לא בכל יום שומעים על אדם בן 94 שקופץ באנג'י מגובה 70 מטרים, וכשמדובר בניצול שואה מקבלים הדברים משנה תוקף. משה בליוויס שהדהים לאחרונה את משפחתו וחבריו לטיול בסוצ'י שברוסיה, סיפר ב"חדשות הבוקר" (שלישי) על החוויה יוצאת הדופן שעבר.

"זה היה לגמרי במקרה", פתח משה ושחזר איך הכל קרה. "היינו אמורים לעבור באחד הגשרים הארוכים בעולם. שאלו אם יש מישהו שמוכן לקפוץ באנג'י ומיד התנדבתי. לפני הקפיצה שאלו אותי אם אני סובל ממשהו ואם עברתי אירוע כשלהו. היה לי אירוע לב לפני 15 שנה אבל מאז אני בריא מאוד וככה קיבלתי אישור".

"זה היה באנג'י לעומק של 70 מטר אבל עמדתי עם הגב ולא חשבתי על כלום", סיפר האיש האמיץ על התעוזה שגילה. "אמרו לקפוץ אז קפצתי. אדם חושב יכול לעשות את זה בקלות מבלי להיכנס לפאניקה בשום שלב. המשפחה חושבת שאני גיבור אבל עשיתי את זה פשוט כי רציתי. בשביל הצוות שם זה היה הישג, הם הכי התלהבו".

בסיום הראיון, ביקש המנחה ניב רסקין ממשה טיפ שלו לאומץ וחיים בריאים כמו שלו והוא השיב: "כל מי שהוא ניצול שואה סיכן את עצמו וככה שרד. יש דברים שנראים בלתי אפשריים אבל כשאתה עושה אותם אתה רואה שאפשר. אסור לוותר, הוויתור מסוכן יותר מהסכנה עצמה".

"חדשות הבוקר" עם ניב רסקין. ראשון עד חמישי ב-06:15 בקשת, ערוץ 12