השחקן דין מירושניקוב ניצח אמש (שבת) בנינג'ה ישראל VIP, אבל האירוע הדרמטי ביותר שנרשם במהלך הערב הוא הפציעה הדרמטית של הכדורגלן לשעבר לירן שטראובר במהלך הביצוע שלו על המסלול.

אחרי שסיים את הסטפר המרחף וזינק לעבר המזרון, הוא נחת בעוצמה על המרפק ושבר אותו. שטראובר פונה לבית החולים רמב"ם ונאלץ לבטל את נסיעתו לאליפות העולם של נבחרת האמנים בכדורגל שתוכננה לאותו הלילה.

שטראובר שיחזר ב"חדשות הבוקר" את הרגעים בהם קלט שהפציעה שלו חמורה יותר ממה שנראה לעין: "בתור ספורטאי אני יודע לזהות את הפציעות של עצמי, והרגשתי שמשהו לא טוב קרה", סיפר ב"חדשות הבוקר", "היד ננעלה לי ישר על המזרון והתקפלה. הרגשתי שהיד מתנפחת והיו לי זרמים חשמליים מהכתף ועד לקצות האצבעות".

על אף הפציעה, שטראובר לא היה מוכן לעצור, סיים בהצלחה את אומגת צעיף המשי ורק בגשר הלהבים הכאב הכריע והוא נפל למים. "נכנסתי לסוג של אדרנלין, אמרתי לעצמי, 'אל תפסיק, בוא תנסה, אולי זה בסדר'", סיפר שטראובר, "את הנדנוד עם צעיף המשי עשיתי עם יד אחת, היד השנייה הייתה רק ליופי".

צוות ההפקה משה את שטראובר מהמים והעניק לו טיפול רפואי ראשוני. "הוציאו אותי מהמים והפרמדיק הגיע ובדק אותי, הוא אמר, 'אתן לך משהו להרגעת כאבים'. אמרתי לו, 'שום דבר, רק בית חולים. שברתי את המרפק'. הרגשתי את זה. התבאסתי המון, הפסדתי את אליפות העולם שמאוד רציתי לנסוע אליה, נבחרת האמנים מאוד יקרה לליבי. הנינג'ה הוא סוג של אתגר, וכווינר רציתי לנצח אבל פיקששתי על כלום. הפציעות הכי מוזרות הן הפציעות שקורות משום דבר".

אתה מרגיש שניחסו אותך קצת?
"ידעתי שברגע שאסי ייפתח את הפה, יהיה לא בסדר. עוד לפני זה אמרתי לרותם, 'אל תיתני לו לדבר, למנחוס הזה'. איך שהוא פתח את הפה, הייתה לי הרגשה שיקרה משהו, ואכן קרה. אסי, פתחת איתי חשבון, אבל אני אוהב אותך".

מה אמרו לך כשהגעת לבית החולים?
"גילו לי שבר תוך מפרקי, שבר כפול פנימי בתוך המרפק עצמו. זה חודש וחצי גבס וניתוח, אבל בסופו של דבר לא נותחתי כי הרופא האישי שלי החליט שלא ניקח את הסיכון וננתח. בגיל שלי, אתה לא יודע אם היד תחזור לאותו המצב".

איך אתה עכשיו? התאוששת מאז?
"היד אמורה להתאחות עם המון פיזיותרפיה קשה שאני עושה עם הפיזיותרפיסט האישי שלי עוד מהכדורגל, עידו דנה. אין עדיין יישור מלא, אין עדיין כיפוף מלא, וכנראה שגם לא יהיה. קשה לי לחזור לשחק כדורגל, יש לי כאבים וקנאקים בלי הפסקה".