ההרשמה לנינג'ה ישראל 2020 בעיצומה, והאודישנים יימשכו לכל אורך חודש פברואר במתחם המיונים החדש שנבנה במיוחד בקניון TLV בתל אביב. אתם מוזמנים לבוא, להיבחן, ואולי גם להתגלות כהפתעה של העונה וללחוץ על הבאזר. עד כה, הבוחנים שלנו הופתעו מלא מעט אנשים שהגיעו לאודישנים וייתכן שאת חלקם תראו בתחרות עצמה.

גיל מרנץ

בנינג'ה כמו בנינג'ה, לא משנה אם נפלתם בסטפר או שניצחתם את העונה, תצטרכו לעבור בכל שנה את האודישנים מחדש. הזוכה הטרי של נינג'ה ישראל 2019 לא מקבל הנחות, וצריך גם השנה להוכיח לצוות התוכנית שהוא ראוי לעלות על המסלול. גיל מרנץ היה כל כך קרוב להגיע להר המידוריאמה, והפעם הוא לא יוותר עד שישלים את המשימה.

שחר גרוניך

היא הבת של המלחין והזמר שלמה גרוניך, אחותה התאומה היא זמרת ומוזיקאית ואמא שלה, מיכל אדלר, חברה בשלישיית אדלר, אלופי המפוחית. שחר גרוניך היא היחידה במשפחה שיצאה נינג'ה, ואנחנו כבר מדמיינים את הליווי המוזיקלי המהמם שהיא תקבל מהמשפחה לאורך המסלול שלה.

מתחם האודישנים בקניון TLV (צילום: נינגה ישראל)
מתחם האודישנים בקניון TLV | צילום: נינגה ישראל

12 טיפים שיעזרו לכם לעבור את האודישנים של נינג'ה ישראל 2020

עומר אדם, אבל אחר

הזמר המצליח בישראל שלאחרונה נכנס לעסקי הנדל"ן, לא ייכנס בינתיים גם לעסקי הנינג'ה, אבל יש עומר אדם אחר אי שם במדינה שהגיע לאודישנים. אם יעבור אותם בהצלחה ויעלה על המסלול, יש לנו תחושה שגם הוא יהיה מוכר בכל בית.

אלוף תחרות נינג'ה איקאה

בין איקאה סייל אחד למשנהו וכשהם לא עסוקים בלהעמיס רהיטים, עובדי הרשת התחרו ביניהם על תואר הנינג'ה של איקאה. הזוכה בתחרות הגיע למבחנים עבור הדבר האמיתי, ובקרוב נגלה האם האלוף של איקאה יודע לתפור את המסלול בנמל חיפה גם בלי הוראות הפעלה.

מתחם האודישנים בקניון TLV (צילום: נינגה ישראל)
מתחם האודישנים בקניון TLV | צילום: נינגה ישראל

רקדן ווג על עקבים

הרקדן הציע לעשות משהו שטרם נראה על מסלול הנינג'ה בארץ ובעולם: לעבור את המסלול כולו כשהוא על עקבי סטילטו. הבוחנים עדיין בהלם.

בעלה של זמרת מפורסמת

היא אחת הזמרות המצליחות בארץ ותמיד נמצאת בראש המצעדים, גבוה גבוה. עכשיו תורו של בעלה להגיע הכי גבוה שאפשר, עד לפסגת ההר. מי היא אותה זמרת שכולכם בוודאי מכירים? נצטרך לחכות לפתיחת העונה כדי לגלות.

השישה האלה לא לבד. אנחנו יכולים לגלות לכם שלאודישנים של נינג'ה ישראל 2020 הגיעו גם הבחור הכי גבוה בארץ (2.17 ס"מ, לא פחות) וגם החייל שהוכתר כחייל הכי יפה בצה"ל. רוצים לפגוש אותם על המסלול? הרשמו עכשיו בלי חשש לעונה החדשה

מתחם האודישנים בקניון TLV (צילום: נינגה ישראל)
מתחם האודישנים בקניון TLV | צילום: נינגה ישראל