אדם ברוטמן יעלה הערב על מסלול חצי הגמר של נינג'ה ישראל (אחרי החדשות, ערוץ 12) כשהוא יודע שלכולם ציפיות גבוהות ממנו. מי שסיים במקום החמישי בעונה שעברה וסומן כאחד הפייבוריטים גם השנה, הודה ב"חדשות הבוקר" שהוא מתרגש וגם קצת לחוץ לקראת המכשולים שממתינים לו בחצי הגמר: "המסלול קשה מאוד. גם מסלולי המוקדמות היו מאוד מאתגרים, אבל אני מחכה לראות מה מצפה לי בחצי הגמר".

בשלב המוקדמות נפתח הדו קרב בין ברוטמן לאדם מלכי, אחרי קריאת התיגר של מלכי והמגה קיר המטורף של ברוטמן בתגובה. בחצי הגמר הקרב בין השניים צפוי לעלות מדרגה בתקווה שהפעם הוא יסתיים בהכרעה ברורה. ברוטמן הודה שערך הכנות רבות לקראת מכשולי העונה: "הפעם הראשונה שאנחנו רואים את המסלול היא כמה שעות לפני שאנחנו עולים עליו. השנה אמרו שהמסלול מגיע מאוסטרליה, אז צפיתי בכל הפרקים של הנינג'ה האוסטרלית וניסיתי ללמוד איך אנשים עברו את המכשולים או אילו טעויות הם עשו בהם".

הפחד לאכזב הערב מלחיץ אותך? יושב עליך מה שקרה ליפתח קושניר?
"היה ממש קשה וכואב לראות את מה שקרה לקושניר. צריך לציין את הגדולה של יובל שמלא, שעלה אחרי שהחבר הכי טוב שלו נפל ועדיין עשה מסלול מדהים. הפן המנטלי משחק פה מאוד".

כמה הסיפור מנטלי באמת וכמה פיזי?
"יש משפט קבוע שאני תמיד אומר למתאמנים שלי ובהרצאות, שבאימונים זה 90% פיזי ו-10% מנטלי וביום של התחרות זה 90% מנטלי ו-10% פיזי".