הערב (21:55, ערוץ 12) ישודר סרטו של אסף גולן, "החיים החדשים של ניקול ראידמן". בסרט, תספר ראידמן על השנה הדרמטית שעברה עליה, מהקריירה המוזיקלית החדשה שמעוררת ביקורת רבה ועד הפרידה המתוקשרת מבן זוגה ב-11 השנים האחרונות, מיכאל צ'רנוי.

"כולם חושבים שבגלל שאני עם אוליגרך, אני חיה כמו מלכה", סיפרה ראידמן בקטע מהסרט ששודר ב"ערב טוב עם גיא פינס", "אני חיה 11 שנה בגיהינום מלא. שילמתי מחיר מאוד כבד בשביל הזוגיות הזאת. חוץ מילדים, לא קיבלתי כלום".

בקטע חדש מתוך הסרט ששודר ב"חדשות הבוקר", טענה ראידמן כי הכסף והיהלומים לא עשו אותה מאושרת באמת: "אני לא שונה בחיים שלי ממישהו שחי בראשון לציון בדירת שלושה חדרים ומרוויח 10,000 שקל. התסכול שלי הוא בדיוק אותו התסכול כמו שלו. אולי יש לי יותר כסף בחשבון הבנק, אולי יש לי יותר עובדים ויותר אחריות, אולי יש לי יותר יהלומים, אבל זה לא עושה אותי יותר מאושרת".

גולן סיפר כי בתחילת הצילומים, ראידמן וצ'רנוי עדיין היו ביחד. "כשיצאנו לדרך צ'רנוי גר בבית. הסרט היה אמור להיות בעיקר על לנסות ולהבין מי זאת ניקול ראידמן. אנחנו מכירים את הדמות הצבעונית של ניקול, הבחורה מלאת המניירות והמסכות מהאירועים המאוד ראוותניים. חיפשתי את המעבר, את הדברים הקטנים והאישיים".

ואז, תוך כדי הצילומים, ראידמן עברה משבר גדול מאוד.
"נכון. היא עשתה חיים לא קלים במהלך הצילומים. זאת מישהי שהולכת לשני הכיוונים, מצד אחד דמות מאוד טלוויזיונית ששורפת את המסך ומבינה מצלמה, מצד שני היא קצת בטראומה ממה שהיא עברה".

מופנית אליה ביקורת גדולה מאוד. אומרים, אם היא סבלה כל כך הרבה שנים, למה היא לא קמה והלכה?
"יש תשובה לדבר הזה בסרט, זה מעניין. אני חושב שהיא מעוררת אנטגוניזם בעיקר כי אנחנו בחברה מסויימת שאם יש לך כסף, את לא יכולה לסבול. איך הגיוני שאת גם עשירה ויש לך כל כך הרבה כסף וגם את סובלת?".