סיכום הטבלה בתום מקצה המוקדמות התשיעי

טבלת התוצאות מקצה המוקדמות התשיעי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:53 - היסטוריה ב"נינג'ה ישראל": ספיר מאיר פישלזון לחצה על הבאזר אחרי 5 דקות ו-27 שניות
ספיר מאיר פישלזון, מורה לאקרובטיקה ומאמנת ג'ימנספיט בת 29 מתל אביב, היא האישה הראשונה בתולדות התוכנית שסיימה את המסלול ולחצה על הבאזר. פישלזון נראתה טוב על המסלול מהרגע הראשון: היא עברה את הסטפר המרחף בקלילות, הביאה קפיצה טובה אל חבל הבנג'י וחצתה את גשר הלהבים בלי להסס. בכר הניגוח, היא התקדמה באמצעות כרי הניגוח בין מסגרות המתכת עד לצד השני של הבריכה. בשלושת הקולבים, פישלזון עברה קולב אחר קולב עד שהתייצבה מול הקיר ובניסיון הראשון שלה טיפסה אותו, השלימה את המסלול ולחצה על הבאזר.

ספיר מאיר פישלזון (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
ספיר מאיר פישלזון | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12
ספיר מאיר פישלזון באתגר הנינג'ה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2019", קשת12)
ספיר מאיר פישלזון | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2019", קשת12

רותם סלע וספיר מאיר פישלזון (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
ספיר מאיר פישלזון | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:36 - אלופה אמיתית: הדסה עזריה נפלה למים במכשול החמישי (05:36)
מתמודדת העונה הראשונה הדסה עזריה, בת 40 מלהבים שכמעט והגיעה עד לקיר בעונה הקודמת אבל נפלה במכשול הידיות לרשת, חזרה השנה כדי להשלים את האתגר ולהגיע עד לבאזר. עזריה בנתה לעצמה מסלול נינג'ה והתאמנה בו מדי יום לקראת ההזדמנות השנייה שלה על המסלול. היא עברה את מכשול הסטפר המרחף בזהירות, המשיכה לזינוק בעלייה והצליחה לתפוס טוב את החבל ולרדת למזרון בבטחה. עזריה רצה את גשר הלהבים וסיימה אותו בהצלחה, המשיכה לכר הניגוח ועברה יפה ויציב בין המסגרות עד שהגיעה לצד השני של הבריכה. במכשול שלפני הקיר, שלושת הקולבים, היא זינקה יפה בין הקולב הראשון לשני, הצליחה לזנק גם לקולב השלישי אבל לא צלחה את המעבר בין ידיות הקולב ונפלה למים. "בשנה הבאה", הבטיחה עזריה ביציאה מהמים ובהחלט נחכה לשובה למסלול.

הדסה עזריה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
הדסה עזריה | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

הדסה עזריה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
הדסה עזריה | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:17 - קללת הכדורגלנים נמשכת: גיל בלומנשטיין נפל למים במכשול השלישי (00:43)
גיל בלומנשטיין, בן 28 מכפר יונה הוא כדורגלן לשעבר ובעל סטודיו לאימונים בנתניה. הוא רצה להיות הכדורגלן הראשון שיצליח לטפס על הקיר וללחוץ על הבאזר. בלומנשטיין צלח את הסטפר המרחף, התקדם לזינוק בעלייה וזינק יפה אל חבל הבנג'י אחרי הירידה עם המוט. הוא עלה על גשר הלהבים והיה נדמה שהוא עומד לסיים אותו בהצלחה, אבל אז מעד בלהב האחרון, הצליח לתפוס את המזרון עם הידיים אבל הרגליים שלו נגעו במים והוא נפסל. "אני מאמין שיכולתי לעבור את המסלול הזה עד הסוף וללחוץ על הבאזר, תיכננתי גם ללכת על המגה קיר, ככה שזה עוד יותר מבאס", סיכם בלומנשטיין.

גיל בלומנשטיין (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
גיל בלומנשטיין | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

גיל בלומנשטיין (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
גיל בלומנשטיין | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:10 - מוצג מס' 1, הבאזר: אלון פרבר לחץ על הבאזר אחרי 2 דקות ו-48 שניות
אלון פרבר, בן 28, הוא חבר נבחרת ישראל בסקי מים, עורך דין בהתמחות ומטפס. הוא היה אלוף ישראל בסקי מים במשך חמש שנים ברציפות, מקום שני באירופה ומקום שמיני בעולם, ועכשיו הוא רוצה להוכיח שהוא מסוגל לכבוש גם את מסלול הנינג'ה. פרבר צלח את הסטפר המרחף בקלילות, עבר אל הזינוק בעלייה, אחז במוט, צבר תאוצה ותפס את חבל הבנג'י היטב. פרבר שרף את גשר הלהבים והמשיך מיד למכשול כר הניגוח, הוא קפץ מהמוט הראשון למסגרת, התקדם באמצעות הכר, זינק למוט הבא ומשם למסגרת השנייה ולמזרון. בשלושת הקולבים, פרבר עבר יפה בין הקולבים וניצב מול הקיר. הוא בחר לנסות את המגה קיר, היה קרוב מאוד לטפס אותו אבל לא הצליח. הוא המשיך מיד לקיר הרגיל, טיפס עליו ולחץ על הבאזר.

