סיפורו של בנו ריינהורן, מאמן הכדוריד בן ה-35 מהרצליה שחשוד בעבירות מין ב-140 נערות וילדות בנות 9-15 - כשהתחזה ברשת לסוכנת דוגמניות ומפיקה ושיכנע את הקטינות לבצע מעשים מגונים - עורר במעיין אדם זיכרונות רעים מהעבר, אותם היא היא בחרה לשתף ב"חדשות הבוקר" עם נסלי ברדה (קשת 12).

כוכבת "הישרדות", שבימים אלה מנחה בתכנית הבוקר של ניב רסקין וב"נינג'ה ישראל", חשפה בשידור את הסיפור הטראומתי שמסתתר מאחורי אותו חיוך ענק המזוהה עמה.

"אותי תפס מקרה הפדופיליה המזעזע של בנו ריינהורן ממקום אישי", סיפרה אדם לברדה באומץ. "חוויתי אירוע פדופיליה בהיותי בת 11, עם גבר בן 43... זה קרה בספסל בנהריה, אחר הצהריים, הוא התיישב לידי -  אותו סיפור [כמו במקרה של ריינהורן - יה"א] - הוא סיפר לי שהוא צלם מפורסם שרוצה לעשות לי בוק.. אני לא יודעת מה עבר לי בראש אבל הוא פיתה אותי לספר לו הכל אודותיי, וגם קבענו למחרת. הוא היה אמור לאסוף אותי.

מתוקים שלי, אני יודעת שאתם דואגים וסקרנים ואני מתכננת לספר לכם הכל - איך הסתובבתי שבוע עם דלקת קרום המוח כי הרופאה שבדקה אותי בהתחלה שלחה אותי לשתות תה, אספר על הבדיקה הכי מלחיצה שעברתי בחיים ואגלה לכם כמה זמן נשאר לי לחיות. אבל זה יקרה רק בסופש בטור הקבוע שלי ב @israelhayom בינתיים באתי להודות לכם ולאכול לכם את הפרצוף מרוב אהבה ודאגה שהרעפתם. הצחקתם אותי וריגשתם אותי ואני שרופה עליכם. וגם תודה לבחור הזה בתמונה, שחידד לי שהוא מה שאני רוצה לכל החיים.

A post shared by maayan adam מעיין אדם (@maayanadam) on

"...אני ילדה ותמימה, ה'מזל' שהיה הוא שעוד באותו יום הוא כבר נגע בי - בהתחלה ליטופים וחיבוקים, והיה לי לא נעים כילדה להעליב אותו ולהרחיק אותו ממני. אבל כשזה הגיע לדברים יותר אינטימיים - שם קפאתי והבנתי שאני צריכה לדווח להורים".

למרבה המזל, הסיפור של אדם נגמר טוב, כששבוע לאחר שהתלוננה באזני הוריה - העבריין נתפס על ידי המשטרה ואף בילה בכלא מספר שנים. אך היא גם מודעת לכך שהוא יכול היה להיגמר אחרת לגמרי: "אני לא יודעת מה היה קורה אם לא הייתי מספרת להורים, אבל יכול מאוד להיות שאם הוא לא היה כבר באותו אחר הצהרים נוגע בי בצורה שמעלה בוודאות חשד שמשהו לא בסדר - הייתי נפגשת איתו וזה היה נגמר הרבה הרבה יותר רע".

הערב הופעת בכורה בבית החדש שלי, #חי_בלילה עם נדב בורנשטיין המהמם. באה לספר לכם קצת על נינג'ה ישראל - הרומן שלנו לקיץ הזה. מתחילים ב - 22:56, קשת 12, מבטיחה לעשות בושות ❤ @nadavbornstein @ninjaisrael2018

A post shared by maayan adam מעיין אדם (@maayanadam) on

סיפורו של ריינהורן הציף מחדש את הטראומה עבור אדם, שהזדעזעה למשמע הדברים שעשה: "אני נגעלת. מה שזכור לי בעיקר מהחוויה הזו זאת הצמרמורת, הרגע של אותה נגיעה אינטימית שגרמה לי חלחלה בכל הגוף... את המבט לא שוכחים, את המגע לא שוכחים, ואת החלחלה לא שוכחים. וגם מתבגרים מאוד מהר. אני חושבת שבגיל 11 הפסקתי להאמין בתמימות לבני אדם - כולם מעלים את חשדתי, לטוב ולרע".

לסיום, הכוכבת העבירה מסר להורים, שילדיהם מתמודדים עם חוויות קשות כאלה: "הילדים מתגברים, אפילו מתחשלים מהדבר הזה. אני חושבת שהתום הזה, שאנחנו כהורים מנסים לשמור על הילדים, הוא לא מחוייב מציאות. אולי אפשר להשריש בהם את החשדנות הבסיסית כלפי בן אדם, חשדנות שתעזור להם בהמשך החיים".