ניקולאי פטשוב, או כפי שהוא מכונה בערוץ היוטיוב שלו - ניקו פיט, נוהג לתעד את עצמו מבצע אתגרים קשוחים ולפעמים, כפי שהוא מודה בעצמו, גם מעט טיפשיים, בתחום התזונה והכושר. 60 אלף המנויים של ניקו פיט לא הופתעו לראות אותו אתמול (שלישי) עולה על מסלול הנינג'ה ולוחץ על הבאזר, הם כבר רגילים שהוא לוקח על עצמו אתגרים מטורפים.

לאכול 15,000 קלוריות ביום, לבצע 2019 שכיבות סמיכה ביום אחד ולזלול אך ורק פיצה במשך 24 שעות, נשמע לכם בלתי אפשרי? פטשוב הסתער במלוא הכוח והנחישות על האתגרים הללו ותיעד אותם דקה אחרי דקה לערוץ היוטיוב שלו. אל תנסו את זה בבית.

האתגר: לאכול רק פיצה במשך 24 שעות

נינג'ה ופיצה זה דבר והיפוכו, הם ממש לא הולכים ביחד. הפיצה ידועה כאחד המאכלים הכי משמינים, פטשוב רצה להעמיד את זה למבחן ואכל מהבוקר עד הלילה, במשך כל שעות היממה, אך ורק פיצה. בסוף היום כשפטשוב בחן את עצמו במראה, הוא גילה שהבטן שלו התנפחה, אבל מעט מאוד. המסקנה שלו מהאתגר? לא משמינים מלאכול פיצה במשך יום אחד, אלא מאלכול ג'אנק פוד לאורך זמן.

האתגר: 2019 שכיבות סמיכה ביום אחד

עבור רובנו, להשלים סט של 10 שכיבות סמיכה זה דבר מאתגר בפני עצמו, אז תכפילו ב-200 וזה האתגר שניקו פיט הציב לעצמו: 2019 שכיבות סמיכה ביום אחד. פטשוב טוען שיוטיוברים רבים ברחבי העולם הציבו לעצמם את האתגר הזה אבל לא הצליחו לעמוד בו. במשך יום שלם הוא ביצע שכיבות שמיכה בכל מקום אפשרי: בבית, בפארק, בחניון, במעלית וברחוב, עד שהשלים את המשימה וסיים עם גוף תשוש ותפוס מאוד.

האתגר: 15,000 קלוריות ביום

זה נשמע כמו חלום מתוק: שולחן עמוס בחטיפים, שוקולדים, מגשי פיצה וקופסאות גלידה שרק מחכים שנטרוף אותם. אבל מה קורה כשמנסים לאכול את כל זה ביום אחד? אחד האתגרים היותר שאפתניים ולא בריאים של ניקו פיט היה לאכול 15,000 קלוריות ביום, במטרה להיות היוטיובר הישראלי הראשון שיעמוד באתגר הזה. כשפטשוב התחיל את האתגר בשבע בבוקר הוא שקל 74.6 קילו, בסיום האתגר הוא שקל 77.2 קילו. סך הכל, ניקו פיט אכל לא פחות מ-4400 קלוריות.

האתגר: דו קרב גריזלי עם אדי ווינר

מה קורה כששני נינג'ות נפגשים לאתגר ראש בראש? ניקו פיט ואדי סטייל, הלא הוא הקופץ במוט אדי ווינר שגם לחץ על הבאזר במוקדמות, נפגשו במועדון גריזלי בפתח תקווה לאתגר כושר . הם רצו על מסלול שמדמה מכשולים רבים ומוכרים מהנינג'ה כמו קפיצת העכביש, מתלה היתדות וסולם הסלמון ומדדו את הזמן. פטשוב גבר על ווינר שכסיים את המסלול אחרי 2 דקות ו-4 שניות לעומת 3 הדקות ו-34 השניות של ווינר.