אלון פרבר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
אלון פרבר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

אלון פרבר (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
אלון פרבר | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

22:00 - מחוף בת ים עד למגה קיר: עדן מוסיסי סיים את המגה קיר ולחץ על הבאזר אחרי 3 דקות ו-13 שניות
הכירו את עדן מוסיסי, בן 22 מבת ים, משוחרר טרי שעובד כמציל בים. הוא התחרה בעבר בגלישת גלים וזכה גם בתואר אלוף הארץ. מוסיסי טס את הסטפר המרחף, נתלה על המוט וקפץ ממנו מדהים אל חבל הבנג'י. הוא צלח גם את גשר הלהבים והגיע למכשול כר הניגוח. מוסיסי יצר מומנטום טוב, קפץ למסגרת הראשונה, התקדם באמצעות כר הניגוח הראשון וקפץ אל המוט השני. הוא זינק למסגרת השנייה, נאחז בכר הניגוח השני וממנו קפץ למזרון. בתוך פחות משתי דקות הגיע אל שלושת הקולבים, עבר יפה בין הקולב הראשון, לשני ולשלישי ומשם זינק אל המזרון. מוסיסי נעמד בלי היסוס מול המגה קיר, הסתער עליו וטיפס עליו בהצלחה, הרביעי העונה שמצליח לעשות זאת אחרי הראל דודסון, בני יפרמוב ואדם ברוטמן.

עדן מוסיסי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
עדן מוסיסי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

עדן מוסיסי (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
עדן מוסיסי | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:43 - זינוק בירידה: הדס כהן נפלה למים במכשול השני (01:12)
המתמודדת הראשונה שתנסה לעשות היסטוריה הערב וללחוץ על הבאזר היא הדס כהן, בת 34, אלופת ישראל בהתעמלות מכשירים לשעבר שזכתה גם באליפות אירופה. כהן נראתה מתוחה מאוד מתחילת המסלול, קפצה בזהירות ובהיסוס בין לוחות הסטפר המרחף והמשיכה למכשול זינוק בעלייה. היא אחזה במוט אך החליקה בירידה מהמסילה ולא הייתה קרובה לתפוס את החבל. "תיכננתי ללחוץ על הבאזר, אני לא מאמינה שזה קרה, זה נראה לי כמו חלום", סיכמה באכזבה בסיום המסלול.

הדס כהן (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
הדס כהן | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

הדס כהן (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
הדס כהן | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:36 - הביא כבוד למשפחה: רומה סרגיינקו לחץ על הבאזר אחרי 3 דקות
האח הבכור למשפחת סרגיינקו, רומה, עלה למסלול בתור התקווה האחרונה של התאומים להביא באזר. סרגיינקו עבר את הסטפר בקלילות ובזריזות, אחז במוט האומגה וגלש איתו עד לחבל הבנג'י. הוא יצר תנופה טובה וקפץ בבטחה אל המזרון. במכשול גשר הלהבים, הוא מעד בלהב האחרון אבל התאושש והצליח לסיים את הגשר. הוא המשיך מיד לכר הניגוח, התקדם באמצעותו עד לקצה המסגרת הראשונה, קפץ למוט ומשם אל המסגרת השנייה. סרגיינקו צלח גם את כר הניגוח השני ותיקן את הטעות שעשה אחיו דניאל. במכשול שלושת הקולבים, זינק סרגיינקו לקולב הראשון, יצר נדנוד, קפץ לקולב השני, הצליח לקפוץ גם לקולב השלישי וממנו אל המזרון. הוא בחר לנסות את המגה קיר, היה קרוב מאוד לטפס עליו אבל כשל. לאחר מכן ניסה גם את הקיר הרגיל ולא הצליח בניסיון הראשון. בניסיון השני והאחרון שלו על הקיר, הצליח סרגיינקו לטפס עליו ולחץ על הבאזר.

