אבי צבאג, כדורגלן ודוגמן שהצטלם לקמפיינים גדולים לצד בר רפאלי, גל גדות וטיטי איינאו, השתתף שלשום במקצה המוקדמות הראשון של "נינג'ה ישראל 2019". צבאג רצה לשבור את הסטיגמה ולהיות הכדורגלן הראשון שמסיים את המסלול ולוחץ על הבאזר, אבל נפל לבריכה בשלב מוקדם, כבר במכשול השני.

בפוסט חושפני שפרסם אמש (שני) צבאג באינסטגרם, הוא מספר על הימים הלא פשוטים שעוברים עליו מאז שידור הפרק בהשתתפותו. "ניסיתי את מזלי בנינג'ה ולקחתי על עצמי אתגר לא פשוט, להפוך במעט זמן מכדורגלן מקצועי ודוגמן לנינג'ה. לצערי לא הצלחתי כמו שציפיתי וחשבתי. אני לא אשקר, לקח לי לא מעט זמן להתאושש מזה".

רוצים לגלות את כל הסודות של האנשים שלא מוותרים לעצמם? הכנסו למדריך השלם לנינג'ה

צבאג, ספורטאי הישגי ותחרותי, מודה שהוא מתמודד עם תחושת פספוס מאז הנפילה למים: "כל מי שקרוב אלי באמת יעיד שאין דבר שאני יותר שונא מלהפסיד או 'להיכשל', אבל אחרי כמה ימים קשים עם עצמי הבנתי פתאום שוואלה, לא עמדתי במטרה שלי לצלוח לפחות את המוקדמות ונפלתי מול 'כל עם ישראל' מוקדם מהצפוי, ועדיין אני יכול להיות גאה בעצמי שבכלל בחרתי לקחת את האתגר הזה עלי, לצאת מאיזור הנוחות שלי ולנסות משהו שבחיים לא חשבתי שאנסה".

צבאג מבקש להודות למי שניחם ועודד אותו וגם שולח מסר למי שבחר דווקא לצחוק עליו: "התגובות אתמול חיממו לי את הלב ורק נתנו לי מוטיבציה לקום חזק יותר, טוב ויותר וחכם יותר לפעם הבאה. גם אם 'נכשלתי', אני אהפוך את הכישלון הזה להזדמנות מבחינתי להוכיח לעצמי שנכון, אמנם נפלתי, אבל כוחו של אדם לא נמדד באיך הוא נפל אלא באיך הוא יקום. שם יהיה המבחן האמיתי שלי. יכול מאוד להיות שחלק מכם ישב מול המסך, צחק ואמר, 'מה הוא חושב לעצמו שהוא בכלל ניסה', אבל אני מבטיח לאותם אנשים ויותר חשוב לעצמי, צוחק מי שצוחק אחרון. אל תוותרו לעצמכם, תעיזו ותמיד תאמינו בעצמכם. נתראה בנינג'ה 2020".

View this post on Instagram

אז כמו שראיתם אתמול בנינג׳ה ניסיתי את מזלי ולקחתי על עצמי אתגר לא פשוט במעט זמן ולנסות להפוך מכדורגלן מקצועי ודוגמן ליום אחד להפוך לנינג׳ה . לצערי לא הצלחתי כמו שציפיתי וחשבתי ואני לא אשקר לקח לי לא מעט זמן להתאושש מזה אחרי זה וכל מי שקרוב אלי באמת יעיד שאין דבר שאני יותר שונא מלהפסיד או ״להיכשל״ אבל אחרי כמה ימים קשים עם עצמי הבנתי פתאום, שוואלה אז נכון לא עמדתי במטרה שלי לצלוח לפחות את המוקדמות ונפלתי מול ״כל עם ישראל״ מוקדם מהצפוי, ועדין אני צריך ויכול להיות גאה בעצמי שבכלל בחרתי לקחת את האתגר הזה עלי ולצאת מהאיזור נוחות שלי ולנסות משהו שבחיים לא חשבתי שאנסה וגם אם ״נכשלתי״ אני אהפוך את הכישלון הזה להזדמנות מבחינתי להוכיח לעצמי שנכון אמנם נפלתי אבל כוחו של אדם לא נמדד באיך הוא נפל אלא באיך הוא יקום ושם יהיה המבחן האמיתי שלי בן אדם חכם פעם אמר ״עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה...״ וזאת תמיד תהיה הגישה שלי לחיים. התגובות שלכם אתמול חיממו לי את הלב ורק נתנו לי מוטיבציה לקום חזק יותר, טוב יותר וחכם יותר לפעם הבאה ! אז נכון יכול מאוד להיות שחלק מכם ישב אתמול מול המסך וצחק ואמר ״מה הוא חושב לעצמו שהוא בכלל ניסה״ אבל אני מבטיח לאותם אנשים ויותר חשוב לעצמי צוחק מי שצוחק אחרון ... עד אז אל תוותרו לעצמכם, צאו מהאיזורי נוחות שלכם, תעיזו, תעשו ותמיד תמיד תאמינו בעצמכם והכי חשוב אל תשכחו בחיים שמי שלא מנסה ונכשל לעולם לא יצליח! נתראה בנינג׳ה 2020 ❤️ @ninjaisrael @keshet12 @yulimodels

A post shared by Avi Zabag (@avizabag) on