אלדד בבאי (28), חשפן ומפעיל ימי הולדת לילדים במקצועו, נפל מוקדם בעונה שעברה, במכשול גשר המטבעות, אבל רגע אחד עם רותם סלע שהתרחש מיד אחרי שנפל למים עורר סערה גדולה ברשת. בבאי הוזמן לעלות לעמדת השידור שבה יושבים סלע ואסי עזר ורקד ריקוד חושני סביב סלע, שנראתה מעט מבוהלת מכל הסיטואציה.

רגע לפני שחזר השנה למסלול הנינג'ה, בבאי וסלע נפגשו בחדר האימונים. "אתה יודע מה אמרו לי? שהוטרדתי מינית", שיתפה אותו סלע בהמשך לאותו קטע מדובר. "לי אמרו שהטרדתי מינית", סיפר לה בבאי. סלע הבהירה שהיה מדובר בקטע הומוריסטי בלבד שהתכתב עם מקצועו של בבאי: "חבר'ה, אנחנו עשינו גאג של חשפן שמגיע למסיבת רווקות. זה היה גאג".

עזר שאל את סלע למה נראתה מפוחדת במהלך הריקוד, וסלע הסבירה: "בגלל שיש לי פחד גבהים וחששתי שהוא יזיז לי את הכיסא". בבאי שיתף שהוא עדיין עובד כחשפן ומפעיל בימי הולדת לילדים ושהעסקים רק פרחו מאז העונה הקודמת: "זה העלה את המניות שלי, לכל מיני כיוונים. היה לי קמפיין לתחתונים, חברת טיסות והסרת שיער בלייזר. יש לי לייזר חינם בכל הגוף". הערב (אחרי החדשות, ערוץ 12) יעלה בבאי על מסלול הנינג'ה בפעם השנייה בתקווה שהפעם זה יסתיים בריקוד מסוג אחר, ריקוד ניצחון.