רומה סרגיינקו (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
רומה סרגיינקו | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

רומה סרגיינקו (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
רומה סרגיינקו | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:32 - נגח במזרון: דניאל סרגיינקו נפל למים במכשול הרביעי (01:36)
מיד אחרי הנפילה של ניקיטה, הוזנק דניאל למסלול הנינג'ה. הוא ניתר בין לוחות הסטפר המרחף בקפיצות צפרדע, הפיק את הלקחים מהמסלול של אחיו והצליח לרדת את המסילה באמצעות המוט ולקפוץ נכון אל החבל. סרגיינקו ניצב מול גשר הלהבים, רץ אותו במהירות והגיע בבטחה לצד השני של הבריכה. הוא זינק אל המסגרת הראשונה, התקדם באמצעות כר הניגוח לקצה המסגרת, יצר נדנוד וקפץ אל המסגרת השנייה. הוא תפס את כר הניגוח השני, התקדם באמצעותו לקצה המסגרת אבל לא הצליח לייצר תנופה טובה ונפל לבריכה בעת הקפיצה שלו לעבר המזרון.

דניאל סרגיינקו באתגר הנינג'ה  (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2019", קשת12)
דניאל סרגיינקו | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל 2019", קשת12

דניאל סרגיינקו (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
דניאל סרגיינקו | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:28 - ירד מהפסים: ניקיטה סרגיינקו נפל למים במכשול השני (00:15)
הכירו את האחים התאומים למשפחת סרגיינקו: ניקיטה, דניאל ורומה. הם נולדו באוקראינה שנה אחרי האסון הגרעיני בצ'רנוביל, התמודדו עם לא מעט קשיים ואתגרים בחיים ועכשיו הם באים ביחד, נחושים ונמרצים, למסלול הנינג'ה. הראשון לעלות על המסלול היה ניקיטה. סרגיינקו פתח את המסלול במהירות מטורפת, אבל התרסק לבריכה בתוך 15 שניות בלבד להפתעת כולם. במכשול זינוק בעלייה, הוא לא הניח את המוט במקום הנכון, ניתק אותו מהמסילה וצנח ביחד איתו לבריכה.

ניקיטה סרגיינקו (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
ניקיטה סרגיינקו | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

ניקיטה סרגיינקו (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
ניקיטה סרגיינקו | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:21 - מתחילים: מקצה המוקדמות התשיעי נפתח
מקצה המוקדמות התשיעי של "נינג'ה ישראל 2019" נפתח עם ארבעה מכשולים חדשים ומתמודדים חזקים ומבטיחים, בהם גם מתמודדת אחת שתעשה היסטוריה ותהיה האישה הראשונה שתסיים את המסלול ותלחץ על הבאזר. בסיום המקצה, שלושה מתמודדים בלבד יעפילו לחצי הגמר. הערב נפגוש שלושה אחים תאומים, מציל, כדורגלן לשעבר ושתי אלופות ישראל שאחת מהן תעשה היסטוריה ותסיים את מסלול המוקדמות. ערב דרמטי ומרגש מאוד לפנינו, אז קחו אוויר, יוצאים לדרך.

הדס כהן והדסה עזריה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
הדס כהן והדסה עזריה | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

21:15 - המכשולים החדשים נחשפים
מקצה חדש, מכשולים חדשים. למכשול הפותח הסטפר המרחף ומכשול הסיום הקיר והמגה קיר יצטרפו הערב ארבעה מכשולים חדשים: זינוק בעלייה, גשר הלהבים, כר הניגוח ושלושת הקולבים. במכשול זינוק בעלייה המתמודדים יצטרכו להחליק בין המסילות באמצעות אחיזה במוט שיגלוש ביניהן. בסיום הגלישה, יהיה עליהם לנצל את מומנטום התנופה, לזנק ולהיאחז בחבל הבנג'י הגמיש שמורכב ממספר חבלים דקים ונמתחים. מהחבל, יצטרכו המתמודדים לזנק אל המזרון. במכשול גשר הלהבים, המתמודדים יצטרכו לחצות גשר הבנוי משלושה להבים דקיקים וצרים שנעים במקומם. משטח הדריכה דק מאוד ורק בעלי זריזות ושיווי משקל יצלחו אותו.

זינוק בעלייה (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
זינוק בעלייה | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

גשר הלהבים (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
גשר הלהבים | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

במכשול כר הניגוח, המתמודדים יצטרכו להתקדם אל הצד השני של הבריכה באמצעות שני כרי ניגוח אדומים המושחלים על מסגרות של צינורות מתכת. יהיה עליהם לאחוז חזק בשתי הידיים בכרי הניגוח ולדחוף את עצמם קדימה עם כל הגוף כדי להתקדם על מסגרת הצינורות. אסור למתמודדים להשתמש ברגליים ואסור להם לגעת במסגרות. במכשול שלושת הקולבים, המתמודדים יצטרכו לזנק אל הקולב המתנדנד הראשון, לאחוז בו משני צדיו ולייצר נדנוד ומומנטום כדי להגיע אל הקולב הבא וממנו אל הקולב השלישי והאחרון.

כר הניגוח (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
כר הניגוח | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12

שלושת הקולבים (צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12)
שלושת הקולבים | צילום: מתוך "נינג'ה ישראל", קשת12