מעצרו של שחקן הכדורגל יצחק אספה, החשוד בתאונת הפגע וברח בתל אביב, בה נפצעו שני ילדים בני 16, אחד מהם באורח אנוש, הוארך בחמישה ימים. השופט שהאריך את מעצרו מתח ביקורת קשה על התנהלות הכדורגלן, שבחר שלא לשתף פעולה עם המשטרה ולשמור על זכות השתיקה. אתמול (ד') עו"ד אלון שליכטר, שייצג את החשוד במשפט, התפטר מתפקידו, לאחר חילוקי דעות לכאורה עם מועדון הכדורגל מ.ס. אשדוד בנוגע לבחירת קו ההגנה.

בריאיון ל"חדשות הבוקר" הסביר שליכטר על השיקולים להפסקת הייצוג: "הודעתי על סיום תפקידי, יחד עם זאת השיקולים לא קשורים ליצחק עצמו וגם לא קשורים להתפתחות בתוך התיק. אלה מקרים מאוד קשים, שכל הצדדים לחוצים. גם המשפחות מאחורה וגם החשוד עצמו, ולכן אנחנו אלה שצריכים לקבוע את האסטרטגיה הנכונה כי אנחנו מכירים מה קורה".

עוד הוסיף שליכטר כי זכות השתיקה מוכרת על פי חוק, אך לא פירט את המלצותיו לחשוד: "מה שהמלצתי לו אני לא יכול לפרט. לי, כעו"ד, חשוב הלקוח וקו ההגנה שלו, האסטרטגיה נבנית לכל לקוח בנפרד. את הדברים האלה קל לשפוט בדיעבד. אם בסופו של יום הוא ישתף פעולה, קרי יודה, בטווח הקצר הוא אולי ישוחרר למעצר בית, אבל בטווח הרחוק הוא יהיה מסובך יותר בהליך המשפטי".

"חדשות הבוקר": ראשון עד חמישי ב-06:15. קשת, ערוץ 12