחות. במתלה היתדות המתנדנד, סופר התקדם באמצעות היתדות לקצה המסגרת הראשונה, יצר נדנוד והתקדם למסגרת השנייה, אבל לא התמקם עליה נכון, לא הצליח להוציא את היתדות מהגומחות ונפל באפיסת כוחות אל הבריכה.

אלי סופר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
אלי סופר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

אלי סופר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
אלי סופר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:47 - בר אחד יותר מדי: רובי מיכאלי נפל למים במכשול החמישי (04:04)
רובי מיכאלי, בן 27 מאשדוד, סוחר מניות במקצועו, עלה על מסלול הנינג'ה באמונה שהוא מסוגל לסיים את המסלול. מיכאלי צלח את הסטפר המרחף, אחז בצלחת המעופפת וירד עד לחבל הבנג'י. הוא תפס את חבל הבנג'י והצליח להרים את עצמו אל המזרון. הוא ניצב מול הגשר השבור, רץ אותו וסיים אותו בהצלחה. מיכאלי זינק למתלה היתדות המתנדנד הראשון, התקדם באמצעות היתדות לקצה המסגרת הראשונה, קפץ למסגרת השנייה וממנה זינק למזרון. במכשול בר הקופים, מיכאלי זינק לעבר הבר הראשון, התקשה למקם את המוט על הבר השני ומצא עצמו במים.

רובי מיכאלי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
רובי מיכאלי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

רובי מיכאלי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
רובי מיכאלי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:38 - עד אפיסת כוחות: ושאח מוחמד חאסן נפל למים במכשול הרביעי (02:38)
ושאח מוחמד חאסן, בן 28 מרהט, הוא מאמן חדר כושר במקצועו. חאסן עבר בקלילות את הסטפר המרחף, ירד באומגת הצלחת המעופפת ותמרן טוב אל חבל הבנג'י וממנו למזרון. חאסן מעד גם הוא בגשר הלבבות השבורים אבל הצליח להתאושש באופן מדהים, לטפס על המזרון ולהפוך למתמודד הראשון הערב שמסיים את הגשר. הוא זינק אל מתלה היתדות המתנדנד והתקדם במאמץ רב באמצעות היתדות בין המסגרת הראשונה לשנייה. במסגרת השנייה הגיע לאפיסת כוחות וקרס לתוך הבריכה.

ושאח מוחמד חאסן (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
ושאח מוחמד חאסן | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

ושאח מוחמד חאסן (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
ושאח מוחמד חאסן | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:35 - קללת הכדורגלנים נמשכת: דור אלברמן נפל למים במכשול השלישי (00:47)
דרור אלברמן, בן 27 מרמת גן, הוא כדורגלן שמשחק בקבוצת הפועל מחנה יהודה. אלברמן טס את מכשול הסטפר המרחף, זינק מהצלחת המעופפת אל חבל הבנג'י וביצע ירידה טובה אל המזרון. גם אלברמן לא הצליח לסיים את מכשול הגשר השבור: הוא מעד בלוח השני, לא הצליח להתאושש ומצא את עצמו בתוך המים.

דור אלברמן (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
דור אלברמן | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

דור אלברמן (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
דור אלברמן | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:34 - עוד לב נשבר: וורג'ל צאבז נפל למים במכשול השלישי (01:23)
וורג'ל צאבז, בן 38 מהפיליפינים, בונה מסלולי נינג'ה בחצר ביתו. הוא עלה לישראל לפני 12 שנים אחרי ששירת במארינס הפיליפיני. צאבז סיים את מכשול הסטפר המרחף, ירד באומגה, תפס את החבל נמוך אבל הצליח להתרומם עד למזרון. בגשר השבור, צבאז חישב את צעדיו היטב, רץ על הגשר אבל מעד ונפל למים.

וורג'ל צאבז (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
וורג'ל צאבז | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

וורג'ל צאבז (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
וורג'ל צאבז | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:31 - שובר הלבבות: יעקב גורי נפל למים במכשול השלישי (01:30)
יעקב גורי, בן 36 ממשואות יצחק, מתאמן בטיפוס ובריצה ובעל חברה לספורט אתגרי. לפני ארבעה חודשים תרם גורי כליה ומאז עצר את שגרת האימונים שלו לגמרי. הערב הוא מתכנן לחזור לעניינים דרך מסלול הנינג'ה עליו פינטז בתקופת ההתאוששות מהניתוח. גורי היסס מעט על הסטפר המרחף, אבל צלח את המכשול והמשיך לצלחת המעופפת. הוא אחז בצלחת, ירד באומגה, תפס את חבל הבנג'י נמוך מאוד אבל הצליח להימנע ממגע עם המים והמשיך לגשר השבור. גורי רץ את הגשר, מעד באמצע הדרך ומצא את עצמו בתוך הבריכה. "אני שמח שחוויתי את החוויה, התאמנתי הרבה והגעתי למקסימום שיכולתי", סיכם גורי ביציאה מהמסלול.

יעקב גורי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
יעקב גורי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

יעקב גורי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
יעקב גורי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:24 - אאוט: נדב הסל נפל למים במכשול השני (00:45)
המתמודד הראשון להערב הוא נדב הסל שהגיע לתחרות מלווה בחברו הטוב, הבדרן אלי יצפאן. הסל, בן 33, הוא הטניסאי הראשון שיעלה על מסלול "נינג'ה ישראל". הסל התחיל את המסלול מהוסס מעט, קפץ באיטיות בין לוחות הסטפר המרחף אבל צלח את המכשול והתקדם לצלחת המעופפת. הוא אחז חזק בצלחת, ירד באומגה אבל לא הצליח לתפוס טוב את החבל ונפל למים. "טעות, הייתי צריך לכופף יותר את הרגליים. תפסתי את החבל, אבל רגל ימין נגעה לי במים", אמר הסל ביציאה מהבריכה.

נדב הסל ואלי יצפאן (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
נדב הסל ואלי יצפאן | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

נדב הסל (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
נדב הסל | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:19 - מתחילים: מקצה המוקדמות ה-11 יוצא לדרך
מקצה המוקדמות ה-11 של "נינג'ה ישראל 2019" נפתח. מתמודדים חדשים ומבטיחים יעלו הערב על המסלול ורק הארבעה שיגיעו הכי רחוק ובזמן הכי קצר יבטיחו את מקומם בחצי הגמר. המתמודדים יפגשו על המסלול את המכשולים הסטפר המרחף, הצלחת המעופפת, הגשר השבור, מתלה היתדות המתנדנד, בר הקופים, הקיר והמגה קיר. בין המתמודדים הערב: הטניסאי שהוא גם חברו הטוב של אלי יצפאן, המתמודד החוזר לביא מלבסקי ("ספיידרמן") והמטפס שהתחרה לצד יפתח קושניר, יובל שמלא ואלכס חזנוב ורוצה להגיע עד להר מידוריאמה.

מתמודדי מקצה המוקדמות ה-11 (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
מתמודדי מקצה המוקדמות ה-11 | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12